Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

Σε δημοπράτηση η αναβάθμιση του τερματικού σταθμού του Αεροδρομίου Χίου

 κείμενο από το ypodomes.com

Νέο διαγωνισμό βάζει μπρος το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την περαιτέρω αναβάθμιση του αεροδρομίου Χίου. Τα νέα έργα αφορούν στην επέκταση, αναδιαρρύθμιση και βελτίωση των κτιριακών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του τερματικού σταθμού του Αεροδρομίου “Όμηρος”.

Να θυμίσουμε πως τον περασμένο Δεκέμβριο (21 του μήνα), υπεγράφη το έργο για την επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης, αναβάθμιση του υφιστάμενου και όλες τις απαραίτητες τεχνικές εργασίες. Το έργο αρχικού προϋπολογισμού 24,7 εκατ. ευρώ, ανέλαβε η ΘΕΜΕΛΗ με ποσοστό έκπτωσης 24,79% και ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 32 μήνες.

Στο νέο έργο ο προϋπολογισμός με τον ΦΠΑ ανέρχεται σε 11,92 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 9,61 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση του έργου αλλά και η αποσφράγιση των προσφορών, ορίστηκε για τις 28 Μαρτίου. Η διάρκεια των έργων ορίστηκε σε 28 μήνες. Αυτό σημαίνει πως εφόσον το έργο υπογραφεί εντός του 2022, τότε θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2024. Δηλαδή σχεδόν στο ίδιο χρονικό διάστημα με την πρώτη εργολαβία.

Είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Η ταυτότητα του έργου

Αντικείμενο του έργου είναι η επέκταση, αναδιαρρύθμιση , επισκευή και βελτίωση των κτιριακών εγκαταστάσεων του Κρατικού Αερολιμένα Χίου και περιλαμβάνει τα υποέργα 3, 4 και 7 της ενταγμένης πράξης στο Ε.Π. ΥΜΕΠΕΡΑΑ με κωδικό ΟΠΣ 5067519.

3ο Υποέργο: Έργα επέκτασης και βελτίωσης του υφιστάμενου κτηρίου αεροσταθμού

Περιλαμβάνει τα έργα επέκτασης και βελτίωσης του υφιστάμενου αεροσταθμού που αφορούν σε υποδομή για την παροχή αεροναυτικών υπηρεσιών, ήτοι το τμήμα των εργασιών αυτών (οικοδομικές, υδραυλικές, η/μ κλπ) που αφορούν στη διαμόρφωση των χώρων εξυπηρέτησης των επιβατών, των γραφείων της ΥΠΑ, των γραφείων ελέγχων κλπ, μη περιλαμβανομένων των εργασιών για χώρους εμπορικών χρήσεων (καταστήματα, γραφεία και αποθήκες τρίτων, εκδοτήρια εισιτηρίων κλπ) και χρήσεων εστίασης.

4ο Υποέργο: Υποδομή εμπορικών χρήσεων και χρήσεων εστίασης

Αφορά στην υποδομή εμπορικών χρήσεων και χρήσεων εστίασης και περιλαμβάνει τις απαραίτητες κατασκευαστικές εργασίες για τους χώρους εστίασης και εμπορικής χρήσης του αεροσταθμού.

7ο Υποέργο: Έργα εκσυγχρονισμού του Π.Ε.Α.

Στο υφιστάμενο κτίριο του Π.Ε.Α. θα πραγματοποιηθούν εργασίες εκσυγχρονισμού και αποκατάστασης τελειωμάτων και Η/Μ εγκαταστάσεων. Οι κύριες λειτουργίες του Αεροσταθμού, όπως ο έλεγχος εισιτηρίων, ο έλεγχος διαβατηρίων, ο χώρος αναμονής πριν την επιβίβαση, ο χώρος αναμονής των αφίξεων, η διαχείριση των αποσκευών και ο χώρος Υποδοχής Αφίξεων, έχουν μελετηθεί με βάση το νέο εμβαδόν του κτιρίου (1673,27μ2 συνολική δόμηση ισογείου & νέος χώρος σε όροφο για γραφεία 58,74μ2 πέραν των υφιστάμενων εγκαταστάσεων του δώματος που καλύπτουν επιφάνεια 35,74μ2 και του Π.Ε.Α. με επιφάνεια 20,91μ2) και συνιστούν ουσιαστική αναβάθμιση της υφιστάμενης κατάστασης, τηρώντας παράλληλα τους εγκεκριμένους όρους της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα