κείμενο από το ypodomes.com
Θα συνεχίσουν οι δύσκολες μέρες στην Περιφερειακή Θεσσαλονίκης. Το έργο της ανισοπεδοποίησης του δυτικού τμήματος από τον κόμβο της Ευκαρπίας μέχρι το τέλος της Περιφερειακής στον κόμβο με τον ΠΑΘΕ πήρε μεγάλη παράταση και οριστικά πλέον η συνολική λειτουργία του θα είναι τον Απρίλιο του 2017 καθώς τότε θα τελειώσουν τα έργα και στο τελευταίο τμήμα. Σύμφωνα με αποφάσεις της Εγνατίας Οδού και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που σας δημοσιεύει σήμερα το ypodomes.com το έργο θα συνεχίσει την κατασκευαστική του περίοδο για επιπλέον ένα έτος.
Πρέπει να πούμε πως η ανισοπεδοποίηση έχει σπάσει σε 3 εργολαβίες οι οποίες έχουν 3 διαφορετικές χρονικές προθεσμίες. Το μεγάλο σύνθετο έργο του Ανισόπεδου Κόμβου 16 που συνδέει ΠΑΘΕ και Περιφερειακή με απόφαση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (που είναι ο φορέας υλοποίησης) παρατάθηκε μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου 2016, ημερομηνία πολύ μακριά από το αρχικό πλάνο για λειτουργία εντός του 2015.
Το δεύτερο αφορά την βελτίωση – Αναβάθμιση σε κλειστό αυτοκινητόδρομο από τον ανισόπεδο κόμβο Μαιάνδρου (Χ.Θ. 3+200) μέχρι και την περιοχή του Ανισόπεδου κόμβου 16, (Χ.Θ. 6+765). Το έργο με κόστος 40,4εκ.ευρώ. ξεκίνησε στις 30 Ιουλίου 2013 και έπρεπε να ολοκληρωθεί σε 24 μήνες. Τελικά λόγω των σημαντικών προβλημάτων κυρίως με την μετατόπιση του αγωγού της ΕΥΑΘ το έργο πήγε πίσω και με τα capital control υπήρξε μεγάλη παύση εργασιών. Η παράταση που έχει πάρει το έργο είναι μέχρι τις 30 Απριλίου αλλά αναμένεται να πάρει επιπλέον παράταση για κάποιους μήνες.
Το τρίτο έργο αφορά τη βελτίωση – Αναβάθμιση σε κλειστό αυτοκινητόδρομο του τμήματος από τον Ανισόπεδο κόμβο Μαιάνδρου μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο 5 στην περιοχή της Ευκαρπίας. Το έργο κόστους 75,5εκ.ευρώ ξεκίνησε στις 26 Ιουνίου 2013 και έπρεπε να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο που μας πέρασε. Έχοντας τα ίδια προβλήματα με το δεύτερο έργο υπήρξαν σημαντικές καθυστερήσεις και με πρόσφατη απόφαση της Εγνατίας Οδού που είναι ο Φορέας Υλοποίησης του έργου δόθηκε πολύμηνη παράταση μέχρι τις 26 Απριλίου 2017.
Το έργο της μετατροπής της Δυτικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης σε κλειστό αυτοκινητόδρομο χωρίς ισόπεδους κόμβους με την ολοκλήρωση του θα συμβάλλει στη βελτίωση του μεγάλου κυκλοφοριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει η πόλη. Είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο της πόλης εδώ και δεκαετίες και θα «χαρίσει» στην πόλη τον πρώτο της αστικό αυτοκινητόδρομο.
Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Σε «κατάρα» εξελίσσεται η συνεχής παράταση στην ολοκλήρωση των 3 μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης. Μετρό, Αεροδρόμιο και Περιφερειακή αποτελούν τα πολύ μεγάλα έργα στην πόλη και δυστυχώς και τα 3 συνεχώς παρατείνονται για το μέλλον.
Το Μετρό της πόλης στην καλύτερη περίπτωση θα λειτουργήσει το 2020 (δηλαδή με 8 χρόνια καθυστέρηση από τον αρχικό προγραμματισμό), τα έργα στο Αεροδρόμιο Μακεδονία που αφορούν την επέκταση-αναβάθμιση του διαδρόμου 10-28 μεταφέρονται για το δεύτερο εξάμηνο του 2017 (από το 2011 που ήταν στην αρχική σύμβαση) ενώ τα έργα της Περιφερειακής οδεύουν για τα μέσα του 2017 (αντί για το 2015 που είχε οριοθετηθεί).
Έτσι η πόλη θα παραμείνει σε «εργοταξιακό κλοιό» θα αρκετά μεγάλο διάστημα ακόμα και οι Θεσσαλονικείς θα πρέπει να διατηρήσουν την (ιώβια;) υπομονή τους.
Θα συνεχίσουν οι δύσκολες μέρες στην Περιφερειακή Θεσσαλονίκης. Το έργο της ανισοπεδοποίησης του δυτικού τμήματος από τον κόμβο της Ευκαρπίας μέχρι το τέλος της Περιφερειακής στον κόμβο με τον ΠΑΘΕ πήρε μεγάλη παράταση και οριστικά πλέον η συνολική λειτουργία του θα είναι τον Απρίλιο του 2017 καθώς τότε θα τελειώσουν τα έργα και στο τελευταίο τμήμα. Σύμφωνα με αποφάσεις της Εγνατίας Οδού και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που σας δημοσιεύει σήμερα το ypodomes.com το έργο θα συνεχίσει την κατασκευαστική του περίοδο για επιπλέον ένα έτος.
Πρέπει να πούμε πως η ανισοπεδοποίηση έχει σπάσει σε 3 εργολαβίες οι οποίες έχουν 3 διαφορετικές χρονικές προθεσμίες. Το μεγάλο σύνθετο έργο του Ανισόπεδου Κόμβου 16 που συνδέει ΠΑΘΕ και Περιφερειακή με απόφαση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (που είναι ο φορέας υλοποίησης) παρατάθηκε μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου 2016, ημερομηνία πολύ μακριά από το αρχικό πλάνο για λειτουργία εντός του 2015.
Το δεύτερο αφορά την βελτίωση – Αναβάθμιση σε κλειστό αυτοκινητόδρομο από τον ανισόπεδο κόμβο Μαιάνδρου (Χ.Θ. 3+200) μέχρι και την περιοχή του Ανισόπεδου κόμβου 16, (Χ.Θ. 6+765). Το έργο με κόστος 40,4εκ.ευρώ. ξεκίνησε στις 30 Ιουλίου 2013 και έπρεπε να ολοκληρωθεί σε 24 μήνες. Τελικά λόγω των σημαντικών προβλημάτων κυρίως με την μετατόπιση του αγωγού της ΕΥΑΘ το έργο πήγε πίσω και με τα capital control υπήρξε μεγάλη παύση εργασιών. Η παράταση που έχει πάρει το έργο είναι μέχρι τις 30 Απριλίου αλλά αναμένεται να πάρει επιπλέον παράταση για κάποιους μήνες.
Το τρίτο έργο αφορά τη βελτίωση – Αναβάθμιση σε κλειστό αυτοκινητόδρομο του τμήματος από τον Ανισόπεδο κόμβο Μαιάνδρου μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο 5 στην περιοχή της Ευκαρπίας. Το έργο κόστους 75,5εκ.ευρώ ξεκίνησε στις 26 Ιουνίου 2013 και έπρεπε να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο που μας πέρασε. Έχοντας τα ίδια προβλήματα με το δεύτερο έργο υπήρξαν σημαντικές καθυστερήσεις και με πρόσφατη απόφαση της Εγνατίας Οδού που είναι ο Φορέας Υλοποίησης του έργου δόθηκε πολύμηνη παράταση μέχρι τις 26 Απριλίου 2017.
Το έργο της μετατροπής της Δυτικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης σε κλειστό αυτοκινητόδρομο χωρίς ισόπεδους κόμβους με την ολοκλήρωση του θα συμβάλλει στη βελτίωση του μεγάλου κυκλοφοριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει η πόλη. Είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο της πόλης εδώ και δεκαετίες και θα «χαρίσει» στην πόλη τον πρώτο της αστικό αυτοκινητόδρομο.
Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Σε «κατάρα» εξελίσσεται η συνεχής παράταση στην ολοκλήρωση των 3 μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης. Μετρό, Αεροδρόμιο και Περιφερειακή αποτελούν τα πολύ μεγάλα έργα στην πόλη και δυστυχώς και τα 3 συνεχώς παρατείνονται για το μέλλον.
Το Μετρό της πόλης στην καλύτερη περίπτωση θα λειτουργήσει το 2020 (δηλαδή με 8 χρόνια καθυστέρηση από τον αρχικό προγραμματισμό), τα έργα στο Αεροδρόμιο Μακεδονία που αφορούν την επέκταση-αναβάθμιση του διαδρόμου 10-28 μεταφέρονται για το δεύτερο εξάμηνο του 2017 (από το 2011 που ήταν στην αρχική σύμβαση) ενώ τα έργα της Περιφερειακής οδεύουν για τα μέσα του 2017 (αντί για το 2015 που είχε οριοθετηθεί).
Έτσι η πόλη θα παραμείνει σε «εργοταξιακό κλοιό» θα αρκετά μεγάλο διάστημα ακόμα και οι Θεσσαλονικείς θα πρέπει να διατηρήσουν την (ιώβια;) υπομονή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου