κείμενο από το ypodomes.com
Στο τέλος ενός πολυετούς σήριαλ βρισκόμαστε σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς για την εκκίνηση της λειτουργίας του πρώτου μεγάλου Logistics Park της χώρας. Η σύμβαση παραχώρησης για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο και αμέσως μετά πέσουν οι υπογραφές.
Τότε η παραχωρησιούχος Κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-Goldair (με ποσοστά 75%-25% αντίστοιχα) θα πληρώσουν 10εκατ.ευρώ στην ΓΑΙΑΟΣΕ και θα αναλάβουν τις τύχες του ακινήτου για τα επόμενα 50 χρόνια. Οι κατασκευές έχουν χωριστεί σε δύο διακριτές περιόδους. Η πρώτη θα διαρκέσει 2 χρόνια και η δεύτερη 8 χρόνια. Συνολικά θα δομηθούν αποθηκευτικοί χώροι 240.000τμ. Κατασκευααστής είναι η εταιρεία ΑΡΧΙΚΟΝ ενώ το σύνολο των κατασκευών στα 588 στρέμματα υπολογίζεται σε περίπου 130εκατ.ευρώ.
Την πρώτη διετία (περίοδος Τ1), θα έχουμε κατασκευές ύψους 70εκατ.ευρώ που αφορούν την διαμόρφωση του ακινήτου των 580 στρεμμάτων και το χτίσιμο αποθηκών 120.000τ.μ. Στην περίοδο Τ2, που αφορά τα επόμενα 8 χρόνια θα χτιστούν τα υπόλοιπα 120.000 τ.μ.. με το ποσό των 60εκατ.ευρώ. Φυσικά αν υπάρχει ζήτηση από εταιρείες που θέλουν να μισθώσουν χώρους, οι κατασκευές μπορεί να ολοκληρωθούν σε συντομότερο χρόνο.
Πρόκειται για το σημαντικότερο κτιριακό έργο υποδομής στην Αττική που θα δώσει σημαντική ώθηση στον τεχνικό κλάδο. Κατα τη διάρκεια των κατασκευών αναμένεται να απασχοληθούν εκατοντάδες άτομα ενώ με τη λειτουργία του Εμπορευμστικού Κέντρου αναμένεται να υπάρξουν περίπου 3.000 θέσεις εργασίας.
Όπως σας ανέφερε σε πρόσφατο ρεπορτάζ το ypodomes.com μέσα στο 2018 θα έχουμε και το δεύτερο ΣΔΙΤ για το νέο Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο με τριπλάσια έκταση (περίπου 1.650 στρέμματα), φορέα υλοποίησης τον ΟΣΕ όπου εκεί αναμένεται να κατέβουν όλοι οι μεγάλοι παίκτες των logistics της χώρας.
1 σχόλιο:
Η μονή σιδηροδρομικη γραμμη Ικονιου - Θριασιο, νεο εργο που παραδοθηκε όπως.. παραδοθηκε το 2014 για αμιγως εμπορευματικη χρηση ,μηκους μολις 17 χιλιομετρων, δεν προβλεφθει να ειναι ηλεκτροκινητη!??!Γιατι,οταν ολοκληρο το υπολοιπο δικτυο του ΟΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στον Νομο ΑΤΤΙΚΗΣ ειναι ηδη με ηλεκτροκινηση?Υπαρχει η σχετικη βουληση απο μερους των αρμοδιων για αμεση εγκατασταση ηλεκτροκινησης της παραπανω μονής γραμμης?
Θριασιο, νεο εργο που παραδοθηκε όπως.. παραδοθηκε το 2014 για αμιγως εμπορευματικη χρηση ,μηκους μολις 17 χιλιομετρων, δεν προβλεφθει να ειναι ηλεκτροκινητη!??!Γιατι,οταν ολοκληρο το υπολοιπο δικτυο του ΟΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στον Νομο ΑΤΤΙΚΗΣ ειναι ηδη με ηλεκτροκινηση?Υπαρχει η σχετικη βουληση απο μερους των αρμοδιων για αμεση εγκατασταση ηλεκτροκινησης της παραπανω μονής γραμμης?
Δημοσίευση σχολίου