Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ξεκινά η κατασκευή του διπλού σταθμού Πατρικίου

Από μέρα σε μέρα αναμένεται η εκκίνηση των εργασιών για την κατασκευή σταθμού Μετρό σο πάρκο Μηνά Πατρικίου με την ίδια ονομασία. Είναι ο δεύτερος σημαντικότερος σταθμός καθώς ο συγκεκριμένος έχει επιλεχτεί ως ο σταθμός διασταύρωσης (ή διακλάδωσης αν προτιμάτε) με την επέκταση προς Καλαμαριά. Η υποδομή για το σταθμό και τη διακλάδωση θα γίνει από τώρα έτσι ώστε να μην χρειαστεί διακοπή της κυκλοφορίας του Μετρό μελλοντικά. Το ίδιο έγινε και με το σταθμό Δημοκρατίας στη διακλάδωση για την επέκταση προς Σταυρούπολη.
Τους πρώτους μήνες όπως συνέβη και με τους προηγούμενους σταθμούς θα λάβουν χώρα οι παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας για να ξεκινήσει απρόσκοπτα το τεχνικό μέρος της κατασκευής (διαφραγματικοί τοίχοι, επίπεδα σταθμού κλπ).
Ο σταθμός Πατρικίου θα αναπτυχτεί επί της οδού Σόλωνος. Θα ξεκινά από τη συμβολή της Σόλωνος με τη Χαλκιδικής και θα εκτείνεται μέχρι την 25ης Μαρτίου. Από το ύψος της 25ης Μαρτίου και προς το πάρκο του Πατρικίου θα εκτελούνται οι εργασίες για τη διακλάδωση του μετρό προς την Καλαμαριά.
ΠΡΟΟΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Η πρόοδος των εργασιών είναι αρκετά ικανοποιητική όσον αφορά τους μετροπόντικες οι οποίοι έχουν διανύσει ο πρώτος 2.600μ φτάνοντας στο ύψος του σταθμού Σιντριβάνι και ο δεύτερος 1.700μ πλησιάζοντας το σταθμό Αγία Σοφία. Κατά μέσο όρο δημιουργούνται 10μ έτοιμης σήραγγας από τον κάθε μετροπόντικα. Με τον ρυθμό αυτό μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2011 οι μετροπόντικες θα έχουν ολοκληρώσει το ταξίδι τους και θα αναμένουν νέες αποστολές..

ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΤΑΘΜΩΝ
1.Στο σταθμό ΝΣ Σταθμός σε δύο μέτωπα εκτείνονται οι εργασίες, αφετηρία της διαδρομής του μετρό. Στον επισταθμό (το σημείο όπου θα στρίβουν οι συρμοί για να αλλάξουν κατεύθυνση, κοντά στην εκκλησία των Αγίων Πάντων), βρίσκεται σε εξέλιξη αρχαιολογική έρευνα και κατασκευάζεται η πλάκα οροφής.
2.Στο σταθμό Δημοκρατίας είναι έτοιμοι οι διαφραγματικοί τοίχοι (το περίβλημα του σταθμού) και τα συνεργεία προχωρούν σε εργασίες ώστε στην επιφάνεια του εδάφους να τοποθετηθεί μεταλλική γέφυρα και να αποκατασταθεί η κυκλοφορία, ενώ τα έργα θα συνεχίζονται υπογείως.
3.Στο σταθμό Βενιζέλου, επίσης έχουμε την ίδια πρόοδο με το σταθμό Δημοκρατίας.
Στο σταθμό Αγίας Σοφίας κατασκευάζονται πάσσαλοι αντιστήριξης του σταθμού.
4.Στο σταθμό «Σιντριβάνι» εξελίσσεται αρχαιολογική ανασκαφή και έξω από τη Βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου (απ' όπου θα βγαίνει σημαντικό τμήμα των υλικών εκσκαφής από τους δύο μετροπόντικες) συνεχίζεται η εκσκαφή.
5.Στο σταθμό «Πανεπιστήμιο» ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των διαφραγματικών τοίχων και κατασκευάζεται τμήμα της πλάκας οροφής.
6.Στο σταθμό «Παπάφειο», όπως όλα δείχνουν, η ανάπτυξη του εργοταξίου θα γίνει από τη νέα χρονιά.
7.Στο σταθμό «Ευκλείδης» κατασκευάζονται οι διαφραγματικοί τοίχοι.
8.Στο σταθμό «Φλέμινγκ» σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες παράκαμψης των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας και ταυτόχρονα κατασκευάζονται οι διαφραγματικοί τοίχοι.
9.Στο σταθμό Αναλήψεως προχωρούν οι παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας και βρίσκονται σε εξέλιξη προπαρασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων.
10.Στη Νέα Ελβετία, το τέρμα του μετρό, γίνονται παρακάμψεις δικτύων μέσα στην Κεραμοποιία Αλλατίνη.

10 σχόλια:

τρενομανής είπε...

Η θεσσαλονίκη χρειάζεται:1.Άμεσα επέκταση του Μετρό τόσο προς Δυτικά όσο και Ανατολικά (μέχρι αεροδρόμιο) και όχι μόνο στη Μίκρα έστω και αν μετά την Μίκρα συνεχίζει σε επίγειο και όχι υπόγειο διάδρομο, 2.Κατασκευή ελαφρύ, ηλεκτροκίνητου, προαστιακού σιδ/μου διπλής ΜΕΤΡΙΚΗΣ γραμμής που να ξεκινά σίγουρα από Λευκό Πύργο (αν μπάζωναν και την παλιά παραλία μόλις 30 μέτρα διατηρώντας το παλιό στυλ με τις μαρμάρινες πέτρες κ.λ.π. θα ήταν δυνατόν να ξεκινά από το λιμάνι, αλλά και μέσω της λιμενικής ζώνης να ξεκινά από τους Λαχανόκηπους - Παλιά Βυρσοδεψία. Παράλληλα θα διαπλατύνονταν και η λεωφόρος Νίκης και έτσι δε θα χρειάζονταν φαραωνικές υποθαλάσσιες αρτηρίες) και συνεχίζοντας παραλιακά μέσα από τα όμορφα θεματικά πάρκα της νέας παραλίας και δίχως να τα θίξει ιδιαίτερα, να φτάνει στο Μέγαρο Μουσικής, να το προσπερνά και να καταλήγει από παραλία Καλαμαριάς, Νέας Κρήνης, Αρετούς και Φοίνικα στο σταθμό του Μετρό της Μίκρας. Με τον τρόπο αυτό η θεσσαλονίκη δε θα χρειάζεται να δρομολογήσει ποτέ θαλάσσια συγκοινωνία, καθώς επίσης θα έχει την δυνατότητα να καταργήσει και τις παραλιακές λεωφοριακές γραμμές (3,5,6 και 33) αντικαθιστώντας τις με γραμμές μετεπιβίβασης, 3. Ολοκλήρωση της υπάρχουσας υποδομής σιδηροδρομικής εγνατίας σε μονή μεν σιδ/κη γραμμή, αλλά με τηλεδιοίκηση, ηλεκτροκίνηση από Κήπους Έβρου ως Κοζάνη - Καλαμπάκα - Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα με μετατροπή των τοπικών συνδέσεων Θεσσαλονίκης - Κιλκίς - Σερρών, Θεσσαλονίκης - Βέροιας - Έδεσσας - Κοζάνης/Φλώρινας, Θεσσαλονίκης - Κατερίνης - Λάρισας - Βόλου σε διααστικές/προαστιακές σιδ. γραμμές. Το μέλλον των μετακινήσεων σε αστικό και προαστιακό επίπεδο ανήκουν στα καθαρά, οικολογικά, σύγχρονα και γρήγορα Μ.Σ.Τ.:Μετρό, προαστιακός και ελαφρύς προαστιακός σιδ/μος

Μετρόφιλος είπε...

Είναι ευχάριστο ότι τα έργα έχουν μπει στο σωστό δρόμο. Αφού οι μετροπόντικες προχωρούν πρέπει να μη γκρινιάζουμε, έστω και αν υπάρχουν καθυστερήσεις. Το βασικό είναι να κατασκευαστούν οι σήραγγες, όλα τα άλλα είναι παιχνιδάκι. Μην ξεχνάμε ότι στην Αθήνα ο χρόνος κατασκευής της πρώτης φάσης των γραμμών 2 και 3 ήταν 50% μεγαλύτερος από αυτόν που είχε προβλεφθεί αρχικά.
Προσωπικά περιμένω να παραδοθεί κάποιο κομμάτι μετρό για να ξαναεπισκεφτώ την πόλη. Τα αξιοθέατά της τα έχω δει, στη ΔΕΘ έχω πάει, άρα δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνω στη Θεσσαλονίκη όσο δεν υπάρχει μετρό!

Λάζαρος Κ. είπε...

Μετρόφιλε, η Θεσσαλονίκη έχει αρκετά πράγματα να δεις και να κάνεις ακόμη κι αν δεν έχει μετρό. Μη μας "υποβαθμίζεις" τόσο!
:)

alexis32 είπε...

h thessaloniki prepi na apoktisi mia dinamiki se olous tous tomeis mmm.
to kikloforiako tis einai tragiko kai tha einai etsi gia alla 3 isos kai 4 xronia an yparxoun kathisterisis.h egnatia den mpori na sikosi olo to varos metakiniseon eidika tora me ta erga metro.
kai ego tha simfoniso kai eyxome to gegonos oti o mantriotis h magriotis pos ton lene einai yfipourgos ypodomon me eklogiki edra tin thessaloniki kai oti ta erga tou metro pros kalamaria - kai stayroupoli tha xekinisoun amesa.

h thessaloniki prepi mexri to 2015 na exei sigoura xekinisi ta parapano erga kai na skeftete nees epektasis.

gia to tram theoro oti mpori na exipitiretiti alla oxi me dikes tou grammes alla me grammes pou tha mporoun na keinounte kai ta aytokinhta ston idio dromo

Beroea είπε...

Μήπως ξέρετε πότε θα οριστικοποιηθούν οι αποφάσεις για το ποιές κατασκευαστικές και πότε θα αρχίσουν τελικά τις επεκτάσεις Καλαμαριάς και δυτικών συνοικιών;

Επίσης ξέρετε τίποτα για τα σχέδια των επόμενων επεκτάσεων (μετά της Καλαμαριάς και της Σταυρούπολης) προς Αεροδρόμιο και δυτικές συνοικίες ΙΙ; Κάπου διάβασα ότι θα πάει Εύοσμο από το Ν.Σ.Σ. και όχι ΚΤΕΛ - Κορδελιό. Έχει δημοσιευτεί κάποια προμελέτη ή είναι πολύ νωρίς ακόμα;

Νίκος Καραγιάννης είπε...

Ο διαγωνισμός για την Καλαμαριά είναι σε εξέλιξη και το καλοκαίρι το νωρίτερο θα έχουμε τον ανάδοχο. Για τη Σταυρούπολη εντός του 2010 θα γίνει ο διαγωνισμός αλλά ανάδοχο νωρίτερα απο τα μέσα του 2011 δεν θα έχουμε. Για τις επόμενες επεκτάσεις είναι ρευστά για την δυτική πλευρά ενώ για την ανατολική είναι σχεδόν σίγουρη η επέκταση προς Αεροδρόμιο αφού το τέρμα στη Μίκρα απέχει μόλις 3χλμ που μπορεί να γίνει και επιφανειακά με το 1/4 του κόστους.

Επιβάτης είπε...

Η Θεσσαλονίκη έχει σοβαρότατο κυκλοφοριακό πρόβλημα, πρόβλημα ρύπανσης και υποβάθμισης της ποιότητας ζωής, που κανένα μετρό δεν πρόκειται ποτέ να επιλύσει. Γνώμη μου είναι ότι χρειάζεται παράλληλα την επανακατασκευή του δικτύου τραμ που είχε κάποτε και καταργηση πολλών ρυπογόνων λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ, που ΔΕΝ εξυπηρετούν ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και εν γένει, ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Τα λεωφορεία, ένα ξεπερασμένο μεταφορικό μέσο, είναι μόνο για τους αρτιμελείς. Οι στάσεις τους απρόσιτες, οι λεωφοειολωρίδες παραβιάζονται συνεχώς όπου υπάρχουν, μόνο η επιφάνεια που καταλαμβάνει το τραμ είναι απαραβίαστη. Μα δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο στον ελληνικό Καιάδα. Τέτοια κοινωνική ευαισθησία πια!

Μετρόφιλος είπε...

Επιβάτη, οι αρτιμελείς είναι η συντριπτική πλειοψηφία του επιβατικού κοινού και ο σχεδιασμός των ΜΜΜ γίνεται με βάση τις ανάγκες τους. Ακόμα και αν κατασκευαστεί τραμ, δεν θα μπορεί να φτάσει σε όλες τις γωνιές της Θεσσαλονίκης. Τα λεωφορεία θα παίζουν πάντα σημαντικό ρόλο. Πόλεις χωρίς τραμ υπάρχουν αμέτρητες. Πόλη χωρίς λεωφορεία όμως δύσκολα θα βρεις.

Επιβάτης είπε...

"Επιβάτη, οι αρτιμελείς είναι η συντριπτική πλειοψηφία του επιβατικού κοινού και ο σχεδιασμός των ΜΜΜ γίνεται με βάση τις ανάγκες τους."
Τάδε έφη Μετρόφιλος. Δοξάστε τον!
Πόλεις χωρίς λεωφορεία δύσκολα βρίσκεις όντως, πόλεις χωρίς Μετρόφιλους όμως, δεν πρόκειται να βρεις ποτέ! Αυτό είναι το δυστύχημα.

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει κάποτε επιτέλους να σταματήσει αυτό το κωμικό φαινόμενο (δεν παρατηρείται σε καμμία άλλη χώρα).Είναι τόσο δύσκολο να βάλουν στο πληκτρολόγιό τους τα ελληνικά;Νομίζω θέμα πέντε δευτερολέπτων είναι...εκτός και αν δε γνωρίζουν ορθογραφία,το οποίο είναι και το πιθανότερο...Αν πάλι είναι παλιό το πληκτρολόγιο,αγοράζεις άλλο,10€ κάνει...(για να τα βλέπεις κιόλας).
Γιατί δηλαδή να βγάζουμε τα μάτια μας;
Και τέλος πάντων δεν είναι κακό που δεν μπόρεσαν 12 χρόνια στο σχολείο να μάθουν να γράφουν στη...μητρική τους γλώσσα,ας κάνουν μια προσπάθεια από δω και πέρα.
Ποτέ δεν είναι αργά,είναι ντροπή...οι Αλβανοί έμαθαν ελληνικά και αριστεύουν και κάποιοι δικοί μας τεμπέληδες προκαλούν παγκοσμίως θυμηδία...

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα