tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post2483285984223299298..comments2024-01-14T12:55:57.774+02:00Comments on Υποδομές στην Ελλάδα: Στοκχόλμη: Συγκοινωνίες για οσκαρΝίκος Καραγιάννηςhttp://www.blogger.com/profile/11806000089050937102noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-75990663582924581272010-04-13T17:40:15.311+03:002010-04-13T17:40:15.311+03:00Τρενομανή....
πες τα χρυσόστομε! (αλλά ποιος ακούε...Τρενομανή....<br />πες τα χρυσόστομε! (αλλά ποιος ακούει?)DIMITRIOShttps://www.blogger.com/profile/18239088962002734131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-83123142156999773962010-04-13T11:49:01.688+03:002010-04-13T11:49:01.688+03:00Δυνατότητες ανάπτυξης μέσων σταθερής τροχιάς υπάρχ...Δυνατότητες ανάπτυξης μέσων σταθερής τροχιάς υπάρχουν στην Αθήνα και μάλιστα με πολύ μικρότερο κοστολόγιο από τα φαραωνικά έργα του προαστιακού, και με πολύ πιο σύντομο χρόνο υλοποίησης (ας πούμε(γράψουμε) έως να βρεθούν χρήματα για την επέκταση του προαστιακού και των υπόλοιπων μέσων σταθερής τροχιάς (Μ.Σ.Τ.)). Έχουμε και λέμε: Επαναλειτουργία της μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κορωπί - Λαύριο: Ως γνωστόν οι ΣΕΚ/ΣΠΑΠ μεταβίβασαν στην Κτηματική Υπηρεσία Δημοσίου την γη και εκατέρωθεν αυτής, της, καταργημένης από το 1957, μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής Αγίων Αναργύρων - Ηρακλείου - Λαυρίου. Με μια πράξη νομοθετικού περιεχομένου δύναται να επιστρέψει η γη στον ΟΣΕ και ταυτόχρονα να επικαιροποιηθεί το χωροταξικό του 1985, το οποίο προέβλεπε την επαναλειτουργία της μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής Αγίων Αναργύρων - Λαυρίου. Με τα υγιή υλικά που περίσσεψαν από την ανακατασκευή του συνόλου του μετρικού δικτύου της Πελλοπονήσου (μεταλικοί στρωτήρες και ράγες), επεκτείνοντας την εργολαβία από την Πελοπόννησο στην Αττική, δύναται να επαναστρωθεί στην ίδια ακριβώς χάραξη και χρησιμοποιώντας τους ίδιους σιδ/κους σταθμούς (με τις όποιες παραλλαγές εξαιτίας της κατασκευής νέων οδικών δικτύων στην Αττική) η μετρική σιδ/κη γραμμή του Λαυρεωτικού Σιδηροδρόμου στο τμήμα Κορωπί - Λαύριο μήκους 31 μόλις χιλιομέτρων. Με ένα απολύτως εφικτό, συντηρητικό όριο ταχύτητας στα 60km/h, η διαδρομή μαζί με τις στάσεις θα μπορεί καλύπτεται σε 40, βία 45 πρώτα λεπτά της ώρας, με τις υπάρχουσες μετρικές αυτοκινητάμαξες ΜΑΝ της Πελοποννήσου που αράζουν στο μηχανοστάσιο Καλαμάτας! Για ωριαία δρομολόγια από/προς Κορωπί προς/από Λαύριο δε θα χρειαστούν περισσότερες από 4 αυτοκινητάμαξες! Οι ίδιες μετρικές αυτοκινητάμαξες δύνανται να εξυπηρετούν ανταποκρινόμενες με τον προαστιακό σιδηρόδρομο στο σταθμό των Αγίων Αναργύρων και την Ελευσίνα καθώς και την πόλη των Μεγάρων χωρίς ΚΑΜΜΙΑ κατασκευή υποδομής. Τέλος οι ίδιες αυτοκινητάμαξες μπορούν να μεταφέρουν τον κόσμο (χωρίς ΚΑΜΜΙΑ κατασκευή υποδομής) από τον προαστιακό (νέο) σιδ/κο σταθμό στον παλιό σιδ/κο σταθμό που είναι μέσα στην πόλη της Κορίνθου και να συνεχίζουν τα δρομολόγιά τους προς Ισθμό - Λουτράκι (έως να επεκταθεί εκεί ο προαστιακός). Έτσι ο ΟΣΕ θα κερδίζει τα δίευρα (2€) που καταβάλουν, οι μετακινούμενοι με τον προαστιακό, κάτοικοι της πόλης της Κορίνθου προκειμένου να μετακινηθούν με το "αστικό" λεωφορείο από/προς τον Νέο προαστιακό Σιδ/κο Σταθμό στην/από Κόρινθο, με δυνατότητα επέκτασης του σιδηροδρομικού δρομολογίου στον Ισθμό και στην πόλη του Λουτρακίου. Λύσεις υπάρχουν πολλές αρκεί κάποιοι να θέλουν να τις εφαρμόσουν (οι οποίοι αποδεδειγμένα ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ)...τρενομανήςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-77481076061105777252010-04-11T15:44:38.075+03:002010-04-11T15:44:38.075+03:00Η αλήθεια είναι ότι την τελευταία φορά που βρέθηκα...Η αλήθεια είναι ότι την τελευταία φορά που βρέθηκα με τους γονείς μου στην Αθήνα, οι εντυπώσεις που μου άφησαν τα λεωφορεία(μόνο μέτρο σύγκρισης με τη Θεσσαλονίκη) δεν ήταν οι καλύτερες. Πέρα από τη μη ύπαρξη ηλεκτρονικών πινακίδων για την ενημέρωση των επιβατών, ιδιαίτερη εντύπωση μου προκάλεσε η έλλειψη μηχανημάτων για έκδοση εισητηρίων μέσα στο όχημα! Έτσι, ο μπαμπάς μου αναγκάστηκε σε μία στάση(παραλιακή) να κατέβει και να τρέξει να αγοράσει εισητήρια ενώ το λεωφορείο περίμενε, μιας και στην αφετηρία το περίπτερο δεν είχε!kostis1993https://www.blogger.com/profile/16431259374658713388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-56837386770332877702010-04-11T12:14:12.301+03:002010-04-11T12:14:12.301+03:00Η εξυπηρέτηση και η ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών...Η εξυπηρέτηση και η ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είναι πολύ ανώτερη από αυτή της Αθήνας...<br />Να είναι σύμπτωση;<br />Να φταίει που ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτικός;<br />Μάλλον το τελευταίο...Δυστυχώς, το Ελληνικό Δημόσιο, ακόμη και χρυσό να πιάσει, κάρβουνο γίνεται...Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttps://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-66511519703943658372010-04-10T21:13:45.661+03:002010-04-10T21:13:45.661+03:00Πλάκα κάνετε κύριε Ανδρεά! Ούτε που γνώριζα πως υπ...Πλάκα κάνετε κύριε Ανδρεά! Ούτε που γνώριζα πως υπήρχε κάτι τέτοιο! Πραγματικά κρίμα που έκλεισε.kostis1993https://www.blogger.com/profile/16431259374658713388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-29755426120019495462010-04-10T21:07:01.589+03:002010-04-10T21:07:01.589+03:00Όντως πολύ εξυπηρετικό. Όχι τόσο η αναγγελία μέσα ...Όντως πολύ εξυπηρετικό. Όχι τόσο η αναγγελία μέσα στο όχημα όσο ο πίνακας με τον χρόνο άφιξης στις στάσεις. Βέβαια αν εκεί στον ΟΑΣΘ κοιτούσαν τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και τους ενδιέφερε η εξυπηρέτησή τους και όχι η τσέπη τους δεν φερόταν έτσι με το staseis.gr<br /><br />Δείτε σε αυτά τα link και θα καταλάβετε...<br /><br />http://www.wiggler.gr/2009/12/08/staseis-gr/<br /><br />Και το τέλος εδώ<br /><br />http://www.wiggler.gr/2009/12/28/staseis-gr-the-end/Andreashttps://www.blogger.com/profile/18083438439152987593noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-75829263720898083152010-04-10T14:52:41.731+03:002010-04-10T14:52:41.731+03:00Τα νεα λεωφορεία της Αθήνας (αυτά με τα φιμέ τζάμι...Τα νεα λεωφορεία της Αθήνας (αυτά με τα φιμέ τζάμια), έχουν την υποδομή για αναγγελία επόμενης στάσης τόσο ηχητικά, όσο και με τον πίνακα κοντά στην θέση του οδηγού...<br />Ασφαλώς, δεν θα ενεργοποιηθεί ποτέ...<br />Επίσης, η ΗΛΠΑΠ είχε ξεκινήσει πιλοτικό πρόγραμμα τηλεματικής στις στάσεις της... Μετά από καιρό, το σύστημα ξεχάστηκε και σήμερα δεν λειτουργεί σχεδόν καθόλου, χώρια που ήταν τελείως αναξιόπιστο.<br />Το γιατί είναι γνωστό...<br />Τα ΜΜΜ στην Ελλάδα ΔΕΝ πρέπει να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες για να ΜΗΝ προτιμώνται...<br />Ευχαριστώ...Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttps://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-81779534018619318182010-04-10T12:47:41.688+03:002010-04-10T12:47:41.688+03:00Στη Θεσσαλονίκη, στην Κατερίνη και στη Λάρισα ήδη ...Στη Θεσσαλονίκη, στην Κατερίνη και στη Λάρισα ήδη υπάρχει αυτό το σύστημα στα λεωφορεία: Πίνακας με χρόνο άφιξης στις στάσης, και αναγγελία στάσεων εντός του οχήματος! Πολύ εξυπηρετικό όντως!Anonymousnoreply@blogger.com