κείμενο από το ypodomes.com
Ανακοινώσεις θα έχουμε αύριο για τα νέα σχέδια της Αττικό Μετρό. Μετά από σιγή 6 και πλέον ετών (τότε είχε ανακοινωθεί το 2007 η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά) η Αττικό Μετρό είναι έτοιμη και πάλι να επεκτείνει το δίκτυο της πρωτεύουσας με νέα μεγάλα έργα.
Κανείς προς το παρόν δεν έχει ενημερώσει επίσημα για τα έργα που πρόκειται να παρουσιαστούν ως τα επόμενα μεγάλα στοιχήματα για την διεύρυνση του δικτύου του Μετρό της Αθήνας.
Σήμερα η πόλη διαθέτει 3 γραμμές και 64 σταθμούς που σύντομα θα γίνουν 65 (με τον σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ). Υπό κατασκευή είναι μόνο η επέκταση της γραμμής 3 από την ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στο κέντρο του Πειραιά.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ
Έλειψαν από την Αθήνα τα έργα Μετρό. Εδώ και 20 χρόνια οι Αθηναίοι συνήθισαν τις αλουμινένιες προσόψεις των εργοταξίων που έφτιαξαν το Μετρό που σήμερα κυκλοφορούν περίπου 1εκ. επιβάτες καθημερινά (και στις 3 γραμμές).
Σήμερα θα κάνουμε μία προσπάθεια να «αποκωδικοποιήσουμε» τα νέα μεγάλα σχέδια της Αττικό Μετρό.
ΓΡΑΜΜΗ 1
Σε προχωρημένο στάδιο είναι η προώθηση του έργου υπογειοποίησης του τμήματος της γραμμής 1 από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά. Με την υπογειοποίηση θα κατασκευαστεί ένας νέος σταθμός με τον όνομα ΚΑΜΙΝΙΑ. Το έργο θα αφήσει παρακαταθήκη μία νέα λεωφόρο στον Πειραιά.
ΓΡΑΜΜΗ 2
Σε μελέτες έχουμε την βόρεια επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη στο Ίλιον με 4,5χλμ και 3 νέους σταθμούς. Όλοι οι σταθμοί θα βρίσκονται στα διοικητικά όρια του Δήμου Ιλίου που θα μπει στο κλειστό κλαμπ των Δήμων με πολλούς σταθμούς Μετρό.
ΓΡΑΜΜΗ 3
Δεν έχουμε κάποιο σχέδιο για το μέλλον της γραμμής που ως φαίνεται ολοκληρώνεται με την επέκταση προς Πειραιά.
ΓΡΑΜΜΗ 4
Το μελάνι που έχει χυθεί για την γραμμή 4 είναι τόνους ολόκληρους. Τώρα σε φάση μελέτης είναι το πρώτο τμήμα από το Γαλάτσι μέχρι τον Ευαγγελισμό, με 9χλμ και 9 σταθμούς. Το έργο είναι μαμούθ και πρόκειται να φέρει τα πάνω κάτω στον τρόπο μετακίνησης των Αθηναίων.
ΓΡΑΜΜΗ 5
Εδώ στο ypodomes.com θα τολμήσουμε να την πούμε έτσι καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία το τμήμα Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη θα αποτελέσει την απαρχή για μία ακόμα γραμμή Μετρό για την πρωτεύουσα. Οι μελέτες ήδη διεξάγονται και στην Αττικό Μετρό το έχουν ως έργο προτεραιότητας για τα επόμενα χρόνια.
Φυσικά αυτά τα έργα είναι τα αναμενόμενα καθώς μας έχουν απασχολήσει πολλές φορές στο μέλλον. Δεν αποκλείεται όμως να έχουμε και κάποιο έργο έκπληξη (ευχάριστη) που δεν το έχουμε δει στην ατζέντα. Με λίγη υπομονή αύριο θα έχουμε τα αποκαλυπτήρια.
Ανακοινώσεις θα έχουμε αύριο για τα νέα σχέδια της Αττικό Μετρό. Μετά από σιγή 6 και πλέον ετών (τότε είχε ανακοινωθεί το 2007 η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά) η Αττικό Μετρό είναι έτοιμη και πάλι να επεκτείνει το δίκτυο της πρωτεύουσας με νέα μεγάλα έργα.
Κανείς προς το παρόν δεν έχει ενημερώσει επίσημα για τα έργα που πρόκειται να παρουσιαστούν ως τα επόμενα μεγάλα στοιχήματα για την διεύρυνση του δικτύου του Μετρό της Αθήνας.
Σήμερα η πόλη διαθέτει 3 γραμμές και 64 σταθμούς που σύντομα θα γίνουν 65 (με τον σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ). Υπό κατασκευή είναι μόνο η επέκταση της γραμμής 3 από την ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στο κέντρο του Πειραιά.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ
Έλειψαν από την Αθήνα τα έργα Μετρό. Εδώ και 20 χρόνια οι Αθηναίοι συνήθισαν τις αλουμινένιες προσόψεις των εργοταξίων που έφτιαξαν το Μετρό που σήμερα κυκλοφορούν περίπου 1εκ. επιβάτες καθημερινά (και στις 3 γραμμές).
Σήμερα θα κάνουμε μία προσπάθεια να «αποκωδικοποιήσουμε» τα νέα μεγάλα σχέδια της Αττικό Μετρό.
ΓΡΑΜΜΗ 1
Σε προχωρημένο στάδιο είναι η προώθηση του έργου υπογειοποίησης του τμήματος της γραμμής 1 από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά. Με την υπογειοποίηση θα κατασκευαστεί ένας νέος σταθμός με τον όνομα ΚΑΜΙΝΙΑ. Το έργο θα αφήσει παρακαταθήκη μία νέα λεωφόρο στον Πειραιά.
ΓΡΑΜΜΗ 2
Σε μελέτες έχουμε την βόρεια επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη στο Ίλιον με 4,5χλμ και 3 νέους σταθμούς. Όλοι οι σταθμοί θα βρίσκονται στα διοικητικά όρια του Δήμου Ιλίου που θα μπει στο κλειστό κλαμπ των Δήμων με πολλούς σταθμούς Μετρό.
ΓΡΑΜΜΗ 3
Δεν έχουμε κάποιο σχέδιο για το μέλλον της γραμμής που ως φαίνεται ολοκληρώνεται με την επέκταση προς Πειραιά.
ΓΡΑΜΜΗ 4
Το μελάνι που έχει χυθεί για την γραμμή 4 είναι τόνους ολόκληρους. Τώρα σε φάση μελέτης είναι το πρώτο τμήμα από το Γαλάτσι μέχρι τον Ευαγγελισμό, με 9χλμ και 9 σταθμούς. Το έργο είναι μαμούθ και πρόκειται να φέρει τα πάνω κάτω στον τρόπο μετακίνησης των Αθηναίων.
ΓΡΑΜΜΗ 5
Εδώ στο ypodomes.com θα τολμήσουμε να την πούμε έτσι καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία το τμήμα Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη θα αποτελέσει την απαρχή για μία ακόμα γραμμή Μετρό για την πρωτεύουσα. Οι μελέτες ήδη διεξάγονται και στην Αττικό Μετρό το έχουν ως έργο προτεραιότητας για τα επόμενα χρόνια.
Φυσικά αυτά τα έργα είναι τα αναμενόμενα καθώς μας έχουν απασχολήσει πολλές φορές στο μέλλον. Δεν αποκλείεται όμως να έχουμε και κάποιο έργο έκπληξη (ευχάριστη) που δεν το έχουμε δει στην ατζέντα. Με λίγη υπομονή αύριο θα έχουμε τα αποκαλυπτήρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου