tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post3834809050626056485..comments2024-01-14T12:55:57.774+02:00Comments on Υποδομές στην Ελλάδα: Τραμ Ιωαννίνων:Στις καλένδες;Νίκος Καραγιάννηςhttp://www.blogger.com/profile/11806000089050937102noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-21844692647902369532010-01-11T15:54:20.472+02:002010-01-11T15:54:20.472+02:00Για το τελευταίο σχόλιο:
Σύγχρομο τραμ σημαίνει πρ...Για το τελευταίο σχόλιο:<br />Σύγχρομο τραμ σημαίνει πρωτίστως αστικές αναπλάσεις, δεντροφυτεύσεις, πράσινο, πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους.<br />Για ένα προηγούμενο σχόλιο:<br />Πόεσες δεκαετίες πριν εννοούσατε βαρύ χειμώνα; Εγώ θυμάμαι το '78 κρέμονταν οι σταλακτίτες από τα μπαλκόνια των σπιτιών. Πρόσφατα, βρέθηκα στα Γιάννενα με ραγδαίες βροχές και πολύ κρύο. Το τραμ ξέρετε δεν γλυστράει ούτε στη βροχή, εν αντιθέσει με τα λαστιχοφόρα όλων των κατηγοριών, ακόμη και με καινούργια λάστιχα λόγω πιθανής υδρολίσθησης. Αρα με το τραμ γλυτώνετε και πολλά τροχαία λόγω ολισθηρότητας.Σπύρος Γιακουμάκηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-72060741300760198642010-01-11T00:27:25.372+02:002010-01-11T00:27:25.372+02:00Ο δήμος Ιωαννίτων μπορεί να περιλαμβάνει ένα μέρος...Ο δήμος Ιωαννίτων μπορεί να περιλαμβάνει ένα μέρος του λεκανοπεδίου αλλά αυτό δεν συνεπάγεται και μείωση της σημασίας κατασκευής τραμ στα Ιωάννινα,και για να μην φαίνεται πως μόνο το τραμ ενδιαφερεί τους Γιαννιώτες.Κάθε παρέμβαση όπως η πεζοδρόμηση του εμπορικού κέντρου,η υπογειοποίηση των λεωφόρων Μακαρίου-Παπανδρέου,η κατασκευή χώρων στάθμευσης (όχι με την μέθοδο όπως στην κεντρική πλατεία της πόλης),η καλήτερη λειτουργία των αστικων,αναπλάσεις δρόμων και δημιουργία ποδηλατοδρόμων όπου ειναι δυνατόν δηλαδή παρεμβάσεις που θα μειώσουν την κυκλοφορία των αυτοκινήτων ή που θα την βελτιώσουν είναι ευπρόσδεκτες από όλους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-2055891615959397952010-01-10T23:16:42.309+02:002010-01-10T23:16:42.309+02:00Ο πληθυσμός του λεκανοπεδίου Ιωαννίνων είναι περίπ...Ο πληθυσμός του λεκανοπεδίου Ιωαννίνων είναι περίπου 110 χιλιάδες κάτοικοι, ο δήμος Ιωαννιττών καταλαμβάνει ένα μέρος μόνο του πολεοδομικού συγκροτήματος.Jorgoshttps://www.blogger.com/profile/07066157397931414022noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-19602951437913510882010-01-07T14:07:57.782+02:002010-01-07T14:07:57.782+02:00Φίλε Μετρόφιλε δεν μπορώ να καταλάβω τον πως κλείν...Φίλε Μετρόφιλε δεν μπορώ να καταλάβω τον πως κλείνεις το comment σου: ορθώς το τραμ προωθείται μόνο στην Πάτρα.Δεν ξέρω τι γνωρίζεις για τα Γιάννενα αλλά σε πληροφορώ ότι η πόλη έχει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα τισ ώρες αιχμής κατά τις οποιές η μετάβαση στο κέντρο είναι το λιγότερο δύσκολη.Τα Γίαννενα αποτελούν το οικονομικό και διοικητικό κέντρο της ΒΔ Ελλάδος,έχουν ένα πανεπιστήμιο με 13.000 φοιτητές το οποίο συνεχώς μεγαλωνει,δες την ίδρυση του πολυτεχνείου και την προσθήκη νέων σχολών,Α.Τ.Ε.Ι.,αεροδρόμιο,στο οποίο κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και η επεκτασή του,2 νοσοκομεία και ένα μεγαλο εμπορικό και διοικητικό κέντρο στην καρδία της πόλης.Τώρα αναφορικα με τον πληθησμό της πόλης πράγματι σύγκριση με την Πάτρα δεν υφίσταται αλλά θα πρέπει να γνωρίζεις πως τα Ιωάννινα δεν είναι η μόνη πόλη στο λεκανοπέδιο.Το λεκανοπέδιο αποτελείται απο 6 δήμους με ισάριθμες πόλεις, δεν μιλάμε για πόλεις 20.000 κατοίκων, αλλά για πόλεις όπως η Ανατολή 6.000 κάτοικοι,ο Κατσικάς,η Ελεούσα και το Πέραμα 3.000 κάτοικοι.Πρόσθεσε και το γεγονός οτι Ιωάννινα,Ανατολή,Κατσικάς και Πέραμα αποτελούν ενιαίο πολεοδομικό συγκρότημα.Άρα καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούμε να βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα βσιζόμενοι στον πληθυσμό μιας πόλης για την ανάπτυξη δικτύου τραμ γιατί αν ο πληθυσμός είναι το μόνο κριτήριο τότε α)δεν θα χρειάζονταν 12 και βάλε μήνες για μια μελέτη σκοπιμότητας και β)η μελέτη σκοπιμότητας στην Πάτρα δεν θα έβγαινε οριακά βιώσιμη.Καλό θα ήταν λοιπόν αντί να ανεβάζουμε comment σαν το δίκο σου με το οποίο συμφωνείς με την ακύρωση να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί για αυτην την κατάσταση με τις ακυρώσεις έργων.Ευχαριστώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-31051255854970299902010-01-07T13:06:17.920+02:002010-01-07T13:06:17.920+02:00Σπύρο, δεν έχω καμία αντίρρηση με το να γίνει τραμ...Σπύρο, δεν έχω καμία αντίρρηση με το να γίνει τραμ αλλά επίτρεψέ μου μια μικρή διόρθωση. Πολύ βαρύ χειμώνα στα Γιάννενα με πάγους και χιόνια έχουμε να δούμε πολλές δεκαετίες. Σπάνια χιονίζει καν. Να σταματά η κυκλοφορία δε, ούτε λόγος.<br /><br />Αλλά ψηφίζω κι εγώ με χίλια υπέρ πεζοδρομήσεων, ΜΣΤ και ποδηλατόδρομων. Eπειδή όμως ζω καμιά σαρανταριά χρόνια στη χώρα αυτή έχω γίνει πολύ απαισιόδοξος (και καχύποπτος)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-5466100960920022252010-01-04T21:02:16.575+02:002010-01-04T21:02:16.575+02:00H Ηπειρος είναι η φτωχότερη σε υποδομές και οικονο...H Ηπειρος είναι η φτωχότερη σε υποδομές και οικονομία γενικώς περιφέρεια της ΕΕ. Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να δημιουργηθεί ΜΣΤ στην πρωτεύουσά της, αφού αυτή έχει σήμερα κοντά 80.000 μόνιμο πληθυσμό, χώρια οι χιλιάδες φοιτητές, έντονο κυκλοφοριακό και δρόμους κατάλληλους για πεζοδρόμηση να αποσυμφορηθεί το κέντρο. Το πρώτο ΜΣΤ στην Ηπειρο λοιπόν θα μπορούσε να είναι το τραμ με μια διαμήκη (και για κάμποσο παραλίμνια) γραμμή Πανεπιστήμια-Εμπορικό Κέντρο- Αεροδρόμιο. Επειδή γνωρίζω καλά την πόλη πιστεύω ότι αυτό θα είχε μεγάλη επιτυχία και αποδοχή από την τοπική κοινωνία. Χώρια που θα κυκλοφορούσε πάντα ακόμη και στους συχνά παγωμένους δρόμους της πόλης όπου η λοιπή κυκλοφορία σταματά στον πολύ βαρύ χειμώνα που συνήθως έχει. <br />Κατά τα λοιπά στο πρώτο μου σχόλιο δεν αναφέρθηκα μόνο στα Γιάννενα αλλά στο τραμ γενικώς και στο πώς αντιμετωπίζεται και από τους σημερινούς κυβερνώντες.<br />Οι γνωστοί εμπαθείς ας βρουν κάτι άλλο να ασχοληθούν.Σπύρος Γ.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-65657077325474598132010-01-04T20:01:21.469+02:002010-01-04T20:01:21.469+02:00Και πολύ σωστά ακυρώθηκε. Στην Ευρώπη δύσκολα θα β...Και πολύ σωστά ακυρώθηκε. Στην Ευρώπη δύσκολα θα βρεις πόλη με πληθυσμό κάτω των 100.000 που να έχει τραμ! Αν θέλουμε σώνει και καλά να φτιάξουμε τραμ σε επαρχιακή πόλη, η πιο κατάλληλη είναι η Πάτρα. Ορθώς λοιπόν προωθείται μόνο εκεί.Μετρόφιλοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-81291117048988353932010-01-04T15:18:14.524+02:002010-01-04T15:18:14.524+02:00Το τραμ ήλπιζα αφελώς ότι η νέα κυβέρνηση θα το πρ...Το τραμ ήλπιζα αφελώς ότι η νέα κυβέρνηση θα το προωθούσε. Τραγικό μου λάθος!<br />3 μήνες τώρα η ίδια αιδήμων σιωπή για ο,τιδήποτε το αφορά. Προτεραιότητα, επεκτάσεις στην Αθήνα, κατασκευή του σε επαρχιακές πόλεις, διαφήμιση. <br />Αλλά το δις εξαμαρτείν κλπ<br />Μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Ευτυχώς.Σπύρος Γιακουμάκηςnoreply@blogger.com