κείμενο από το ypodomes.com
Με προίκα μία μαρίνα μεγάλων ιδιωτικών σκαφών προκηρύσσεται τελικά τον ερχόμενο Μάιο ο διαγωνισμός για την υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει να κατασκευάσει και να διαχειριστεί τόσο την υποθαλάσσια ζεύξη, όσο και τη νέα μαρίνα Λευκάδας, με τον προϋπολογισμό του έργου να προσεγγίζει τα 80 εκατ. ευρώ, όπως υποστήριξε χθες ο υπουργός Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοϊδης.
Ο κ. Χρυσοχοϊδης επισκέφθηκε χθες έργα στην περιοχή της Αιτωολοακαρνανίας και αναφέρθηκε στο στοιχειωμένο έργο ο διαγωνισμός για την υλοποίηση του οποίου έχει αναβληθεί τέσσερις φορές από το 2012 που προκηρύχθηκε.
Η υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας μαζί με την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος (άλλο ένα έργο που εξαγγέλεται επί δεκαετίες...) και τον οδικό άξονα Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη υποτίθεται πως αποτελούν το νέο γύρο έργων με συμβάσεις παραχώρησης.
Οι τρεις διαγωνισμοί είχαν προκηρυχθεί πρόχειρα το καλοκαίρι του 2012 και όταν ανέλαβε το υπερυπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών ο Κ. Χατζηδάκης τους ανέβαλε για τα τέλη του ίδιου έτους. Στη συνέχεια αναβλήθηκαν πάλι για τον Απρίλιο και τελικά πήραν νέα αναβολή για το φετινό φθινόπωρο, οπότε και υπήρξε νέα αναβολή!
Κύρια αιτία των συνεχών αναβολών υπήρξε το περιορισμένο ενδιαφέρον, αφού υπήρχε η σοβαρή εκκρεμότητα με τους μεγάλους οδικούς άξονες. Τώρα που ολοκληρώθηκε η αναμόρφωση των συμβάσεων παραχώρησης για τις εθνικές οδούς, εκτιμάται πως θα αυξηθεί και το ενδιαφέρον για τα νέα έργα με συμβάσεις παραχώρησης, αν το επιτρέψει το γενικότερο κλίμα στην οικονομία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου