κείμενο από το ypodomes.com
Yποχωρεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος στην πολύκροτη υπόθεση της κατασκευής ή όχι σταθμού Μετρό δίπλα στο ίδρυμα του Παπάφειου. Μετά από πολλούς μήνες με δικαστικές διαμάχες, κόντρες ακόμα και μάχες σώμα με σώμα βρέθηκε όπως φαίνεται η χρυσή τομή.
Η ζημιά φυσικά έχει γίνει αφού ο πρώτος μετροπόντικας έχει ήδη ξεκινήσει και αναμένεται να περάσει το χώρο του σταθμού το επόμενο διάστημα. Για λόγους ασφαλείας ο δεύτερος μετροπόντικας θα ξεκινήσει σε μερικές ημέρες με διαφορά περίπου 300 μέτρων. Πλέον οι απαραίτητες εργασίες κατασκευής του κελύφους του σταθμού δεν προλαβαίνουν να γίνουν και ο σταθμός θα γίνει μετά την έλευση του μηχανήματος.
Το επιπλέον κόστος είναι άγνωστο και πως θα γίνει. Το θετικό είναι πως με την αλλαγή στάσης του ιδρύματος δεν θα υπάρχουν πολλαπλά μέτωπα για την κατασκευή του σταθμού. Δεν πάει άλλωστε καιρός όταν έγιναν μαχες σώμα με σώμα από μέλη του συνεργείου της κατασκευάστριας εταιρείας με ανθρώπους από το Παπάφειο.
Πάντως ο κίνδυνος να μην γίνει ποτέ ο σταθμός είναι ορατός. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του προέδρου της Αττικό Μετρό : «Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί είτε έχει 13 σταθμούς, όπως είναι ο αρχικός σχεδιασμός, είτε 12. Θα θυσιάσουμε τον σταθμό για να τελειώσει το έργο. Και θα πούμε στους κατοίκους της περιοχής Παπάφειου, που πληρώνουν κι αυτοί, ποιοι ευθύνονται που δεν έγινε ο σταθμός τους και θα πρέπει να ταλαιπωρούνται».
Τα προβλήματα για το έργο όσο πάνε λιγοστεύουν τα θέματα με το Υπουργείο έχουν διευθετηθεί κατά πολύ μεγάλο μέρος και πλέον οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να πάρουν «φωτιά» από τον Σεπτέμβριο και μετά. Οι δυσκολίες που πρόκειται να συναντήσουν οι μετροπόντικες είναι αρκετές, στο σταθμό Ανάληψη που λόγω στενότητας πρέπει να βρεθεί εναλλακτικός τρόπος διέλευσης του δεύτερου μετροπόντικα.
Σημαντική θεωρείται και η έναρξη των βασικών εργασιών στο σταθμό Πατρικίου που θα είναι και ο σταθμός διακλάδωσης με την επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά. Οι τελευταίοι σταθμοί του δικτύου Βούλγαρη και Νέα Ελβετία θα ενεργοποιηθούν αφού ολοκληρωθούν οι προκαταρκτικές εργασίες και οι μετατοπίσεις των δικτύων κοινής ωφέλειας.
«Οι περιφέρειες της Ευρώπης και η ΕΕ: Μια συμβιωτική Σχέση» – Εκδήλωση στον
Αστακό
-
Υπό την αιγίδα του Δήμου Ξηρομέρου και του Europe Direct – Περιφέρεια
Δυτικής Ελλάδας, το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Αριάν Κοντέλη» του ΕΛΙΑΜΕΠ
διοργανώνει εκδ...
Πριν από 3 ημέρες
2 σχόλια:
ΝΑΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΤΑ ΕΡΓΑ ,ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ, ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΦΩΤΙΑ... ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ. (ΗΔΗ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΚΟΒΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ...)
Αν τελικά δεν γίνει ο σταθμός στο Παπάφειο θα πρέπει να βάλουν μια ταμπέλα στην θέση που θα γινόταν ο σταθμός που να λέει πάνω ότι εδώ κανονικά θα γινόταν ο σταθμός αλλά δεν έγινε γτ δεν ήθελε ο μητροπολίτης ...
Δημοσίευση σχολίου