Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

Σε δημοπράτηση έργο-ΣΔΙΤ άρδευσης 132,9 εκατ. ευρώ σε Λάρισα και Καρδίτσα

 κείμενο από το ypodomes.com

Ακόμα ένα μεγάλο διαγωνισμό-ΣΔΙΤ προκήρυξε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Αυτή τη φορά πρόκειται για το έργο που αφορά στα Αρδευτικά Δίκτυα Υπέρειας Λάρισας και Ορφανών Καρδίτσας. Πρόκειται για δίκτυα που θα αρδεύουν ακαθάριστη έκταση περί τα 74.650 στρέμματα και καθαρή έκταση 67.780 στρεμμάτων.

Περιλαμβάνει την κατασκευή και λειτουργία σωληνωτού αρδευτικού δικτύου για την άρδευση των παρακείμενων στον ποταμό Ενιπέα πεδινών εκτάσεων των αγροκτημάτων Πολυνερίου, Σταυρού, Κατωχωρίου, Ελληνικού, Βρυσιών & Υπέρειας του Νομού Λάρισας, καθώς και Ορφανών, Φύλλου και Λεύκης του Νομού Καρδίτσας.

Το κόστος του έργου ανέρχεται σε ποσό με ΦΠΑ 132,92 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 107,2 εκατ. ευρώ). Η εκδήλωση ενδιαφέροντος έχει οριστεί για τις 22 Μαϊου 2023. Το έργο χρηματοδοτείται με πόρους που προέρχονται από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τηχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.

Η διάρκεια της σύμβασης-ΣΔΙΤ έχει εκτιμηθεί σε 300 μήνες με τα πρώτα 3-4 έτη να αφορούν την περίοδο κατασκευής των απαραίτητων υποδομών και τα υπόλοιπα να είναι η περίοδος συντήρησης.

Τι εργασίες περιλαμβάνονται

Το έργο περιλαμβάνει ανά αγρόκτημα ως εξής:

1. Αγρόκτημα Ορφανών

- Δίκτυο Ο1 ακαθάριστης έκτασης 8.400 στρ. με οκτώ (8) υφιστάμενες γεωτρήσεις συνολικής δυναμικότητας 1.900 m3/h. Θα κατασκευαστούν:

• Οκτώ (8) οικισμοί γεωτρήσεων

• Δεξαμενή Αναρρύθμισης (ΔΟ1) όγκου 10.100 m3

• Αντλιοστάσιο (ΑΟ1) διαστάσεων 8,20 Χ 9,80 Χ 24,30 m3 δίπλα στη δεξαμενή

• Υπόγειοι αγωγοί (Φ200 έως Φ400) προσαγωγής νερού από τις γεωτρήσεις στη δεξαμενή αναρρύθμισης μήκους 6.100 m

• Υπόγειοι αγωγοί πρωτεύοντος και δευτερεύοντος αρδευτικού δικτύου από το αντλιοστάσιο έως τις αρδευτικές μονάδες μήκους 35.240 m

2. Αγρόκτημα Φύλλου

- Δίκτυο Ο2 ακαθάριστης έκτασης 5.600 στρ. με επτά (7) υφιστάμενες γεωτρήσεις συνολικής δυναμικότητας 1.050 m3/h. Θα κατασκευαστούν:

• Επτά (7) οικισμοί γεωτρήσεων

• Δεξαμενή Αναρρύθμισης (ΔΟ2) όγκου 7.000 m3

• Αντλιοστάσιο (ΑΟ2) διαστάσεων 8,20 Χ 9,80 Χ 24,30 m3 δίπλα στη δεξαμενή

• Υπόγειοι αγωγοί (Φ200 έως Φ400) προσαγωγής νερού από τις γεωτρήσεις στη δεξαμενή αναρρύθμισης μήκους 4.090 m

• Υπόγειοι αγωγοί πρωτεύοντος και δευτερεύοντος αρδευτικού δικτύου από το αντλιοστάσιο έως τις αρδευτικές μονάδες μήκους 22.500 m

- Δίκτυο Ο3 ακαθάριστης έκτασης 5.700 στρ. με επτά (7) υφιστάμενες γεωτρήσεις συνολικής δυναμικότητας 1.050 m3/h. Θα κατασκευαστούν:

• Επτά (7) οικισμοί γεωτρήσεων

• Δεξαμενή Αναρρύθμισης (ΔΟ3) όγκου 7.000 m3

• Αντλιοστάσιο (ΑΟ3) διαστάσεων 8,20 Χ 9,80 Χ 24,30 m3 δίπλα στη δεξαμενή

• Υπόγειοι αγωγοί (Φ200 έως Φ355) προσαγωγής νερού από τις γεωτρήσεις στη δεξαμενή αναρρύθμισης μήκους 2.850 m

• Υπόγειοι αγωγοί πρωτεύοντος και δευτερεύοντος αρδευτικού δικτύου από το αντλιοστάσιο έως τις αρδευτικές μονάδες μήκους 25.590 m

3. Αγρόκτημα Υπερείων

- Δίκτυο Υ1 ακαθάριστης έκτασης 5.650 στρ. με πέντε (5) υφιστάμενες γεωτρήσεις συνολικής δυναμικότητας 1.240 m3/h. Θα κατασκευαστούν:

• Πέντε (5) οικισμοί γεωτρήσεων

• Δεξαμενή Αναρρύθμισης (ΔΥ1) όγκου 7.000 m3

• Αντλιοστάσιο (ΑΥ1) διαστάσεων 8,20 Χ 9,80 Χ 24,30 m3 δίπλα στη δεξαμενή

• Υπόγειοι αγωγοί (Φ250 έως Φ400) προσαγωγής νερού από τις γεωτρήσεις στη δεξαμενή αναρρύθμισης μήκους 3.970 m

• Υπόγειοι αγωγοί πρωτεύοντος και δευτερεύοντος αρδευτικού δικτύου από το αντλιοστάσιο έως τις αρδευτικές μονάδες μήκους 22.430 m

4. Αγρόκτημα Πολυνερίου-Ελληνικού

- Δίκτυο Υ2 ακαθάριστης έκτασης 6.900 στρ. με δέκα (10) υφιστάμενες γεωτρήσεις συνολικής δυναμικότητας 1.270 m3/h. Θα κατασκευαστούν:

• Δέκα (10) οικισμοί γεωτρήσεων

• Δεξαμενή Αναρρύθμισης (ΔΥ2) όγκου 8.000 m3

• Αντλιοστάσιο (ΑΟ1) διαστάσεων 8,20 Χ 9,80 Χ 24,30 m3 δίπλα στη δεξαμενή

• Υπόγειοι αγωγοί (Φ140 έως Φ400) προσαγωγής νερού από τις γεωτρήσεις στη δεξαμενή αναρρύθμισης μήκους 10.250 m

• Υπόγειοι αγωγοί πρωτεύοντος και δευτερεύοντος αρδευτικού δικτύου από το αντλιοστάσιο έως τις αρδευτικές μονάδες μήκους 30.460 m

- Δίκτυο Π1 ακαθάριστης έκτασης 7.050 στρ. με δεκατέσσερις (14) υφιστάμενες γεωτρήσεις συνολικής δυναμικότητας 1.255 m3/h. Θα κατασκευαστούν:

• Δεκατέσσερις (14) οικισμοί γεωτρήσεων

• Δεξαμενή Αναρρύθμισης (ΔΠ1) όγκου 9.000 m3

• Αντλιοστάσιο (ΑΠ1) διαστάσεων 8,20 Χ 9,80 Χ 24,30 m3 δίπλα στη δεξαμενή

• Υπόγειοι αγωγοί (Φ140 έως Φ400) προσαγωγής νερού από τις γεωτρήσεις στη δεξαμενή αναρρύθμισης μήκους 11.600 m

• Υπόγειοι αγωγοί πρωτεύοντος και δευτερεύοντος αρδευτικού δικτύου από το αντλιοστάσιο έως τις αρδευτικές μονάδες μήκους 32.150 m

- Δίκτυο Π2 ακαθάριστης έκτασης 9.500 στρ. με είκοσι μία (21) υφιστάμενες γεωτρήσεις συνολικής δυναμικότητας 1.745 m3/h. Θα κατασκευαστούν:

• Είκοσι ένας (21) οικισμοί γεωτρήσεων

• Δεξαμενή Αναρρύθμισης (ΔΠ2) όγκου 11.500 m3

• Αντλιοστάσιο (ΑΠ2) διαστάσεων 8,20 Χ 9,80 Χ 24,30 m3 δίπλα στη δεξαμενή

• Υπόγειοι αγωγοί (Φ140 έως Φ400) προσαγωγής νερού από τις γεωτρήσεις στη δεξαμενή αναρρύθμισης μήκους 19.150 m

• Υπόγειοι αγωγοί πρωτεύοντος και δευτερεύοντος αρδευτικού δικτύου από το αντλιοστάσιο έως τις αρδευτικές μονάδες μήκους 47.310 m

- Δίκτυο Ε1 ακαθάριστης έκτασης 6.000 στρ. με επτά (7) υφιστάμενες γεωτρήσεις συνολικής δυναμικότητας 1.070 m3/h.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα