κείμενο από το ypodomes.com
Ελπίδες έδωσε ο Υπουργός Υποδομών κος Βορίδης για την γρήγορη επανεκκίνηση των έργων στους αυτοκινητόδρομους που έχουν σταματήσει για περισσότερο από ενάμιση χρόνο.
Σε συζήτηση του Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ με τον Πρωθυπουργό κο Παπαδήμο βασικό αντικείμενο της κουβέντας ήταν τα έργα που θα δώσουν ανάπτυξη στην οικονομία, με αιχμή τους αυτοκινητόδρομους που έχουν δοθεί για κατασκευή με συμβάσεις παραχώρησης.
Ερωτηθείς ο κ. Βορίδης επιβεβαίωσε ότι το δημόσιο, οι παραχωρησιούχοι αλλά και οι τράπεζες, που χρηματοδοτούν τα έργα, είναι κοντά στην εξεύρεση λύσης αποφεύγοντας όμως να δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα. Πρόσθεσε ότι όταν θα γίνει αυτό θα πρέπει οι συμβάσεις παραχώρησης να κυρωθούν εκ νέου από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Το πρόβλημα της χρηματοδότησης παραμένει το σημαντικότερο από την λίστα των θεμάτων.
Να πούμε πως οι αυτοκινητόδρομοι που έχουν «παγώσει» εξαιτίας της οικονομικής κρίσης αφορούν τους οδικούς άξονες :
Αθήνα - Θεσσαλονίκη (τμήμα Μεταμόρφωση- Μαλιακός και τμήμα Μαλιακός-Κλειδί Ημαθίας) (εταιρείες Νέα Οδός και Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου)
Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα (Ολυμπία Οδός)
Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Εγνατία (Κεντρική Οδός Ε65)
Αντίρριο-Αγρίνιο-Άρτα-Ιωάννινα (Ιόνια Οδός)
Οι συμβάσεις παραχώρησης είχαν δώσει το δικαίωμα σε αυτές τις εταιρείες να κατασκευάσουν κλειστούς αυτοκινητόδρομους με διόδια, τους οποίους θα αποκόμιζαν τα έσοδα για χρονικό διάστημα περίπου 30 ετών.
Οι οδικοί άξονες περιλαμβάνουν κατασκευή 2 λωρίδων και λωρίδα έκτακτης ανάγκης σε κάθε κατεύθυνση με διαχωριστικά στη μέση, ενώ θα υπάρχουν και ΣΕΑ (Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών) όπου οι οδηγοί και οι επιβάτες θα μπορούν να ξεκουράζονται, να γεμίζουν με καύσιμο τα οχήματα τους. Εκεί θα υπάρχουν και καταστήματα για καφέ, φαγητό αλλά και εμπορικά καταστήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου