κείμενο από το ypodomes.com
Τα εκπληκτικά νούμερα του Αεροδρομίου της Αθήνας είναι ομολογουμένως εντυπωσιακά. Το ίδιο και οι προβλέψεις για το καλοκαίρι που δείχνουν ότι το Ελ.Βενιζέλος θα ξεπεράσει κατά πολύ τις περυσινές του αποδόσεις.
Είναι μάλιστα τέτοια η άνοδος που ο δορυφορικός σταθμός ανοίγει και πάλι τις πύλες του προκειμένου να μπορέσει το Αεροδρόμιο εκμεταλλευόμενο όλες τις υπάρχουσες υποδομές να μπορέσει να ικανοποιήσει την ολοένα και μεγαλύτερη κίνηση που έχει.
O δορυφορικός αεροσταθμός μας (το λεγόμενο STB) δεν αποτελεί αυτόνομο τέρμιναλ αλλά μία δορυφορική υποδομή του κυρίως αεροσταθμού, για αυτό και η πρόσβαση / έλεγχος γίνονται μέσω του κυρίως αεροσταθμού (MTB).
Ως υποδομή ήταν πάντα λειτουργικά διαθέσιμο, απλά, δεδομένης της εξέλιξης της κίνησης μέσα στην κρίση δεν υπήρχε η επιχειρησιακή αναγκαιότητα να προωθηθούν επιβάτες και εταιρείες εκεί.
Αυτή τη στιγμή και μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου, από το STB επιχειρούν οι:
-Niki
-SN Brussels
-Vueling (όχι όλες οι πτήσεις της)
-Germanwings
Στο πρώτο πεντάμηνο του 2015 το Αεροδρόμιο της Αθήνας κατέγραψε τα υψηλότερα νούμερα διακίνησης επιβατών όλων των εποχών. Αυτή η τάση όμως έχει και ένα ταβάνι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελ.Βενιζέλος το Αεροδρόμιο μπορεί να εξυπηρετήσει μάξιμουμ μέχρι και 21εκ.επιβάτες. Αν συνεχιστεί αυτή η ραγδαία άνοδος, τότε σίγουρα ανοίγει η κουβέντα για την ανάγκη ενός νέου αεροσταθμού, όπως άλλωστε προβλέπει και η σύμβαση.
Ποια είναι η απαραίτητη συνθήκη για να μπορέσει να ενεργοποιηθεί μία τέτοια μεγάλη επένδυση; Από τη μία η σταθεροποίηση της αύξησης των επιβατών και από την άλλη η πολιτική σταθερότητα που θα επιτρέψει μία τέτοια κίνηση.
Όπως ανέφεραν πηγές του Αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος στο ypodomes.com βάσει της Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου, όταν και εφόσον φτάσουμε το 90% της τωρινής χωρητικότητάς, τότε θα εξεταστει κατά πόσο στα επόμενα 2 χρόνια αυτό θα αυξηθεί περαιτέρω βάσει συγκεκριμένων δεικτών.
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει κάποια συμβατική ρήτρα για κατασκευή νέων υποδομών καθώς το σχέδιο για 2ο τέρμιναλ δεν ισχύει μετά από αναθεώρηση του master plan. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές υπάρχει η δυνατότητα σε τεχνικό επίπεδο να γίνουν παρεμβάσεις χωρητικότητας στον υπάρχοντα αεροσταθμό.
Αυτό θα έλυνε κατά κάποιο τρόπο μία πρώτη ανάγκη αν φτάναμε σε νούμερα που θα οδηγούσαν σε ένα ταβάνι την επιβατική κίνησης. Σύμφωνα με την πρώτη σύμβαση
Αυτό φυσικά με τη σειρά του θα δημιουργήσει την ανάγκη επιπρόσθετων υποδομών, όπως επέκταση του αυτοκινητόδρομου μέχρι τον νέο αεροσταθμό όπως επίσης και η επέκταση του σιδηρόδρομου, νέα περιοχή για πάρκινγκ αυτοκινήτων κ.α
Αυτή η περίοδος σίγουρα είναι δύσκολη για όλους, πόσο μάλλον για να μιλάμε για άμεσα σχέδια τέτοιου βεληνεκούς. Με βεβαιότητα Τα δεδομένα όμως παραμένουν και όσο η επιβατική κίνηση συνεχίζει να ανεβαίνει τόσο θα γίνετια πιο επιτακτική η ανάγκη κατασκευής ενός ενός νέου τέρμιναλ, αργά ή γρήγορα.
Τα εκπληκτικά νούμερα του Αεροδρομίου της Αθήνας είναι ομολογουμένως εντυπωσιακά. Το ίδιο και οι προβλέψεις για το καλοκαίρι που δείχνουν ότι το Ελ.Βενιζέλος θα ξεπεράσει κατά πολύ τις περυσινές του αποδόσεις.
Είναι μάλιστα τέτοια η άνοδος που ο δορυφορικός σταθμός ανοίγει και πάλι τις πύλες του προκειμένου να μπορέσει το Αεροδρόμιο εκμεταλλευόμενο όλες τις υπάρχουσες υποδομές να μπορέσει να ικανοποιήσει την ολοένα και μεγαλύτερη κίνηση που έχει.
O δορυφορικός αεροσταθμός μας (το λεγόμενο STB) δεν αποτελεί αυτόνομο τέρμιναλ αλλά μία δορυφορική υποδομή του κυρίως αεροσταθμού, για αυτό και η πρόσβαση / έλεγχος γίνονται μέσω του κυρίως αεροσταθμού (MTB).
Ως υποδομή ήταν πάντα λειτουργικά διαθέσιμο, απλά, δεδομένης της εξέλιξης της κίνησης μέσα στην κρίση δεν υπήρχε η επιχειρησιακή αναγκαιότητα να προωθηθούν επιβάτες και εταιρείες εκεί.
Αυτή τη στιγμή και μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου, από το STB επιχειρούν οι:
-Niki
-SN Brussels
-Vueling (όχι όλες οι πτήσεις της)
-Germanwings
Στο πρώτο πεντάμηνο του 2015 το Αεροδρόμιο της Αθήνας κατέγραψε τα υψηλότερα νούμερα διακίνησης επιβατών όλων των εποχών. Αυτή η τάση όμως έχει και ένα ταβάνι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελ.Βενιζέλος το Αεροδρόμιο μπορεί να εξυπηρετήσει μάξιμουμ μέχρι και 21εκ.επιβάτες. Αν συνεχιστεί αυτή η ραγδαία άνοδος, τότε σίγουρα ανοίγει η κουβέντα για την ανάγκη ενός νέου αεροσταθμού, όπως άλλωστε προβλέπει και η σύμβαση.
Ποια είναι η απαραίτητη συνθήκη για να μπορέσει να ενεργοποιηθεί μία τέτοια μεγάλη επένδυση; Από τη μία η σταθεροποίηση της αύξησης των επιβατών και από την άλλη η πολιτική σταθερότητα που θα επιτρέψει μία τέτοια κίνηση.
Όπως ανέφεραν πηγές του Αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος στο ypodomes.com βάσει της Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου, όταν και εφόσον φτάσουμε το 90% της τωρινής χωρητικότητάς, τότε θα εξεταστει κατά πόσο στα επόμενα 2 χρόνια αυτό θα αυξηθεί περαιτέρω βάσει συγκεκριμένων δεικτών.
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει κάποια συμβατική ρήτρα για κατασκευή νέων υποδομών καθώς το σχέδιο για 2ο τέρμιναλ δεν ισχύει μετά από αναθεώρηση του master plan. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές υπάρχει η δυνατότητα σε τεχνικό επίπεδο να γίνουν παρεμβάσεις χωρητικότητας στον υπάρχοντα αεροσταθμό.
Αυτό θα έλυνε κατά κάποιο τρόπο μία πρώτη ανάγκη αν φτάναμε σε νούμερα που θα οδηγούσαν σε ένα ταβάνι την επιβατική κίνησης. Σύμφωνα με την πρώτη σύμβαση
Αυτό φυσικά με τη σειρά του θα δημιουργήσει την ανάγκη επιπρόσθετων υποδομών, όπως επέκταση του αυτοκινητόδρομου μέχρι τον νέο αεροσταθμό όπως επίσης και η επέκταση του σιδηρόδρομου, νέα περιοχή για πάρκινγκ αυτοκινήτων κ.α
Αυτή η περίοδος σίγουρα είναι δύσκολη για όλους, πόσο μάλλον για να μιλάμε για άμεσα σχέδια τέτοιου βεληνεκούς. Με βεβαιότητα Τα δεδομένα όμως παραμένουν και όσο η επιβατική κίνηση συνεχίζει να ανεβαίνει τόσο θα γίνετια πιο επιτακτική η ανάγκη κατασκευής ενός ενός νέου τέρμιναλ, αργά ή γρήγορα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου