Όπως φαίνεται η πολιτική κρίση που πυροδοτήθηκε για μία ακόμα φορά από την οικονομική κρίση απεφεύχθη τουλάχιστον προς το παρόν. Η ζημιά που έχει γίνει στα έργα είναι όντως μεγάλη, όμως ο χρόνος είναι ελάχιστος και τώρα πρέπει να δούμε μπροστά.
Το επόμενο χρονικό διάστημα αν και πέφτει στα παραδοσιακά "μπάνια του λαού" θα πρέπει να επουλωθούν οι πληγές και να ανοίξουν το συντομότερο δυνατό και πάλι τα εργοτάξια στα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Η διαδικασία ενεργοποίησης δεν είναι εύκολη αλλά τουλάχιστον το χρονικό διάστημα που είχαμε παύση εργασιών στα περισσότερα έργα είναι σχετικά μικρή.
Ζητούμενο είναι μέχρι τον Σεπτέμβριο να έχει αποκατασταθεί μαζί με τη ρευστότητα και η απασχόληση στα εκατοντάδες έργα που χρηματοδοτεί η ΕΕ μέσω του ΕΣΠΑ.
Στους αυτοκινητόδρομους η εικόνα δείχνει να είναι καλύτερη καθώς όλα τα μέρη επιθυμούν να προχωρήσουν τα έργα και να φτάσουν το συντομότερο στην ολοκλήρωση τους.
Μία από τις μεγάλες προκλήσεις της Υπουργείας Σπίρτζη αδιαμφισβήτητα είναι πλέον η ενεργοποιήση του νέου μεγάλου χρηματοδοτικού πακέτου του ΣΕΣ 2014-2020 που θα φέρει πολλά νέα έργα και θα μέσω αυτών την εισροή 5 περίπου δισεκατομμυρίων ευρώ στη χώρα την επόμενη 5ετία.
Αυτά τα έργα που προετοιμάζονται από το 2014 θεωρείται βέβαιο πως από το Φθινόπωρο θα μπορέσουμε να τα δούμε να δημοπρατούνται με την προϋπόθεση να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες στις Βρυξέλλες.
Η επιστροφή στα εργοτάξια τώρα είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Όχι μόνο για τεχνοκρατικούς λόγους, αλλά και για πολιτικούς αλλά και κοινωνικούς. Είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη και να υπάρξει απασχόληση, ανάπτυξη αλλά και μία οριστική απάντηση της χώρας στο φάντασμα της ύφεσης που πλανάται για μία ακόμα φορά.
Το επόμενο χρονικό διάστημα αν και πέφτει στα παραδοσιακά "μπάνια του λαού" θα πρέπει να επουλωθούν οι πληγές και να ανοίξουν το συντομότερο δυνατό και πάλι τα εργοτάξια στα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Η διαδικασία ενεργοποίησης δεν είναι εύκολη αλλά τουλάχιστον το χρονικό διάστημα που είχαμε παύση εργασιών στα περισσότερα έργα είναι σχετικά μικρή.
Ζητούμενο είναι μέχρι τον Σεπτέμβριο να έχει αποκατασταθεί μαζί με τη ρευστότητα και η απασχόληση στα εκατοντάδες έργα που χρηματοδοτεί η ΕΕ μέσω του ΕΣΠΑ.
Στους αυτοκινητόδρομους η εικόνα δείχνει να είναι καλύτερη καθώς όλα τα μέρη επιθυμούν να προχωρήσουν τα έργα και να φτάσουν το συντομότερο στην ολοκλήρωση τους.
Μία από τις μεγάλες προκλήσεις της Υπουργείας Σπίρτζη αδιαμφισβήτητα είναι πλέον η ενεργοποιήση του νέου μεγάλου χρηματοδοτικού πακέτου του ΣΕΣ 2014-2020 που θα φέρει πολλά νέα έργα και θα μέσω αυτών την εισροή 5 περίπου δισεκατομμυρίων ευρώ στη χώρα την επόμενη 5ετία.
Αυτά τα έργα που προετοιμάζονται από το 2014 θεωρείται βέβαιο πως από το Φθινόπωρο θα μπορέσουμε να τα δούμε να δημοπρατούνται με την προϋπόθεση να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες στις Βρυξέλλες.
Η επιστροφή στα εργοτάξια τώρα είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Όχι μόνο για τεχνοκρατικούς λόγους, αλλά και για πολιτικούς αλλά και κοινωνικούς. Είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη και να υπάρξει απασχόληση, ανάπτυξη αλλά και μία οριστική απάντηση της χώρας στο φάντασμα της ύφεσης που πλανάται για μία ακόμα φορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου