κείμενο από το ypodomes.com
Ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία για τον διπλό διαγωνισμό από την Εγνατία Οδό ΑΕ που αφορά την λειτουργία και συντήρηση του βασικού άξονα και των Κάθετων αξόνων. Ανάδοχος και των 2 έργων αναδείχθηκε η εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ ο οποίος έδωσε πολύ σημαντική έκπτωση και στα 2 έργα, Η κάθε σύμβαση, που υπογράφηκε την 1η Απριλίου 2015, θα έχει διάρκεια 3 χρόνια από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Οι διαγωνισμοί όπως είπαμε ήταν δύο και ο μεν πρώτος αφορά το δυτικό τμήμα και τους κάθετους της Εγνατίας και ο δεύτερος αφορά το ανατολικό τμήμα και τους κάθετους της Εγνατίας.
Συγκεκριμένα ο πρώτος διαγωνισμός αφορά το τμήμα Ηγουμενίτσα-Κλειδί και τους κάθετους Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή. Εκεί ο ΑΚΤΩΡ από τα 61εκ.ευρώ κόστος, έδωσε προσφορά για 27,4εκ.ευρώ. Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά το τμήμα Κλειδί-Κήποι Έβρου και τους κάθετους Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και Κομοτηνή-Σύνορα. Σε αυτό το τμήμα από τα 61εκ.ευρώ ο ΑΚΤΩΡ έδωσε προσφορά για 27,4εκ.ευρώ.
Έτσι συνολικά από τα 121.951.000 ευρώ η διπλή σύμβαση έκλεισε στα 54.970.000 δηλαδή έκπτωση πάνω από 50%. Η ημέρα δημοπράτησης και των 2 διαγωνισμών ήταν στις 18 Νοεμβρίου. Προσφορές κατέθεσαν 9 εταιρείες (σε κάθε διαγωνισμό). Το ερώτημα που γεννάται με τους 2 διαγωνισμούς που πλέον συμβασιοποιήθηκαν, είναι τι θα γίνει σε περίπτωση ιδωτικοποίησης των αξόνων από το ΤΑΙΠΕΔ.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ
Έργο 1: «Εγνατία οδός: Λειτουργία και Συντήρηση του Δυτικού Τομέα της Εγνατίας οδού και των Καθέτων Αξόνων (2015-2018)»
Βασικό σχέδιο του έργου είναι η συντήρηση και λειτουργία: α) του τμήματος της Εγνατίας Οδού από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου μήκους περίπου 288,6 χλμ. και β) του τμήματος σε κυκλοφορία, του Κάθετου Άξονα «Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας – Κορομηλιά - Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής» της Εγνατίας Οδού, από τον Α/Κ 9Β Δυτ. Σιάτιστας μέχρι την Κορομηλιά .
Προβλέπεται η εκτέλεση των παρακάτω εργασιών:
— η τεχνική αστυνόμευση και συντήρηση οδού και σηράγγων,
— η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου, που περιλαμβάνει: τις εργασίες χειμερινής συντήρησης, την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών και τον έλεγχο της κυκλοφορίας στις σήραγγες και στα λοιπά τμήματα της οδού,
— οι εργασίες βελτίωσης για την κάλυψη αναγκών λειτουργίας της οδού (αναδιαγράμμιση της οδού, κ.λπ.),
— oι εργασίες συντήρησης Η/Μ εγκαταστάσεων,
— οι εργασίες περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Έργο 2: «Εγνατία οδός: Λειτουργία και συντήρηση του Ανατολικού Τομέα της Εγνατίας οδού και των Καθέτων Αξόνων (2015-2018)»
Βασικό σχέδιο του έργου είναι η συντήρηση και λειτουργία: Α) του τμήματος της Εγνατίας Οδού (Α2) από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου μέχρι το Τελωνείο Κήπων μήκους περίπου 369,1 χλμ. Β) του Κάθετου Άξονα “Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας - Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων” (Α1) της Εγνατίας Οδού, από τον Α/Κ 19 Αξιού/Χαλάστρας μέχρι τον Ι/Κ Ειδομένης. Γ) των τμημάτων αυτοκινητοδρόμου σε κυκλοφορία, του Κάθετου Άξονα “Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα” (Α25 – συνολικού μήκους περίπου 95,5 χλμ.) Δ) του τμήματος σε κυκλοφορία, του Κάθετου Άξονα «Κομοτηνή – Νυμφαία - Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» (Α23 – συνολικού μήκους περίπου 22,3 χλμ.) της Εγνατίας Οδού από την “προσωρινή σύνδεση Καρυδιάς” (ΧΘ: ~ 6.8) μέχρι τα Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα μήκους περίπου 15,5 χλμ.
Προβλέπεται η εκτέλεση των παρακάτω εργασιών:
— η τεχνική αστυνόμευση και συντήρηση οδού και σηράγγων,
— η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου, που περιλαμβάνει: τις εργασίες χειμερινής συντήρησης, την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών και τον έλεγχο της κυκλοφορίας στις σήραγγες και στα λοιπά τμήματα της οδού,
— οι εργασίες βελτίωσης για την κάλυψη αναγκών λειτουργίας της οδού (αναδιαγράμμιση της οδού, κ.λπ.),
— oι εργασίες συντήρησης Η/Μ εγκαταστάσεων,
— οι εργασίες περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία για τον διπλό διαγωνισμό από την Εγνατία Οδό ΑΕ που αφορά την λειτουργία και συντήρηση του βασικού άξονα και των Κάθετων αξόνων. Ανάδοχος και των 2 έργων αναδείχθηκε η εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ ο οποίος έδωσε πολύ σημαντική έκπτωση και στα 2 έργα, Η κάθε σύμβαση, που υπογράφηκε την 1η Απριλίου 2015, θα έχει διάρκεια 3 χρόνια από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Οι διαγωνισμοί όπως είπαμε ήταν δύο και ο μεν πρώτος αφορά το δυτικό τμήμα και τους κάθετους της Εγνατίας και ο δεύτερος αφορά το ανατολικό τμήμα και τους κάθετους της Εγνατίας.
Συγκεκριμένα ο πρώτος διαγωνισμός αφορά το τμήμα Ηγουμενίτσα-Κλειδί και τους κάθετους Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή. Εκεί ο ΑΚΤΩΡ από τα 61εκ.ευρώ κόστος, έδωσε προσφορά για 27,4εκ.ευρώ. Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά το τμήμα Κλειδί-Κήποι Έβρου και τους κάθετους Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και Κομοτηνή-Σύνορα. Σε αυτό το τμήμα από τα 61εκ.ευρώ ο ΑΚΤΩΡ έδωσε προσφορά για 27,4εκ.ευρώ.
Έτσι συνολικά από τα 121.951.000 ευρώ η διπλή σύμβαση έκλεισε στα 54.970.000 δηλαδή έκπτωση πάνω από 50%. Η ημέρα δημοπράτησης και των 2 διαγωνισμών ήταν στις 18 Νοεμβρίου. Προσφορές κατέθεσαν 9 εταιρείες (σε κάθε διαγωνισμό). Το ερώτημα που γεννάται με τους 2 διαγωνισμούς που πλέον συμβασιοποιήθηκαν, είναι τι θα γίνει σε περίπτωση ιδωτικοποίησης των αξόνων από το ΤΑΙΠΕΔ.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ
Έργο 1: «Εγνατία οδός: Λειτουργία και Συντήρηση του Δυτικού Τομέα της Εγνατίας οδού και των Καθέτων Αξόνων (2015-2018)»
Βασικό σχέδιο του έργου είναι η συντήρηση και λειτουργία: α) του τμήματος της Εγνατίας Οδού από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου μήκους περίπου 288,6 χλμ. και β) του τμήματος σε κυκλοφορία, του Κάθετου Άξονα «Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας – Κορομηλιά - Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής» της Εγνατίας Οδού, από τον Α/Κ 9Β Δυτ. Σιάτιστας μέχρι την Κορομηλιά .
Προβλέπεται η εκτέλεση των παρακάτω εργασιών:
— η τεχνική αστυνόμευση και συντήρηση οδού και σηράγγων,
— η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου, που περιλαμβάνει: τις εργασίες χειμερινής συντήρησης, την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών και τον έλεγχο της κυκλοφορίας στις σήραγγες και στα λοιπά τμήματα της οδού,
— οι εργασίες βελτίωσης για την κάλυψη αναγκών λειτουργίας της οδού (αναδιαγράμμιση της οδού, κ.λπ.),
— oι εργασίες συντήρησης Η/Μ εγκαταστάσεων,
— οι εργασίες περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Έργο 2: «Εγνατία οδός: Λειτουργία και συντήρηση του Ανατολικού Τομέα της Εγνατίας οδού και των Καθέτων Αξόνων (2015-2018)»
Βασικό σχέδιο του έργου είναι η συντήρηση και λειτουργία: Α) του τμήματος της Εγνατίας Οδού (Α2) από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου μέχρι το Τελωνείο Κήπων μήκους περίπου 369,1 χλμ. Β) του Κάθετου Άξονα “Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας - Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων” (Α1) της Εγνατίας Οδού, από τον Α/Κ 19 Αξιού/Χαλάστρας μέχρι τον Ι/Κ Ειδομένης. Γ) των τμημάτων αυτοκινητοδρόμου σε κυκλοφορία, του Κάθετου Άξονα “Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα” (Α25 – συνολικού μήκους περίπου 95,5 χλμ.) Δ) του τμήματος σε κυκλοφορία, του Κάθετου Άξονα «Κομοτηνή – Νυμφαία - Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» (Α23 – συνολικού μήκους περίπου 22,3 χλμ.) της Εγνατίας Οδού από την “προσωρινή σύνδεση Καρυδιάς” (ΧΘ: ~ 6.8) μέχρι τα Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα μήκους περίπου 15,5 χλμ.
Προβλέπεται η εκτέλεση των παρακάτω εργασιών:
— η τεχνική αστυνόμευση και συντήρηση οδού και σηράγγων,
— η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου, που περιλαμβάνει: τις εργασίες χειμερινής συντήρησης, την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών και τον έλεγχο της κυκλοφορίας στις σήραγγες και στα λοιπά τμήματα της οδού,
— οι εργασίες βελτίωσης για την κάλυψη αναγκών λειτουργίας της οδού (αναδιαγράμμιση της οδού, κ.λπ.),
— oι εργασίες συντήρησης Η/Μ εγκαταστάσεων,
— οι εργασίες περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου