tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post161140810844413602..comments2024-01-14T12:55:57.774+02:00Comments on Υποδομές στην Ελλάδα: Θεσσαλονίκη: Εξαγγελία για τα έργα Υποδομών Μεταφοράς από το ΥΠΟΜΕΔΙΝίκος Καραγιάννηςhttp://www.blogger.com/profile/11806000089050937102noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-91869298825600644652010-09-13T08:52:42.039+03:002010-09-13T08:52:42.039+03:00"και προς Αεροδρόμιο (για την επέκταση αυτή, ..."και προς Αεροδρόμιο (για την επέκταση αυτή, εξετάζεται η δυνατότητα κατασκευής της επέκτασης με υπέργειο μέσο σταθερής τροχιάς, τύπου Monorail)."<br />Για ακόμη μια φορά ακούγονται οι γνωστές Monorailακίες, προφανώς διότι οι κύριοι που τις εκστομίζουν δεν διαθέτουν ίχνος αιδούς...Κύριοι αντί να φαντασιώνεστε με...Monorail κάνετε ένα χρονοδιάγραμμα 4-5 υλοποιήσιμων έργων υποδομών για την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της: 1.επέκταση Μετρό προς Καλαμαριά/Αεροδρόμιο και Δυτικά προς τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος, 2. Αναβάθμιση και ολοκλήρωση της εξωτερικής περιφερειακής οδού και κατασκευής παράλληλου προαστιακού σιδηροδρόμου που θα συνδέει την μελλοντική σιδ/κη Εγνατία, την πόλη του Λαγκαδά και τον μελλοντικό σιδ/μο προς Χαλκιδική, 3.Μπάζωμα κατά 30 m της παλαιάς παραλίας με κατασκευή κρηπιδώματος, όπως το τωρινό (διατήρηση της μαρμάρινης όψης και του χαρακτήρα της παραλίας). Διαπλάτυνση λεωφόρου Νίκης/πεζοδρομίων και κατασκευή ελαφρύ προαστιακού σιδ/μικού διαδρόμου 2πλης μετρικής ηλεκτροκίνητης γραμμής, η οποία δύναται να ξεκινά από τον σταθμό υπαραστικών λεωφορείων ΚΤΕΛ και μέσω λιμένα, παλαιάς (διαπλατυσμένης παραλίας) νέας παραλίας, Μεγάρου Μουσικής, Καράμπουρνου, Νέας Κρήνης, Αρετσούς να καταλήγει στον σταθμό μετεπιβίβασης του Μετρό στο αθλητικό κέντρο της Μίκρας. Με τον τρόπο αυτό α. διατηρείται ο χαρακτήρας της παλαιάς πόλης, β. αναβαθμίζεται η παραλιακή ζώνη Μέγαρο Μουσικής - Καλαμαριά - Μίκρα, γ. ανασαίνει το κυκλοφοριακό στη Λ. Νίκης δίχως διόδια, φαραωνικά έργα, υποθαλάσσιες αρτηρίες, πύργους εξαερισμού και άλλες αηδείς κατασκευές, δ. μεγαλώνουν τα πεζοδρόμια προς όφελος πεζών και...τραπεζοκαθισμάτων, ε. το μέσο σταθερής τροχιάς (ελαφρύς μετρικός, διλπλός ηλεκτροκίνητος προαστιακός σιδ/μος) εξασφαλίζει την ταχύτερη (πλην μετρό) μετακίνηση όλων των κατοίκων της παραλιακής ζώνης, καταργώντας τα αντίστοιχα αστικά λεωφορεία που κινούνται επί της Μητροπόλεως και παραλιακά. Η Θεσσαλονίκη δεν θα χρειάζεται πλέον θαλάσσια συγκοινωνία που ούτως η άλλως είναι πολύ πιο αργή, απείρως δαπανηρότερη σε καύσιμα και επιβάρυνση περιβάλλοντος και σχετίζεται με τις καιρικές συνθήκες, 4. Μεταφορά της ΔΕΘ στην υπερβολικά υποβαθμισμένη περιοχή των Λαχανόκηπων, στην οποία είναι δυνατόν να προσεγγίσει τόσο το Μετρό, ο ελαφρύς προαστακός σιδ/μος, ο προαστιακός και οι αυτοκινητόδρομοι μέσω δυτικής εισόδου. Η λύση αυτή θα χαρίσει στην μελλοντική ΔΕΘ παραλιακό μέτωπο μοναδικού κάλλους. Ρεαλιστικά έργα, τα οποία ένα κι ένα θα ανακουφίσουν το κυκλοφοριακό και θα αναβαθμίσουν την ποιότητα της ζωής στην πόλη...τρενομανήςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-76731033261627676892010-09-09T14:08:10.931+03:002010-09-09T14:08:10.931+03:00Ρεαλιστικά (ακόμα και αν βρεθούν τα επιπλέον 6 δις...Ρεαλιστικά (ακόμα και αν βρεθούν τα επιπλέον 6 δις που ψάχνουμε) ποιος είναι ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης των έργων αυτών; <br /><br />Όταν αυτά ολοκληρωθούν θα καλύπτουν τις τότε (αλλά και μελλοντικές) ανάγκες της πόλης;Andreashttps://www.blogger.com/profile/18083438439152987593noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-56276469677531727672010-09-09T13:30:46.764+03:002010-09-09T13:30:46.764+03:00ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ... ΚΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ....ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ... ΚΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ... ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΠΙ ΜΕΛΕΤΩΝ... ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ!!!Anonymousnoreply@blogger.com