Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

Σχόλια επισκεπτών Ιουνίου 08-Νο1

Ανώνυμος είπε...
Είναι θετικό το γεγονός της παράδοσης του τμήματος από Α/Κ Ιωαννίνων-Άραχθος έστω και μετά από πολλές καθυστερήσεις και αναβολές,έστω και αν δεν έχει ολοκληρωθεί πλήρως η σήραγγα εκαπνισμού και για αυτό και ο δρόμος δεν θα χρησιμοποιείται μέχρι το τέλος του 2008 οπότε και θα ολοκληρωθεί αυτή για φορτηγά μεγαλύτερα των 3,5 τόνων.
Τώρα όσον αφορά την γέφυρα του Αράχθου με τις προσβάσεις της, πιστεύω ότι θα ολοκληρωθεί το επόμενο καλοκαίρι,αφού η ΑΕΓΕΚ που το κατασκευάζει έχει οικονομικά προβλήματα,ενώ για το τμήμα από τον Άραχθο έως τον Α/Κ Μετσόβου που το έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ,αυτό μπορεί να έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2008 ή το αργότερο στο πρώτο τετράμηνο του 2009.
Για το τμήμα από Α/Κ Μετσόβου έως Παναγία που το έχει και αυτό η ΑΚΤΩΡ,μπορεί να ολοκληρωθεί και αυτό έως το τέλος του 2008 ή το αργότερο στο πρώτο τετράμηνο του 2009, όπως πιστεύω το ίδιο και για το τμήμα Παναγία-Γρεβενά,αλλά και για το υπόλοιπα τμήματα που είναι υπό κατασκευή,όπως η Μεσόγεια χάραξη Στρυμώνας-Άγιος Αννδρέας στον νομό Καβάλας και η γέφυρα του Νέστου με τις προσβάσεις της.
Είναι σίγουρο πάντως παρά τις διαβεβαιώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ και της Εγνατίας Οδού ΑΕ,ότι η Εγνατία Οδός θα ολοκληρωθεί πλήρως μέσα στο 2009 και πάντως όχι μέσα στο 2008,αφού από φωτογραφίες που έχω δεί σε Chat Forum που ασχολείται με τα οδικά έργα και δημοσιεύτηκαν την προηγούμενη εβδομάδα,η εκτιμησή μου έιναι ότι με εξαίρεση το τμήμα από Νεοχώρι Θεσπρωτίας έως Ψηλορράχη Ιωαννίνων μήκους 9 χιλιομέτρων που θα παραδοθεί σίγουρα μέχρι το τέλος του 2008,για όλα τα υπόλοιπα υπό κατασκευή τμήματα ισχύουν οι εκτιμήσεις που ανέφερα προηγουμένως.
Υ.Γ Πάντως ακόμα και αν ισχύσει το ακραίο σενάριο που μιλάει για ολοκλήρωση της Εγνατίας στο τέλος του 2009 ή στις αρχές του 2010,θα έχουν έτσι και αλλιώς διαψευστεί το ΥΠΕΧΩΔΕ και όλοι όσοι μιλούν για ολοκλήρωση του έργου εντός του 2008,αλλά το σίγουρο είναι ότι η Εγνατία θα αλλάξει τον αναπτυξιακό χάρτη όλης της Βόρειας Ελλάδας,αφού οι αποστάσεις θα μειωθούν εντυπωσιακά.

19 Ιούνιος 2008 6:34 μμ

Ανώνυμος είπε...
ειμαι απο κοζανη και χρησιμοποιω συχνα την εγνατια προς ιωαννινα και θεσσαλονικη και παρακολουθω στενα την εξελιξη της εδω και μια 7ετια περιπου... ειναι μεγαλη ανασα καθε κομματι που παραδιδεται μικρο η μεγαλο... η πολη μου που μεχρι πριν απο 4 χρονια ηταν πραγματικα απομονωμενη, αποκτα επιτελουσ εναν επαρκη δρομο(δεν λεω υπερσυγχρονο-γνωμη μου ειναι οτι οι 2 λωριδες κυκλοφοριας ειναι προσωρινα επαρκεις, ιδιαιτερα με την ολοκληρωση της και την αρση της απαγορευσης για μεγαλα φορτηγα) θα ηθελα να ρωτησω τον ανωνυμο φιλο αν μπορει να δωσει καποιο λινκ με φωτογραφιες , οπως αναφερει στο σχολιο του

22 Ιούνιος 2008 2:39 πμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
χρειάζονται τουλάχιστον άλλες 2 γραμμές μετρό στην Αθήνα. Και κάτι αλλο, ας κοιτάξουν να φτιάξουν μετρό και σε κάποιες μεγάλες επαρχιακές πόλεις. π.χ. Πάτρα (είναι απαραίτητο), Λάρισα (απαραίτητο) και Ηράκλειο (επίσης απαραίτητο) και σε σχέση και με τις λεωφορειακές γραμμές θα είναι πολύ χρησιμο.

22 Ιούνιος 2008 11:33 πμ


Ο/Η sdakos είπε...
Δεν νομίζω ότι χρειάζονται μετρό αυτές οι πόλεις.. Ίσα ίσα με ένα τραμ θα ήταν πολύ καλά βολεμένες. Εδώ ακομά και στη Θεσσαλονίκη που είναι 5πλάσια ακόμα γίνεται συζήτηση αν χρειαζόταν μετρό ή tram-train..

Όσο για την Αθήνα, νομίζω πως η γραμμή 4 είναι απαραίτητη, και ίσως μια ακόμα που να ενώνει περιοχές που δεν έχουν μετρό. Πάντως και εδώ πιστεύω είναι επιβεβλημένη η επέκταση του τραμ, γιατί το μετρό είναι αρκετά ακριβό και πάντα πιο χρονοβόρο και περίπλοκο να κατασευαστεί..

22 Ιούνιος 2008 1:02 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ελπίζω και εύχομαι τα περισσότερα από αυτά τα έργα και ιδίως στις πόλεις της περιφέρειας να υλοποιηθούν αν και στην Ελλάδα ισχύει το "όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι" μιας και μετά το 2013 θα περιοριστούν τα χρήματα που θα λαμβάνουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

12 Ιούνιος 2008 6:33 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Το σίγουρο είναι ότι μέχρι το τέλος του 2012 οι φίλοι Θεσσαλονικείς θα υποστούν αρκετή ταλαιπωρία από τα έργα του μετρό, οπότε θα πρέπει να οπλιστούν με μεγάλη υπομονή αφού η ταλαιπωρία αυτή θα είναι προσωρινή ενώ το μετρό θα είναι μόνιμο και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις τους, ενώ θα αναβαθμίσει και τις περιοχές απ΄όπου θα περάσει.
Υ.Γ Το ίδιο ισχύει και για τις επεκτάσεις του μετρό σε πρώτη φάση πρός Καλαμαριά και Σταυρούπολη που εύχομαι να έχουν ολοκληρωθεί έως το2014 και αργότερα πιθανώς πρός Κορδελιό και Αεροδρόμιο.

16 Ιούνιος 2008 6:45 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα