κείμενο από το ypodomes.com
Το τρίτο έργο της νέας γενιάς έργων με παραχώρηση είναι έτοιμο για να δημοπρατηθεί! Ο Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Θήβα-Υλικά μήκους περίπου 60 χιλιομέτρων θα κατασκευαστεί με την μέθοδο του Ανταγωνιστικού Διαλόγου όπως και ι Ζεύξεις Λευκάδας και Σαλαμίνας.
Εχτές Δευτέρα 9 Απριλίου 2012, ο Υπουργός Υποδομών κος Βορίδης υπέγραψε την έγκριση της δημοπράτησης για την «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του νέου οδικού άξονα σηματοδοτώντας την έναρξη της διαγωνιστικής περιόδου που αναμένεται να κρατήσει τουλάχιστον 2 χρόνια μέχρι να φτάσουμε στην κατασκευή του έργου.
Η περίοδος της παραχώρησης του θα διευκρινιστεί κατά τις διαπραγματεύσεις που θα ακολουθήσουν και είναι μέρος του Ανταγωνιστικού Διαλόγου. Η διαφορετικότητα αυτής της μεθόδου είναι η συμμετοχή στον σχεδιασμό και την μελέτη από τους ενδιαφερόμενους κατασκευαστικούς ομίλους, που εφαρμόζεται και στις Ζεύξεις Λευκάδας και Σαλαμίνας.
Η πρόκριση της μεθόδου αυτής δημοπράτησης συνδέεται αφενός με τις χρηματοοικονομικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και που έχουν επιφέρει περιορισμό, τόσο των δημοσίων, όσο και των ιδιωτικών πόρων και αφετέρου διότι πρόκειται για εξειδικευμένο μεγάλο έργο με σημαντικά αντισταθμιστικά περιβαλλοντικά, συγκοινωνιακά και αναπτυξιακά οφέλη.
Ο αυτοκινητόδρομος αυτός θα λειτουργήσει ως ευρεία παράκαμψη του λεκανοπεδίου Αττικής και του μητροπολιτικού αστικού κέντρου, μειώνοντας τον κυκλοφοριακό φόρτο στο ήδη υπερφορτωμένο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου και κυρίως στην λεωφόρο Κηφισού. Η παράκαμψη θα εξοικονομεί 60 χιλιόμετρα δρόμου φέρνοντας την Πελοπόννησο πιο κοντά στην Ηπειρωτική Ελλάδα.
Ενισχυμένα θα βγουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Ελευσίνας ενώ, θα δίνει την δυνατότητα αμεσότερης και ταχύτερης πρόσβασης (από και προς βορρά) και στην Μητροπολιτική Περιοχή των Δυτικών Προαστίων, του λιμανιού του Πειραιά διευκολύνοντας τις εμπορευματικές μεταφορές.
Το τρίτο έργο της νέας γενιάς έργων με παραχώρηση είναι έτοιμο για να δημοπρατηθεί! Ο Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Θήβα-Υλικά μήκους περίπου 60 χιλιομέτρων θα κατασκευαστεί με την μέθοδο του Ανταγωνιστικού Διαλόγου όπως και ι Ζεύξεις Λευκάδας και Σαλαμίνας.
Εχτές Δευτέρα 9 Απριλίου 2012, ο Υπουργός Υποδομών κος Βορίδης υπέγραψε την έγκριση της δημοπράτησης για την «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του νέου οδικού άξονα σηματοδοτώντας την έναρξη της διαγωνιστικής περιόδου που αναμένεται να κρατήσει τουλάχιστον 2 χρόνια μέχρι να φτάσουμε στην κατασκευή του έργου.
Η περίοδος της παραχώρησης του θα διευκρινιστεί κατά τις διαπραγματεύσεις που θα ακολουθήσουν και είναι μέρος του Ανταγωνιστικού Διαλόγου. Η διαφορετικότητα αυτής της μεθόδου είναι η συμμετοχή στον σχεδιασμό και την μελέτη από τους ενδιαφερόμενους κατασκευαστικούς ομίλους, που εφαρμόζεται και στις Ζεύξεις Λευκάδας και Σαλαμίνας.
Η πρόκριση της μεθόδου αυτής δημοπράτησης συνδέεται αφενός με τις χρηματοοικονομικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και που έχουν επιφέρει περιορισμό, τόσο των δημοσίων, όσο και των ιδιωτικών πόρων και αφετέρου διότι πρόκειται για εξειδικευμένο μεγάλο έργο με σημαντικά αντισταθμιστικά περιβαλλοντικά, συγκοινωνιακά και αναπτυξιακά οφέλη.
Ο αυτοκινητόδρομος αυτός θα λειτουργήσει ως ευρεία παράκαμψη του λεκανοπεδίου Αττικής και του μητροπολιτικού αστικού κέντρου, μειώνοντας τον κυκλοφοριακό φόρτο στο ήδη υπερφορτωμένο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου και κυρίως στην λεωφόρο Κηφισού. Η παράκαμψη θα εξοικονομεί 60 χιλιόμετρα δρόμου φέρνοντας την Πελοπόννησο πιο κοντά στην Ηπειρωτική Ελλάδα.
Ενισχυμένα θα βγουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Ελευσίνας ενώ, θα δίνει την δυνατότητα αμεσότερης και ταχύτερης πρόσβασης (από και προς βορρά) και στην Μητροπολιτική Περιοχή των Δυτικών Προαστίων, του λιμανιού του Πειραιά διευκολύνοντας τις εμπορευματικές μεταφορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου