tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post7069107192809771852..comments2024-01-14T12:55:57.774+02:00Comments on Υποδομές στην Ελλάδα: Προαστιακός: Η ηλεκτροκίνηση έφτασε στη Χαλκίδα, το ηλεκτρικό τρένο θα αργήσειΝίκος Καραγιάννηςhttp://www.blogger.com/profile/11806000089050937102noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-37947589023028347012010-04-30T12:56:24.661+03:002010-04-30T12:56:24.661+03:00Θα αργήσει πολύ ακόμα να φτάσει ηλεκτροκίνητο desi...Θα αργήσει πολύ ακόμα να φτάσει ηλεκτροκίνητο desiro στην Χαλκίδα. Η κατάσταση θα συνεχίσει όπως σήμερα με τα MAN.<br /><br />H γραμμή Οινόη- Χαλκίδα τέθηκε υπό τάση όχι για να χρησιμοποιηθεί ακόμα αλλά μόνο και μόνο για να προστατευτεί η υποδόμη της Η/Κ από τις κλοπές.<br /><br />Η δρομολόγηση desiro είναι αδύνατη καθώς η εγκατεστημένη εδώ και χρόνια Η/Κ ΣΚΑ - Οινόη είναι off και με αρκετές φθορές από κλοπές καλωδίων ενώ τα έργα ΣΚΑ - Στ.Λαρίσης (μαζί με την προσωρινή Η/Κ στην περιοχή των Σεπολίων) προχωράνε μεν αλλά έχουν δρόμο ακόμα.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/15522700790578474846noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-23606516775747054612010-04-30T12:33:11.518+03:002010-04-30T12:33:11.518+03:00Χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας το Βημα για την ...Χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας το Βημα για την τυχη του ΟΣΕ<br /><br />http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artid=328771&dt=29/04/2010<br /><br />Χαρακτηριστικη είναι η εικονα που συνοδευει το αρθρο (καντε κλικ επανω της για να μεγαλωσει).<br /><br />Το 2004 με 9.200!!!! εργαζομενους το κόστος μισθοδοσίας ήταν 240 εκατ. ευρω. Το 2009 με 7.500!!!! εργαζομενους χρειάστηκαν 400 εκατ. ευρω για τη μισθοδοσια. Δλδ μεσα σε 5 χρονια μειωθηκε το προσωπικο κατα 1.700 ατομα και αυξηθηκε το κοστος μισθοδοσιας κατα 160!!!! εκατ. ευρω.<br /><br />Αληθεια τι χρειαζεται ο ΟΣΕ 7.500 άτομα?????<br /><br />Και καποιοι ονειρευονται πανελλαδικη ηλεκτροκινηση, τρενα παντου και ιστοριες για αγριους. Ο ΟΣΕ εχει 4.6 δις ακινητη περιουσια και ειμαι σιγουρος οτι το 90% μενει ανεκμεταλλευτη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3042207552730366929.post-60790603228717620132010-04-30T11:59:21.417+03:002010-04-30T11:59:21.417+03:00Δρομολόγια στη γραμμή Χαλκίδας εκτελούνται από τον...Δρομολόγια στη γραμμή Χαλκίδας εκτελούνται από τον Αύγουστο του 09!Οι συρμοί είναι τα μπλέ ΜΑΝ-ΒΟΜΒΑRDΙΕR και ενίοτε RΑΙLΒUS.Τα τρένα τερματίζουν περίπου 200 μέτρα πριν τον σταθμό της Χαλκίδας σε προσωρινή αποβάθρα μονής γραμμής.Τον Ιανουάριο που πήγα Χαλκίδα,υπήρχαν κολώνες ηλεκτροκίνησης χωρίς σύρματα σε τμήματα της γραμμής. Τα δρομολόγια είναι 1/ώρα-κατεύθυνση και αν θυμάμαι καλά, υπάρχει και ένα τοπικό Οινόη-Χαλκίδα.Νώντας Κnoreply@blogger.com