Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Αφιέρωμα: Αττικό Μετρό Γραμμή 2

ΓΡΑΜΜΗ 2 Άγιος Αντώνιος – Άγιος Δημήτριος (11,0 χιλιόμετρα)
ΣΤΑΘΜΟΙ 14, ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ= 6
ΕΛΛΗΝΙΚΟ (υπό κατασκευή), ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (υπό κατασκευή), ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ(υπό κατασκευή), ΑΛΙΜΟΣ (υπό κατασκευή), ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ(ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΡΑΜ), ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ, ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΡΑΜ-ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 3), ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΟΜΟΝΟΙΑ, (ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 1) ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ, ΑΤΤΙΚΗ ( ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 1), ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ( ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΣΕ- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ), ΣΕΠΟΛΙΑ, ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (υπό κατασκευή), ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ (υπό κατασκευή)
Ιστορικό- Τελευταία Νέα
Η γραμμή 2 έχει μήκος 11 χιλιόμετρα και 14 Σταθμούς. Η κατασκευή του έργου ξεκίνησε στα τέλη του 1992 όντας μέσα στα βασικό έργο που αποτελούσαν οι γραμμές 2 και 3 με περιορισμένο αριθμό Σταθμών. Αφού ταλαιπώρησαν τους οδηγούς και τους πεζούς με τις καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα το πρώτο τμήμα που παραδόθηκε ήταν το Σεπόλια- Σύνταγμα τον Ιανουάριο του 2000. Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους προστέθηκε το τμήμα Σύνταγμα – Δάφνη με 5 Σταθμούς. Προκειμένου να είναι έτοιμο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τον Ιούνιο του 2004 προστέθηκε ο Σταθμός Άγιος Δημήτριος στο Νότιο άκρο της Γραμμής ενώ τον Αύγουστο του 2004 μπήκε σε λειτουργία και ο Σταθμός Άγιος Αντώνιος (στο Περιστέρι) στο Βόρειο άκρο.
ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
Αυτή την εποχή σε φάση κατασκευής είναι δύο επεκτάσεις της Γραμμή 2 με 6 Σταθμούς. Η επέκταση από τον ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ για ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ μήκους 5,5χλμ έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από το Μάιο 2006. Ο μετροπόντικας (ο ίδιος που χρησιμοποιήθηκε στην επέκταση προς Δουκίσσης Πλακεντίας) ολοκλήρωσε τη διάνοιξη της σήραγγας και οι υπόλοιπες εργασίες μπαίνουν σε φάση ολοκλήρωση αρχιτεκτονικών εργασιών προκειμένου μέχρι το Καλοκαίρι του 2010 να παραδοθεί στο κοινό. Η όλη επέκταση παρουσιάζει ολιγόμηνη καθυστέρηση (Δεκ 09) από το αρχικό χρονοδιάγραμμα.
Η επέκταση από τον ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ για ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ μήκους 1,5χλμ έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τον Ιούνιο 2006 με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης το Δεκέμβριο του 2009. Και σε αυτή την επέκταση είμαστε σε φάση ολοκλήρωσης και απομένουν λίγοι μήνες για την αποπεράτωση των υπόγειων και των επίγειων χώρων των σταθμών. Και αυτή η επέκταση θα παραδοθεί με καθυστέρηση ενός έτους (Δεκ 08)
Στο σύνολό της η Γραμμή 2 με τις προγραμματισμένες επεκτάσεις θα διαθέτει στα μέσα του 2010, 18χλμ υπόγειας σήραγγας , 20 Σταθμούς με αρκετές ανταποκρίσεις με τις υπόλοιπες γραμμές του δικτύου (Ομόνοια, Αττική-Γρ.1, Σύνταγμα (Γρ.3), καθώς και με το Τραμ (Συγγρού/Φιξ, Νέος Κόσμος), αλλά και τον Προαστιακό (Σταθμός Λαρίσης).
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Για τις μελλοντικές επεκτάσεις της Γραμμής 2 πρόσφατα ανακοινώθηκε η προμελέτη για την επέκταση από την Ανθούπολη με 3 σταθμούς σε ΑΓΙΟ ΙΕΡΟΘΕΟ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΙΛΙΟΝ ενώ δεν έχει ανακοινωθεί κάτι για τη νότια επέκταση με 2 σταθμούς σε ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ,ΓΛΥΦΑΔΑ. Μετά το 2010 αναμένεται η απόφαση για την πρώτη επέκταση. Για την δεύτερη όμως δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και μάλλον για αρκετό καιρό ακόμα.

11 σχόλια:

Τάσος είπε...

Η γραμμή 2 είναι αυτή που χρησιμοποιώ περισσότερο, διότι μένω στα Νότια Προάστια. Περιμένω πώς και πώς να φτάσει στο Ελληνικό, αφού θα γλιτώνω 5,5 χιλιόμετρα οδήγησης ανά κατεύθυνση κάθε φορά που πηγαίνω στο κέντρο της Αθήνας. Όσον αφορά το χρόνο, το κέρδος δεν θα είναι και τόσο θεαματικό όσο ήταν με τη γραμμή Δάφνη-Σεπόλια. Όσο απομακρυνόμαστε από το κέντρο τόσο το μειώνεται το πλεονέκτημα του μετρό σε σύγκριση με τα λεωφορεία και τα ΙΧ. Παρόλα αυτά υποστηρίζω (βεβαίως με ιδιοτελή κίνητρα) την περαιτέρω επέκταση προς τα νότια. Αν κατασκευαστεί ο σταθμός Άνω Γλυφάδα εκεί όπου έδειχναν ο παλιοί χάρτες, θα απέχει περίπου 1 πεντάλεπτο από το σπίτι μου, που σημαίνει ότι θα πηγαίνω στο μετρό με τα πόδια. Επίσης θα αυξηθεί η εμπορική αξία του σπιτιού μου!
Πριν από το 2000 η διαδρομή Γλυφάδα - Αθήνα ήταν περιπέτεια. Από την Ακαδημία ως την Πλατεία Καλογήρων το λεωφορείο έκανε γύρω στο μισάωρο και άλλα τόσα στην είσοδο, όπου το μποτιλιάρισμα ξεκίναγε από εκεί όπου η Βουλιαγμένης σπάει σε δύο ρεύματα. Όταν είχε διαδηλώσεις και φασαρίες στο κέντρο τα λεωφορεία άδειαζαν τον κόσμο στην Καλλιρρόης.
Όλα αυτά με το μετρό έγιναν παρελθόν. Δε μασάει ό,τι και να γίνεται στην επιφάνεια: μποτιλιαρίσματα, διαδηλώσεις, κατακλυσμοί, παρελάσεις, μολότοφ. Στη χειρότερη περίπτωση κλείνουν μόνο οι σταθμοί που είναι κοντά σε επεισόδια.
Για να δούμε λοιπόν πόσο χρόνο κερδίζει ένας εργαζόμενος που θα πηγαίνει καθημερινά από το Ελληνικό στο Κέντρο. Αν υπολογίσουμε μισή ώρα λιγότερη διαδρομή ανά κατεύθυνση μας κάνει μία ώρα την ημέρα. Επί 300 εργάσιμες μέρες το χρόνο = 300 ώρες. Επί 35 χρόνια εργασίας = 10500 ώρες = 437,5 μέρες, δηλαδή ένας χρόνος και δυόμιση μήνες. Ποιο άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς χαρίζει τόση ζωή;

Ανώνυμος είπε...

γλαφυρότατος ο τάσος στα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε για να στηρίξει το μετρό.συμφωνώ απόλυτα μαζί του.το μετρό ειναι το απόλυτο μέσο μεταφοράς των μεγαλουπόλεων.το έχουν ανακαλύψει οι υπόλοιπες χώρες εδώ και 30 χρόνια.καιρός είναι να το πραγματοποιήσουμε κι εμείς...
peter

Αφελής είπε...

Ρε σύ Τάσο
Τι να την κάνεις την επιπλέον ζωή παρέα με τους αρουραίους; Οι ωραίες γυναίκες αξίζουν στο φως. Πάρε ένα γρήγορο μελλοντικό τραμ να βρεις την υγειά σου καϋμένε!

Τάσος είπε...

Είναι άτοπο να μιλάμε για τραμ στη διαδρομή της γραμμής 2 του μετρό. Ο κύβος ερρίφθη. Έχουμε βαρύ υπόγειο μετρό για το οποίο τα εγγόνια μας θα μας ευγνωμονούν, όπως ευγνωμονούν οι Λονδρέζοι, Παριζιάνοι, Βερολινέζοι κ.λπ. τους προγόνους τους που δεν τσιγκουνεύτηκαν τα λεφτά και τον κόπο.
Πήγε να γίνει το λάθος να κατασκευαστεί υπερυψωμένο το τμήμα μεταξύ Αγίου Δημητρίου και Ελληνικού. Ευτυχώς επενέβη ο αγαπημένος μου υπουργός Γιώργος Σουφλιάς και υπογειοποίησε αυτό το κομμάτι. Αν γινόταν όπως είχε σχεδιαστεί θα υπήρχαν πολλά μειονεκτήματα:
1 Θα καταστρεφόταν η πράσινη νησίδα της Βουλιαγμένης.
2 Οι περίοικοι θα έβλεπαν την ασκήμια των κολωνών και του τσιμέντου.
3 Θα παρεμποδίζονταν μελλοντικά οδικά έργα.
4 Οι επιβάτες δεν θα είχαν κανένα όφελος. Ίδιος χρόνος διαδρομής με την υπόγεια κατασκευή και θέα των άχαρων κτιρίων κατά μήκος της Βουλιαγμένης.

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους ακούμε και κάτι για περαιτέρω επέκταση του δικτύου μετρό

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Οταν ο κ. Σουφλιάς καταλάβει επιτέλους ότι περιβαλλοντικό έργο δεν είναι μόνο το Μετρό, τότε πρωτίστως θα έχει ωφελήσει τον εαυτό του. Εμείς οι υπόλοιποι τι να περιμένουμε πια; Εξαντλήθηκε η υπομονή μας...

Ανώνυμος είπε...

Έλεος ρε Γιακουμάκη... Έχεις καταντήσει γραφικός με το τραμ. Γιατί είσαι τόσο αρνητικός με το μετρό? Μόνο το μετρό είναι αμιγώς περιβαλλοντολογικό... ούτε επιγειο χώρο καταλαμβάνει, ούτε διασταυρώνεται με δρόμους, πεζοδρόμους και ποδηλατοδρόμους

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Κύριε Καραγιάννη
Κατ' αρχάς θέλω να πω πως είναι παντελώς απαράδεκτο διάφοροι ανώνυμοι να βγαίνουν να χαρακτηρίζουν άλλους σχολιαστές με τον αλφα ή βήτα τρόπο τη στιγμή που δεν έχουν επιχειρήματα να παραθέσουν. Είναι απόλυτα ανακριβές ότι είμαι εχθρικός απέναντι στο μετρό, επανειλημμένα έχω τονίσει ότι είμαι υπέρ του βέλτιστου συνδυασμού των μέσων σταθερής τροχιάς. Αντίθετα, άλλοι, παραποιώντας τις θέσεις μου, είναι απόλυτα εχθρικοί απέναντι στο τραμ το οποίο είναι ένα εξαιρετικό μέσο και το οποίο η σημερινή ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ το έχει σε πλήρη απαξίωση για να βολεύονται τα ΙΧ. Αίσχος! Αυτή είναι η πραγματικότητα κι όποιος έχει μάτια ανοιχτά τη βλέπει κάθε μέρα. Είναι απαράδεκτο ένα σύγχρονο μέσο που ακριβοπλήρωσε ο φορολογούμενος για να εξυπηρετείται άνετα, γρήγορα και με ασφάλεια να περιμένει στα φανάρια προς όφελος των ΙΧ 5 χρόνια τώρα. Αλλά αυτή η καστάσταση σύντομα θα λάβει τέλος και το τραμ θα βρει το δρόμο που του πρέπει και τις επεκτάσεις που προγραμματίστηκαν από το 2003. Κανείς Σουφλιάς δεν είναι ισόβιος.

Ανώνυμος είπε...

Γιακουμάκη επαναλαμβάνω.... Αν θέλεις να μιλάς συνέχεια και να σχολιάζεις τα πάντα, άνοιξε το giakoumakis.blogspot.com και γράψε ό,τι θέλεις. Σε άλλο post αναφέρεις συνέχεια την κυβέρνηση και ότι πρέπει να φύγει κλπ... Γιατί πολιτικολογείς σε ένα blog για υποδομές? Και επιτέλους γιατί επικαλείσαι τον Νίκο Καραγιάννη? Για να μας κάνει ban? Κάνε εσύ λίγο BAN στην "πένα" σου, πέρνα από φίλτρο όσα λες και μην πλατυάζεις...

Desiro EMU είπε...

Η άμεση επέκταση του μετρό στο Ελληνικό και αμέσως μετά στο κέντρο της Γλυφάδας είναι έργο απολύτως απαραίτητο, λόγω της έντονης αστικοποίησης της περιοχής. Επίσης, θα απελευθερωθούν οι επιβάτες του τράμ από τη διαδρομή 1 ώρας από το Σύνταγμα προς τη Γλυφάδα και θα περιοριστεί σε 15 περίπου λεπτά! Και οι επέκτασεις προς Περιστέρι και Ανθούπολη είναι εξίσου απαραίτητες καθώς πρόκειται για μεγάλους δήμους με πολλούς κατοίκους και πολλά...αυτοκίνητα που επιβαρύνουν μια περιοχή με ελάχιστο πράσινο.

Ανώνυμος είπε...

γραμμή 2: όταν παραδοθει η Ανθουπολη τον Απριλη, συνεχιζει προς Μιχελη Καματερο και Ανω Λιοσια και μετα θα πρεπει να κινειται στην παλια γραμμη του ΣΠΑΠ προς Ελευσινα
Απο την αλλη πλευρα μετα την παραδοση του Ελληνικου, παει προς Γλυφαδα και επειτα προς Βαρκιζα με τερμα την Σαρωνιδα αλλα με τιμολογιο Αεροδρομιου

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα