κείμενο από το ypodomes.com
Την κατασκευή μιας μεγάλης Σιδηροδρομικής Σήραγγας συνολικού μήκους 26χλμ στη βάση του βουνού Erzgebirge/Krusne στα Γερμανό-Τσεχικά σύνορα προτάθηκε από τους μελετητές για την αναβάθμιση του διαδρόμου Πράγα-Δρέσδη.
Η νέα αυτή Σήραγγα, που έρχεται λίγες μέρες να βγει στην επιφάνεια αφότου λειτούργησε η θηριώδης σιδηροδρομική σήραγγα Gotthard στην Ελβετία μήκους 57χλμ, εφόσον κατασκευαστεί θα μεταμορφώσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές μεταξύ των 2 χωρών ενώ θα μειωθούν οι χρόνοι και προς τα Βαλκάνια.
Με την κατασκευή της νέας σήραγγας θα αυξηθει η χωρητικότητα των γραμμών που σήμερα είναι ένα από τα προβληματικά σημεία του διαδρόμου ΤΕΝ-Τ Orient/Mediterranean και διεξάγεται κατά μήκος του ποταμού Έλβα.
Τα επιβατικά δρομολόγια θα δουν εντυπωσιακή μείωση των απαιτούμενων χρόνων και σύμφωνα με τις μελέτες θα είναι κατά 2 ώρες και 50 λεπτά συντομότερες ενώ ταυτόχρονα θα μειωθεί και η ρύπανση που προκαλείται στην Κοιλάδα του Έλβα. Σημαντικό στοιχείο είναι πως η Σιδηροδρομική Σήραγγα θα προφυλάσει τα τρένα από τις συχνές πλημμύρες που συμβαίνουν στον ποταμό Έλβα.
Οι μελέτες της νέας γραμμής έχουν ξεκινήσει από τα μέσα του 2014 και τώρα στόχος είναι να εγκριθούν από τα 2 κράτη, να βρεθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση να τεθεί το χρονοδιάγραμμα, να γίνει η δημοπράτηση του έργου και προχωρήσει η υλοποίησημ σε ένα χρονικό πλάνο που θα μας οδηγήσει στην επόμενη δεκαετία για μία ενδεχόμενη λειτουργία αυτής της γραμμής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου