κείμενο από το ypodomes.com
Σειρά από δημοπρατήσεις ετοιμάζει η ΕΡΓΟΣΕ προκειμένου να ολοκληρωθεί ο σιδηροδρομικός διάδρομος ΠΑΘΕΠ αλλά και σημαντικά περιφερειακά έργα. Μέσα στο 2017 πρόκειται να δούμε αρκετά έργα κυρίως στη Βόρεια Πελοπόννησο και στη Θεσσαλία.
Τα έργα αυτά έχουν στόχο μέχρι το 2020 να έχει εκσυγχρονιστεί και ηλεκτροκινηθεί το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου της χώρας. Συγκεκριμένα μέχρι τότε η Ελλάδα θα έχει ηλεκτροκινούμενο δίκτυο 900χλμ.
Αυτό θα επιτρέψει να υπάρξει οικονομία κλίμακας στην κίνηση των συρμών, πολύ μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα καθώς τα ηλεκτροκίνητα τρένα έχουν μηδενικούς ρύπους ενώ και η ταχύτητα των τρένων θα μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη. Ποια είναι όμως αυτά τα έργα;
ΒΟΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Ηλεκτροκίνηση τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη (Αίγιο)
Επιδομή-Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση-Σταθμοί τμήματος Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος
Επιδομή-Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση-Σταθμοί τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο
Ηλεκτροκίνηση τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη (Αίγιο)
Επιδομή-Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση-Σταθμοί τμήματος Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος
Επιδομή-Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση-Σταθμοί τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση τμήματος Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα
Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση τμήματος Λάρισα-Βόλο
Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση τμήματος Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα
Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση τμήματος Λάρισα-Βόλο
ΑΤΤΙΚΗ-ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΚΑ-Οινόη
Β` φάση Κεντρικού Σταθμού Αθήνας
ΣΚΑ-Οινόη
Β` φάση Κεντρικού Σταθμού Αθήνας
Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ηλεκτροκίνηση Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας
Ηλεκτροκίνηση Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου