κείμενο από το ypodomes.com
Την άμεση χρηματοδότηση τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό, που θα εκτείνεται από το Άλσος Βείκου έως και τον Ευαγγελισμό, με 1 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, εξετάζει ο πρόεδρος της ΕΤΕπ Βερνερ Χόιερ.
Στη χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, συζητήθηκε η ανάγκη άμεσης κατασκευής του έργου, εντός του 2014, στο οποίο προβλέπεται η δημιουργία 9 σταθμών, συνολικού μήκους 8,9 χλμ.
Ο κ. Χόιερ έδειξε ενδιαφέρον για τη χρηματοδότηση της συγκεκριμένης γραμμής και εξέφρασε την ικανοποίηση του για τις επεκτάσεις της Αττικό Μετρό, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο χρηματοδότησης για την επέκταση του μέσου από το Ελληνικό έως τη Γλυφάδα, με 2 νέες στάσεις, συνολικής δαπάνης 200 εκατ. ευρώ. Μάλιστα ανέφερε ότι είναι μία από τις πιο εντυπωσιακές επισκέψεις του σε έργο το οποίο η ΕΤΕπ έχει χρηματοδοτήσει, υπογραμμίζοντας δε, ότι το Μετρό της Αθήνας είναι πραγματικά ένα αξιοσημείωτο έργο. Όπως δήλωσε, η ΕΤΕπ είναι υπερήφανη που έχει συμβάλλει στην ανάπτυξη και χρηματοδότηση του Μετρό της Αθήνας και σκοπεύει να συνεχίσει να το κάνει και στο μέλλον.
Οι οριστικές αποφάσεις από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) αναμένονται στις αρχές του ερχόμενου χρόνου, οπότε και θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για τις επεκτάσεις που θα υλοποιηθούν τελικά. Πάντως, ο πρόεδρος της ΕΤΕπ υπήρξε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την πορεία των έργων και υπήρξε ένθερμος για τη χρηματοδότηση τους.
Η σχεδιαζόμενη ανάπτυξη της Γραμμής 4, θα ξεκινά από το Άλσος Βείκου, διασχίζοντας τους σταθμούς: Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, καταλήγοντας στο σημερινό σταθμό του Ευαγγελισμού. Ωστόσο, η πλήρης ανάπτυξη της Γραμμής 4 περιλαμβάνει 29 σταθμούς, συνολικής έκτασης 33 χλμ., με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ.
Επεκτάσεις
Σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς της «Αττικό Μετρό» οι επεκτάσεις που αναμένεται να προωθηθούν μετά την κατασκευή του τμήματος Άλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός είναι οι εξής:
Ευαγγελισμός - Φάρος Ψυχικού και Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι: Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο τμήμα της γραμμής 4, καθώς περιλαμβάνει 10 σταθμούς και 10 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής. Θεωρητικά θα δημοπρατηθεί μετά το 2015.
Άλσος Βεΐκου - Περισσός: Είναι μία σημαντική επέκταση πιθανότατα με 2 σταθμούς που θα ενώσει τη Γραμμή 4 με τη Γραμμή 1 του Μετρό στον σταθμό Περισσός, δίνοντας πολλαπλές δυνατότητες μετακίνησης στους επιβάτες.
Μαρούσι - Εθνική Οδός: Η επέκταση εντάσσεται μάλλον στη Γ` φάση των επεκτάσεων, καθώς για να ξεκινήσει πρέπει να έχει -έστω- μπει σε τροχιά η κατασκευή της γραμμής μέχρι το Μαρούσι. Η επέκταση αυτή θα περιλαμβάνει τρεις σταθμούς, ενώ θα φτάσει στην Εθνική Οδό περνώντας από τις περιοχές Πεύκης και Λυκόβρυσης.
Την άμεση χρηματοδότηση τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό, που θα εκτείνεται από το Άλσος Βείκου έως και τον Ευαγγελισμό, με 1 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, εξετάζει ο πρόεδρος της ΕΤΕπ Βερνερ Χόιερ.
Στη χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, συζητήθηκε η ανάγκη άμεσης κατασκευής του έργου, εντός του 2014, στο οποίο προβλέπεται η δημιουργία 9 σταθμών, συνολικού μήκους 8,9 χλμ.
Ο κ. Χόιερ έδειξε ενδιαφέρον για τη χρηματοδότηση της συγκεκριμένης γραμμής και εξέφρασε την ικανοποίηση του για τις επεκτάσεις της Αττικό Μετρό, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο χρηματοδότησης για την επέκταση του μέσου από το Ελληνικό έως τη Γλυφάδα, με 2 νέες στάσεις, συνολικής δαπάνης 200 εκατ. ευρώ. Μάλιστα ανέφερε ότι είναι μία από τις πιο εντυπωσιακές επισκέψεις του σε έργο το οποίο η ΕΤΕπ έχει χρηματοδοτήσει, υπογραμμίζοντας δε, ότι το Μετρό της Αθήνας είναι πραγματικά ένα αξιοσημείωτο έργο. Όπως δήλωσε, η ΕΤΕπ είναι υπερήφανη που έχει συμβάλλει στην ανάπτυξη και χρηματοδότηση του Μετρό της Αθήνας και σκοπεύει να συνεχίσει να το κάνει και στο μέλλον.
Οι οριστικές αποφάσεις από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) αναμένονται στις αρχές του ερχόμενου χρόνου, οπότε και θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για τις επεκτάσεις που θα υλοποιηθούν τελικά. Πάντως, ο πρόεδρος της ΕΤΕπ υπήρξε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την πορεία των έργων και υπήρξε ένθερμος για τη χρηματοδότηση τους.
Η σχεδιαζόμενη ανάπτυξη της Γραμμής 4, θα ξεκινά από το Άλσος Βείκου, διασχίζοντας τους σταθμούς: Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, καταλήγοντας στο σημερινό σταθμό του Ευαγγελισμού. Ωστόσο, η πλήρης ανάπτυξη της Γραμμής 4 περιλαμβάνει 29 σταθμούς, συνολικής έκτασης 33 χλμ., με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ.
Επεκτάσεις
Σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς της «Αττικό Μετρό» οι επεκτάσεις που αναμένεται να προωθηθούν μετά την κατασκευή του τμήματος Άλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός είναι οι εξής:
Ευαγγελισμός - Φάρος Ψυχικού και Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι: Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο τμήμα της γραμμής 4, καθώς περιλαμβάνει 10 σταθμούς και 10 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής. Θεωρητικά θα δημοπρατηθεί μετά το 2015.
Άλσος Βεΐκου - Περισσός: Είναι μία σημαντική επέκταση πιθανότατα με 2 σταθμούς που θα ενώσει τη Γραμμή 4 με τη Γραμμή 1 του Μετρό στον σταθμό Περισσός, δίνοντας πολλαπλές δυνατότητες μετακίνησης στους επιβάτες.
Μαρούσι - Εθνική Οδός: Η επέκταση εντάσσεται μάλλον στη Γ` φάση των επεκτάσεων, καθώς για να ξεκινήσει πρέπει να έχει -έστω- μπει σε τροχιά η κατασκευή της γραμμής μέχρι το Μαρούσι. Η επέκταση αυτή θα περιλαμβάνει τρεις σταθμούς, ενώ θα φτάσει στην Εθνική Οδό περνώντας από τις περιοχές Πεύκης και Λυκόβρυσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου