κείμενο από το ypodomes.com
Μεγάλες αλλαγές στην καθημερινή υπεραστική μετακίνηση από τη Λακωνία προς Τρίπολη, Κόρινθο και Αθήνα έφερε ο νέος αυτοκινητόδρομος Λεύκτρο-Σπάρτη.
Ο νέος οδικός άξονας συνέδεσε για πρώτη φορά την πρωτεύουσα της Λακωνίας Σπάρτη αλλά και όλο το Νομό με το δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας.
Αυτό σημαίνει πως παρά την χιλιομετρική αύξηση που παρατηρείται σε απόλυτη απόσταση, οι οδηγοί με την πληρωμή σε ένα σταθμό διοδίων, εξασφαλίζουν μεγάλες ταχύτητες, ασφάλεια, άνεση και υπηρεσίες που τελικά όχι μόνο εκμηδενίζουν την αύξηση των χιλιομέτρων αλλά εξασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση την μετακίνηση ενός οχήματος σε χρόνο συντομότερο.
Τα καλά νέα για τη Λακωνία όμως δεν τελειώνουν στην Σπάρτη. Αυτή την εποχή ολοκληρώνεται ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα της περιοχής, της παράκαμψης Σπάρτης.
Οι εργασίες στο τμήμα Σκούρα-Πυρί είναι σε τελικό στάδιο και το συγκεκριμένο έργο αναμένεται σύντομα να δοθεί στην κυκλοφορία. Από αυτό το τμήμα οι οδηγοί αναμένεται να κερδίσουν 10-20 λεπτά οδήγησης σε χαμηλές ταχύτητες καθώς στην περιοχή υπάρχει συνήθως μεγάλη κίνηση και για εκείνους που μετακινούνται προς Γύθειο, Μάνη ή Νεάπολη αυτό σημαίνει καθυστέρηση.
ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΓΥΘΕΙΟ
Πριν από μερικές μέρες δημοπρατήθηκε η συντήρηση της παλιάς Εθνικής Οδού Τρίπολη-Σπάρτη-Γύθειο από την Περιφέρεια Πελοποννήσου με κόστος 2,5εκ.ευρώ. Το έργο προβλέπει εργασίες ασφαλτόστρωσεις και επιδιόρθωση φθορών αλλά και εργασίες σήμανσης.
Πριν από μερικές μέρες δημοπρατήθηκε η συντήρηση της παλιάς Εθνικής Οδού Τρίπολη-Σπάρτη-Γύθειο από την Περιφέρεια Πελοποννήσου με κόστος 2,5εκ.ευρώ. Το έργο προβλέπει εργασίες ασφαλτόστρωσεις και επιδιόρθωση φθορών αλλά και εργασίες σήμανσης.
Το σημαντικό νέο όμως είναι η μελέτη που γίνεται για την κατά τόπους βελτίωσου του δρόμου Σπάρτη-Γύθειο. Πρόκειται για το τμήμα Πυρί-Γύθειο που σύμφωνα με τις μελέτες θα βελτιώσει σημαντικά τη χάραξη με αποτέλεσμα οι οδηγοί να κερδίζουν επιπλέον χρόνο στο ταξίδι τους προς την παραλιακή πόλη της Λακωνίας ή τη Μάνη.
Το ζητούμενο είναι με την ολοκλήρωση της μελέτης να επιδιωχθεί η ένταξη του συγκεκριμένου έργου στο ΕΣΠΑ 2014-2020 έτσι ώστε μέσα στο 2017 να μπορέσει να δημοπρατηθεί και μέχρι το 2020, οι οδηγοί να φτάνουν με πολύ καλύτερες συνθήκες σε όλη τη Λακωνία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου