κείμενο από το ypodomes.com
Σε μία προσπάθεια να κάνει ρελάνς το Υπουργείο Υποδομών έχει το τελευταίο διάστημα ανεβάσει ταχύτητες και δείχνει πιο έτοιμο να κλείσει με τις «παλιές πληγές» και να δώσει το δικό του στίγμα. Από τον Οκτώβριο και μετά βλέπουμε μία εντελώς διαφορετική εικόνα στον τρόπο με τον οποίο στο Υπουργείο αντιμετωπίζονται τα χρονίζοντα θέματα.
Με εντυπωσιακές κινήσεις μέχρι το τέλος του έτους έκλεισαν οι μαύρες τρύπες στα χρέη του Δημοσίου στα μεγάλα έργα των αυτοκινητόδρομων, ολοκληρώθηκε και κυρώθηκε η σύμβαση του Αυτοκινητόδρομου Μορέα, μπήκε σε τροχιά συμφωνίας το Μετρό Θεσσαλονίκης. Με βάση αυτό το τρίπτυχο υπάρχει πλέον η αισιοδοξία στο ΥΠΟΜΕΔΙ ότι όλες οι αδυναμίες που κληρονομήθηκαν αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς και τώρα μπορούν να κλείσουν και τις υπόλοιπες εκκρεμότητες.
ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ
Στους κυρίαρχους στόχους του Υπουργείου για το 2016 υπάρχει μία «προθήκη» με νέα εντυπωσιακά έργα τόσο σε πολιτική όσο και σε κοινωνική αξία, ικανά να τραβήξουν το βλέμμα πολλών ενδιαφερόμενων. Πρόκειται για μία σειρά από πολυδιαφημισμένα έργα που τα ακούμε αρκετά χρόνια αλλά δεν έχουμε ευτυχήσει να τα δούμε να προχωρούν προς υλοποίηση.
Όλα αυτά τα έργα θα φέρουν τη σφραγίδα Σπίρτζη και δεν είναι τυχαία η αναφορά του ονόματος του Υπουργού στις ανακοινώσεις δημοπράτησης αυτών των έργων καθώς θα θελήσει να είναι η δική του παρακαταθήκη στα μεγάλα έργα υποδομής της χώρας.
Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
Η αλήθεια είναι ότι μετά από πολλά χρόνια φαίνεται πως φέτος υπάρχει η αισιοδοξία πως τελικά θα έχουμε νέες δημοπρατήσεις. Το έργο σημαία τόσο του Υπουργείου Υποδομών όσο και ολόκληρης της κυβέρνησης θα είναι η νέα γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας με 1,4 δις ευρώ κόστος που προς το παρόν αναζητεί ολοκληρωμένη χρηματοδότηση. Η δημοπράτηση του έργου είναι πιθανόν να τη δούμε στο πρώτο εξάμηνο του έτους.
Στις 26 Φεβρουαρίου έχουμε τη δημοπράτηση για το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου. Αν όλα πάνε καλά η δημοπράτηση θα γίνει και μιλάμε για ένα έργο με κόστος που ξεπερνά τα 850εκ.ευρώ.
Στις 8 Μαρτίου περιμένουμε τη δημοπράτηση για την κατασκευή της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Σαλαμίνας-Περάματος. Το έργο που έχει κόστος 350εκ.ευρώ έχει τραβήξει το ενδιαφέρον πολύ μεγάλων εταιρειών και σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές ενδιαφέρεται και μία μεγάλη ασιατική εταιρεία.
Στις 31 Μαΐου έχουμε τη δημοπράτηση για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο. Εδώ το κόστος είναι 250εκ.ευρώ και θεωρείται στρατηγικό έργο που μπορεί να προσφέρει άμεσα 2.000 θέσεις εργασίας και έμμεσα μερικές χιλιάδες ακόμα και είναι από τα έργα που τα έχει αναλάβει προσωπικά ο Χρήστος Σπίρτζης.
Αυτά τα 4 μεγάλα έργα θα αποτελέσουν το κυρίως μενού για το 2016 και θα είναι ότι καλύτερο έχει να προσφέρει στην κατασκευαστική κοινότητα το ΥΠΟΜΕΔΙ. Σε αυτά τα έργα δεν έχουν υπολογιστεί και άλλα μεγάλα έργα που θα ακολουθήσουν λίγο αργότερα, όπως τα νέα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ και άλλα μεγάλα έργα που σιγά-σιγά τοποθετούνται στη σειρά προς υλοποίηση.
Σε μία προσπάθεια να κάνει ρελάνς το Υπουργείο Υποδομών έχει το τελευταίο διάστημα ανεβάσει ταχύτητες και δείχνει πιο έτοιμο να κλείσει με τις «παλιές πληγές» και να δώσει το δικό του στίγμα. Από τον Οκτώβριο και μετά βλέπουμε μία εντελώς διαφορετική εικόνα στον τρόπο με τον οποίο στο Υπουργείο αντιμετωπίζονται τα χρονίζοντα θέματα.
Με εντυπωσιακές κινήσεις μέχρι το τέλος του έτους έκλεισαν οι μαύρες τρύπες στα χρέη του Δημοσίου στα μεγάλα έργα των αυτοκινητόδρομων, ολοκληρώθηκε και κυρώθηκε η σύμβαση του Αυτοκινητόδρομου Μορέα, μπήκε σε τροχιά συμφωνίας το Μετρό Θεσσαλονίκης. Με βάση αυτό το τρίπτυχο υπάρχει πλέον η αισιοδοξία στο ΥΠΟΜΕΔΙ ότι όλες οι αδυναμίες που κληρονομήθηκαν αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς και τώρα μπορούν να κλείσουν και τις υπόλοιπες εκκρεμότητες.
ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ
Στους κυρίαρχους στόχους του Υπουργείου για το 2016 υπάρχει μία «προθήκη» με νέα εντυπωσιακά έργα τόσο σε πολιτική όσο και σε κοινωνική αξία, ικανά να τραβήξουν το βλέμμα πολλών ενδιαφερόμενων. Πρόκειται για μία σειρά από πολυδιαφημισμένα έργα που τα ακούμε αρκετά χρόνια αλλά δεν έχουμε ευτυχήσει να τα δούμε να προχωρούν προς υλοποίηση.
Όλα αυτά τα έργα θα φέρουν τη σφραγίδα Σπίρτζη και δεν είναι τυχαία η αναφορά του ονόματος του Υπουργού στις ανακοινώσεις δημοπράτησης αυτών των έργων καθώς θα θελήσει να είναι η δική του παρακαταθήκη στα μεγάλα έργα υποδομής της χώρας.
Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
Η αλήθεια είναι ότι μετά από πολλά χρόνια φαίνεται πως φέτος υπάρχει η αισιοδοξία πως τελικά θα έχουμε νέες δημοπρατήσεις. Το έργο σημαία τόσο του Υπουργείου Υποδομών όσο και ολόκληρης της κυβέρνησης θα είναι η νέα γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας με 1,4 δις ευρώ κόστος που προς το παρόν αναζητεί ολοκληρωμένη χρηματοδότηση. Η δημοπράτηση του έργου είναι πιθανόν να τη δούμε στο πρώτο εξάμηνο του έτους.
Στις 26 Φεβρουαρίου έχουμε τη δημοπράτηση για το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου. Αν όλα πάνε καλά η δημοπράτηση θα γίνει και μιλάμε για ένα έργο με κόστος που ξεπερνά τα 850εκ.ευρώ.
Στις 8 Μαρτίου περιμένουμε τη δημοπράτηση για την κατασκευή της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Σαλαμίνας-Περάματος. Το έργο που έχει κόστος 350εκ.ευρώ έχει τραβήξει το ενδιαφέρον πολύ μεγάλων εταιρειών και σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές ενδιαφέρεται και μία μεγάλη ασιατική εταιρεία.
Στις 31 Μαΐου έχουμε τη δημοπράτηση για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο. Εδώ το κόστος είναι 250εκ.ευρώ και θεωρείται στρατηγικό έργο που μπορεί να προσφέρει άμεσα 2.000 θέσεις εργασίας και έμμεσα μερικές χιλιάδες ακόμα και είναι από τα έργα που τα έχει αναλάβει προσωπικά ο Χρήστος Σπίρτζης.
Αυτά τα 4 μεγάλα έργα θα αποτελέσουν το κυρίως μενού για το 2016 και θα είναι ότι καλύτερο έχει να προσφέρει στην κατασκευαστική κοινότητα το ΥΠΟΜΕΔΙ. Σε αυτά τα έργα δεν έχουν υπολογιστεί και άλλα μεγάλα έργα που θα ακολουθήσουν λίγο αργότερα, όπως τα νέα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ και άλλα μεγάλα έργα που σιγά-σιγά τοποθετούνται στη σειρά προς υλοποίηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου