Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Ακτωρ Παραχωρήσεις-Μυτιληναίος διεκδικούν το κτιριακό ΣΔΙΤ 110 εκατ. ευρώ στην Κοζάνη

 κείμενο από το ypodomes.com

Με δύο σχήματα την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και την ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ συνεχίζει το μεγάλο κτιριακό έργο στην Κοζάνη. Πιο συγκεκριμένα στην Β`φάση του διαγωνισμού περνάει ο φιλόδοξος διαγωνισμός-ΣΔΙΤ που τρέχει ο Δήμος Κοζάνης αναφορικά με την υλοποίηση ενός πολύ-λειτουργικού συγκροτήματος της Ζώνης Ενεργού Πολεοδομίας Κοζάνης. Tο Έργο έχει ως αντικείμενο τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, προμήθεια εξοπλισμού, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του Κέντρου Διάδοσης Τεχνολογίας της ΖΕΠ Κοζάνης και έργων που αφορούν αθλητικές και σχολικές εγκαταστάσεις της περιοχής.

Στον διαγωνισμό στον οποίο εγκρίθηκε το πρακτικό της Επιτροπής Αξιολόγησης ΣΔΙΤ από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Κοζάνης, την Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023. Μετά την παρέλευση της ημερομηνίας ενστάσεων από τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό ξεκινά η δεύτερη φάση της διαδικασίας, αυτή του ανταγωνιστικού διαλόγο

Το κόστος του έργου ανέρχεται σε ποσό με ΦΠΑ 110,6 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 89,2 εκατ. ευρώ). Η εκδήλωση ενδιαφέροντος ξεκίνησε στις 14 Ιουνίου 2023 στην οποία κατέβηκαν ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Η διαδικασία ανάθεσης περιλαμβάνει 2 φάσεις: Την A’ Φάση (προεπιλογή) και τη Β’ Φάση, η οποία διακρίνεται περαιτέρω σε επιμέρους στάδια, ήτοι Στάδιο Β.Ι (Διάλογος) και Στάδιο Β.ΙΙ (Υποβολή Προσφορών).

Η διάρκεια της σύμβασης έχει οριστεί σε 324 μήνες, δηλαδή 27 χρόνια. Η κατασκευαστική περίοδος θα είναι περίπου τα πρώτα τρία χρόνια από την σχετική σύμβαση-ΣΔΙΤ.

Το έργο είχε εγκριθεί από την Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ από τις 11 Μαρτίου 2022

Το αντικείμενο του έργου

Το έργο ΣΔΙΤ περιλαμβάνει την κατασκευή:

«Κέντρου Διάδοσης Τεχνολογίας της Ζώνης Ενεργού Πολεοδομίας Κοζάνης», στο Ο.Τ. 2 (Οικοδομικό Τετράγωνο) στη ΖΕΠ
Νέων σχολικών κτηρίων
– Ειδικό Νηπιαγωγείο και Δημοτικό στο Ο.Τ. 878 της πόλης της Κοζάνης
-14ο Νηπιαγωγείο στο Ο.Τ. 203 της πόλης της Κοζάνης
-9ο Νηπιαγωγείο Ο.Τ. 709 της πόλης της Κοζάνης
-Καλλιτεχνικό Σχολείο Ο.Τ. 38 του Νέου Κλείτου
– Νέο ΕΠΑΛ με κατεύθυνση τα «πράσινα» και τα «ψηφιακά» επαγγέλματα. Ο.Τ 9Β & Ο.Τ. 42 της ΖΕΠ

Ακόμη, ενισχύονται οι αθλητικές υποδομές των σχολικών μονάδων, καθώς δημιουργούνται:
– Κλειστό γυμναστήριο στο 6ο Γυμνάσιο Ο.Τ. 608 της πόλης της Κοζάνης

-Κλειστό Γυμναστήριο 3ου Λυκείου/ 4ου & 8ου Γυμνασίου στο Ο.Τ. 778 της πόλης της Κοζάνης

– Επίσης, δημιουργείται νέα κλειστή κολυμβητική δεξαμενή 25×30 στο Ο.Τ. 3 της ΖΕΠ.

Tο προτεινόμενο Έργο έχει ως αντικείμενο τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, προμήθεια εξοπλισμού, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του Κέντρου Διάδοσης Τεχνολογίας της ΖΕΠ Κοζάνης και έργων που αφορούν αθλητικές και σχολικές εγκαταστάσεις της περιοχής. Συνοπτικά ο ΙΦΣ αναλαμβάνει:

(1) να εκπονήσει τις μελέτες που είναι απαραίτητες για την κατασκευή του Έργου, με βάση τους ισχύοντες περιβαλλοντικούς όρους, και να μεριμνήσει για την έγκαιρη έκδοση του συνόλου των αδειοδοτήσεων και εγκρίσεων που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις,

(2) τις εργασίες κατασκευής των κτιριακών υποδομών και ανάπλασης και διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου αυτών, προκειμένου οι ως άνω υποδομές και χώροι να είναι πλήρως διαθέσιμοι προς εκμετάλλευση και χρήση για το σκοπό που προορίζονται,

(3) να εκτελέσει το Τεχνικό Έργο πλήρως, εμπρόθεσμα και προσηκόντως, σύμφωνα με τους κανόνες της επιστήμης και της τέχνης και κατά τα υψηλότερα επαγγελματικά και ποιοτικά πρότυπα,

(4) να χρηματοδοτήσει το Έργο με ίδια ή/και δανειακά κεφάλαια,

(5) την τεχνική διαχείριση καθ’ όλη τη διάρκεια της Σύμβασης Σύμπραξης, η οποία συνίσταται, ιδίως, στην επιθεώρηση, την συνήθη, την προληπτική και τη διορθωτική συντήρηση, τη βαριά συντήρηση, την καθημερινή τεχνική λειτουργία και επιστασία για την ετοιμότητα και ικανότητα για λειτουργία των εγκαταστάσεων και συστημάτων των κτιριακών υποδομών και του περιβάλλοντος χώρου αυτών, ούτως ώστε το Έργο να είναι απολύτως κατάλληλο και διαθέσιμο,

(6) την ασφάλιση των κτιριακών και λοιπών εγκαταστάσεων και συστημάτων των υποδομών που αποτελούν αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης, τόσο κατά τη φάση μελέτης και της κατασκευής, όσο και κατά τη φάση λειτουργίας,

(7) τη διασφάλιση της φύλαξης των κτιριακών και λοιπών εγκαταστάσεων και συστημάτων των υποδομών που θα αποτελέσει αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης κατά τη φάση λειτουργίας και σε όλη τη διάρκεια της Σύμβασης Σύμπραξης, με την επιφύλαξη των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας περί προστασίας της προσωπικότητας και των προσωπικών δεδομένων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, και

(8) να επιστρέψει το Έργο στο Δημόσιο σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη Σύμβαση Σύμπραξης στο τέλος της Συμβατικής Περιόδου, με αντάλλαγμα την καταβολή πληρωμών διαθεσιμότητας κατά την περίοδο λειτουργίας του Έργου.

Η Αναθέτουσα Αρχή επιφυλάσσεται του δικαιώματος της περαιτέρω εξειδίκευσης και του ακριβούς προσδιορισμού του φυσικού αντικειμένου του Έργου κατά τα επόμενα στάδια του Διαγωνισμού, υπό την έννοια της αύξησης ή μείωσης αυτού, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών της Αναθέτουσας Αρχής. Σε κάθε περίπτωση, το αντικείμενο του Έργου θα οριστικοποιηθεί κατά το Στάδιο Β.ΙΙ της Β’ Φάσης του Διαγωνισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα