tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post6897217713815733973..comments2024-01-14T12:55:57.774+02:00Comments on Υποδομές στην Ελλάδα: Χάρτης με την σημερινή κατάσταση στα έργα που γίνονται στον ΗΣΑΠΝίκος Καραγιάννηςhttp://www.blogger.com/profile/11806000089050937102noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-77386390585633925932010-05-23T13:10:13.041+03:002010-05-23T13:10:13.041+03:00oχι ρε δεν προκειτε να γινει ανακαινηση στο φαληρο...oχι ρε δεν προκειτε να γινει ανακαινηση στο φαληρο πειραιας οπως και στη κηφησια λογω τγης υπογειοποίησηςGeorgehttps://www.blogger.com/profile/08427786327007787743noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-90118453442217284962010-05-21T14:57:31.191+03:002010-05-21T14:57:31.191+03:00Επίσης μην ξεχνατε οτι το κομματι απο Μοναστηρακι ...Επίσης μην ξεχνατε οτι το κομματι απο Μοναστηρακι και επανω ειναι εντος στοας που ειναι πιο δυσκολο να σκαφτει, αδειαστει, κατασκευαστει σε σχεση με τα υπεργεια κομματια που έχουν ολοκληρωθεί ήδη.<br /><br />Σήμερα που ξαναπέρναγα πάντως επιβεβαιώνω ότι τα 3/5 της διαδρομης απο την Καλλιθεα μεχρι τον Ταυρο ειναι παλαια "ξυλινη" γραμμη.<br /><br />Επισης δεν πιστεύω να κάνουν τωρα εργασιες στο κομματι Φαληρο-Πειραιας αφου θεωρητικα καποια στιγμη στο αμεσο μελλον θα κανουν την υπογειοποιηση οποτε τοτε μια και καλη θα γινει η νεα τσιμεντενια γραμμη.Antonisnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-29445400732656397212010-05-21T02:22:41.828+03:002010-05-21T02:22:41.828+03:00Όχι δεν ξεμπερδέψαμε ακόμα με το τμήμα νοτίως Θησε...Όχι δεν ξεμπερδέψαμε ακόμα με το τμήμα νοτίως Θησείου. Αν προσέξεις τι ακριβώς έγραψα θα δεις ότι υπάρχει ένα παλιό τμήμα γραμμής εκατέρωθεν του σταθμού Ταύρος (μετά τα Πετράλωνα μέχρι μετά τον Τάυρο)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-15613836871995405872010-05-20T21:55:19.839+03:002010-05-20T21:55:19.839+03:00Το τμήμα ΚΑΤ Κηφησιά θα υπογειοποιηθει και αυτο, ε...Το τμήμα ΚΑΤ Κηφησιά θα υπογειοποιηθει και αυτο, είναι και αυτο εκτος κατασκευαστικου σχεδιου στο χαρτη (φαινονται οι ριγες)<br /><br />Έλα ρε πετράλωνα είναι αναβαθμισμένος τελικά? Δεν ήταν το Θησειο με το Ηρακλειο τα 2 πρωτα κομμάτια που έγιναν?<br /><br />Ωραιά ωραία, άρα με την παραδοση Καλλιθεα-Φαληρο τελειώσαμε μια και καλή με τα νότια προάστια.<br /><br />Ευχαριστώ πολύ Ανώνυμος ήθελα να παω να δω μονος μου μια μερα αλλα ποτέ δεν προλάβαινα.<br /><br />Οπότε έχουν μείνει μόνο 3 κομματια. Κεντρο, Περισσος-Πευκακια και Ειρηνη-Νερατζιώτισσα<br /><br />Μεχρι τη 1η βδομαδα του Ιουνιου πιστεύω πως θα χουμε τα Κατω Πατησια-Αγιος Νικολαος με τον ρυθμο π προχωραει το εργο.<br /><br />Αν μετα προλαβουν να κανουν 1 απ τα 2 βορεια κομματια μες στο καλοκαίρι, τότε ξεκινώντας το Κεντρο μεχρι το σεπτεμβρη και κανοντας παραλληλα το τελευταιο βορειο κομματι ΥΠΟΘΕΤΩ τα χριστουγεννα θα χουμε ολοκληρομενο ΗΣΑΠ.<br /><br />Υ.Γ.<br />Το κέντρο πιστευω θα το κλεισουν ολο μια και καλη σαν την καλλιθεα-Φαληρο αφου εξυπηρετειτε απ τα μετρο (εκτος απ την Βικτωρια) κ οπως εχετε παρατηρησει οταν τον κλεινουν ΣΚ δεν βαζουν ουτε λεωφωρεια ουτε τιποτε. Αλλα επειδη ειναι 4 στασεις θα παρει 2 πλασια απ το Φαληρο-Καλιθεα Λογικα, κανα 3-4 μηνες. Όλα σχετικά είναι βεβαια με το ρυθμο που προχωραν τα εργα ως τωραGeorgehttps://www.blogger.com/profile/08427786327007787743noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-72942999484048532082010-05-20T21:10:37.274+03:002010-05-20T21:10:37.274+03:00Μία μικρή διόρθωση. Κομμάτι παλιάς γραμμής υπάρχει...Μία μικρή διόρθωση. Κομμάτι παλιάς γραμμής υπάρχει εκατέρωθεν του σταθμού Ταύρου και μέσα σε αυτό και όχι στο σταθμό των Πετραλώνων.<br /><br />Στα Πετράλωνα υπάρχει καινούργια γραμμή, μάλιστα ήταν το πρώτο μικρό τμήμα που ολοκληρώθηκεAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-83631394665965865452010-05-20T17:39:20.129+03:002010-05-20T17:39:20.129+03:00Εξαιρετική απεικόνιση!
Μια ερώτηση: Όπως μπορώ να...Εξαιρετική απεικόνιση!<br /><br />Μια ερώτηση: Όπως μπορώ να δω, μόνο το τμήμα ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ είναι εκτός κατασκευαστικού σχεδίου, που σημαίνει πως το ΚΑΤ-ΚΗΦΙΣΙΑ θα ανακαινιστεί... Αυτό, όμως, δεν είναι ανόητο αν γίνει η επέκταση προς Ν.Ερυθραία; Για ποιό λόγο να το ανακαινίσουν και σε λίγο καιρό να το ξηλώσον για να το υπογειοποιήσουν (απαραίτητη η υπογειοποίηση για την επέκταση)...<br /><br />Αν πάλι δεν υπάρχει σκοπός για επέκταση, τότε γιατί 5 μελέτες εκατομμυρίων ευρών έχουν ηδη δημοπρατηθεί για αυτή την επέκταση;Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttps://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-31274215380726012192010-05-20T10:41:37.049+03:002010-05-20T10:41:37.049+03:00Δε θα σκάψουν στο Θησείο. Επιδομή θα αλλάξουν. Εκτ...Δε θα σκάψουν στο Θησείο. Επιδομή θα αλλάξουν. Εκτός αν θέλουν να ενοποιήσουν αρχαιολογικούς χώρους και κατασκευάσουν διελεύσεις πεζών!!! Οι ξύλινοι στρωτήρες έχουν τοποθετηθεί σε ορισμένα σημεία στα οποία δεν είναι δυνατόν να εγκιβωτιστούν οι νέοι στρωτήρες (λ.χ. στις αερογέφυρες Πετραλώνων και Ταύρου). Την βελτίωση στους χρόνους θα την δούμε σταδιακά και όχι μια και έξω. Για να γίνει αυτό πρέπει να αναθεωρηθούν τα δρομολόγια και να αυξηθούν τα όρια ταχύτητας. Να περιμένουμε να ολοκληρωθεί το έργο στο σύνολό του, να λειτουργήσει και η τηλεματική και μετά να είμαστε έτοιμοι για κριτική! Τα μόνα που παρατήρησα έως τώρα είναι: 1.μεγάλη καθυστέρηση στον τελικό χρόνο παράδοσης. Αν και όλο το έργο ήταν (υποτίθεται) να παραδοθεί την 01η.04.2010 σίγουρα πάμε για ένα χρόνο μετέπειτα δίχως να παραδίδονται και οι νέοι σταθμοί Ψαλίδι και Ιλισός. Αν συνυπολογίσουμε εδώ ότι θα κλείσει για αρκετό χρονικό διάστημα το τμήμα Φάληρο - Πειραιάς, τότε έχουμε ξεφύγει πολύ, 2. Το συνολικό έργο έπρεπε να συνοδεύεται και με μια ανακαίνιση, τουλάχιστον σε επίπεδο καθαριότητας, των συρμών του ΗΣΑΠ. Δεν αρκεί μόνο η τοποθέτηση των πολύ αδύναμων, είναι αλήθεια, κλιματιστικών μηχανημάτων. Χρειάζεται καθαριότητα, εξωτερική - εσωτερική. Και κάποια στιγμή πρέπει εκτός από τους φοροφυγάδες να κυνηγήσουμε και όσους καταστρέφουν τους συρμούς ΗΣΑΠ/ΟΣΕ, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Για πιο λόγο ο έλληνας φορολογούμενος πρέπει να πληρώνει και να ξαναπληρώνει (δανειζόμενος με υψηλό πάντα επιτόκιο) βαψίματα, χημικά διαλυτικά, αντικαταστάσεις χαραγμένων υαλοπινάκων, ελαστικών στεγανοποίησης, βαμμένων ή καταστραμμένων καθισμάτων, εσωτερικές επενδύσεις (φορμάικες) και πολλά άλλα. Γιατί κυνηγούμε μόνο τους φοροκλέφτες; Τα εκατομμύρια για τις συνεχόμενες ζημιές στα τρένα δεν είναι χρήματα; Οι γονείς των...κλώνων που καταστρέφουν διαρκώς τους συρμούς έχουν περιουσίες. Κι αν ο διοικητής του ΗΣΑΠ ή οι υπουργοί έχουν...ευαισθησίες, ευχαρίστως να τα πληρώσουν οι ίδιοι από την τσέπη τους. Η ευθύνη δεν είναι το "μήτο της Αριάδνης". Ξετυλίγοντάς την είναι δυνατόν να φτάσουμε στους υπευθύνους.τρενομανήςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-28837243659234505922010-05-20T01:15:06.032+03:002010-05-20T01:15:06.032+03:00"1ος Ανώνυμος"
Άλλα όχ ρε παιδιά τι λεω ..."1ος Ανώνυμος"<br />Άλλα όχ ρε παιδιά τι λεω για το Θησειο? Αφου οταν αλλαζουν γραμμη δε σκαβουν πάνω απο μισο μετρο so dont worry μια χαρά θα γίνει ;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-89204674068663400692010-05-20T00:55:13.872+03:002010-05-20T00:55:13.872+03:00Ὡραῖος!Ὡραῖος!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-53745660465046240042010-05-19T23:43:28.520+03:002010-05-19T23:43:28.520+03:00Όχι ρε έχει βελτιωθει. απο Κηφηφισα Αττική κανω 27...Όχι ρε έχει βελτιωθει. απο Κηφηφισα Αττική κανω 27-29 λεπτά ενω περυσι π ξεκιναγαν ηθελα 35 λεπτά. Αμα τελειωσουν ολα τα βροεια κομματια θα φτασει το 20-25λεπτο χαλαρα. Μια χαρά<br /><br />Καλιθεα-Ταυρος μη αναβαθμισμενος? αφου το ειχαν και κλεισει και αυτο για κανα μηνα δυο κ ειχαν βαλει λεωφορεια απ οσο θυμαμαι.<br />Κοιταξε μερικες φορες ακομα και στις καινουργιες γραμμες βαζουν παλι ξυλα σε καποια σημεια ( για αγνωστο λογο )<br /><br />Ωχ ναι εχουμε και αυτο στο θησειο! Αιντεεεε, θα βρουν κανα ταφο του Μεγα Αλεξανδρου εκει κατω και ΠΑΕΙ, ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΣΑΠ ΓΕΝΙΚΩΣ. ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΑΧ0ΑΧ0Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-30143858920995414632010-05-19T22:44:48.274+03:002010-05-19T22:44:48.274+03:00Πάλι καλά που προχωρούν τα έργα, έστω και με αργού...Πάλι καλά που προχωρούν τα έργα, έστω και με αργούς ρυθμούς. Αυτό που με προβληματίζει είναι το κομμάτι Θησείο-Μοναστηράκι. Στην εικόνα φαίνεται μισοφτιαγμένο, όμως στην πραγματικότητα οι καινούργιες γραμμές σταματάνε στο Θησείο.<br />Όταν ξεκινήσει το σκάψιμο, οι αρχαιολόγοι θα κάνουν πάρτι!Μετρόφιλοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-69438952783411050482010-05-19T21:16:33.263+03:002010-05-19T21:16:33.263+03:002 σχολια:
1) Έχω την εντύπωση οτι και το τμήμα Κα...2 σχολια:<br /><br />1) Έχω την εντύπωση οτι και το τμήμα Καλλιθέα-Ταύρος (έστω και αυτά τα λίγα μέτρα) είναι παλαιά γραμμή με ξύλα.<br /><br />2) Είναι γεγονός τις τελευταίες 3 ημέρες που χρησιμοποιώ και πάλι τη γραμμή από Πειραιά για Ομόνοια, ότι οι συρμοί κινούνται πιο αργά από πριν στο κομματι Φαληρο-Καλλιθεα.<br />Δεν ξερω αν εχουν λαβει οι χειριστες εντολή επειδή ακούγεται ο γνωστός θόρυβος/φύσημα πλέον (αλα μετρό) να πηγαίνουν με μικρότερη ταχύτητα για να μετριάζεται το φαινόμενο πάντως είναι αλήθεια ότι πριν τα έργα ο συρμός πήγαινε με μεγαλύτερη ταχύτητα. Τώρα περνάς δίπλα από τα πάντα πολύ αργά σε σχέση με πριν. Δεν ξέρω τι συμβαίνει ή μήπως δεν είναι πλήρως ολοκληρωμένα τα έργα.Antonisnoreply@blogger.com