κείμενο από το ypodomes.com
Με ένα θανατηφόρο τροχαίο έκλεισε ο πρώτος χρόνος λειτουργίας των τριών Τμημάτων Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Αντιρρίου– Ιωαννίνων, δηλαδή για την Ιόνια Οδό. Ο άξονας που με την λειτουργία του μεταμόρφωσε ένα δρόμο-καρμανιόλα σε δρόμο-πρότυπο, ανέβασε κατακόρυφα τα επίπεδα οδικής ασφάλειας.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσαν στην δημοσιότητα οι Γενικές Αστυνομικές Διευθύνσεις Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας, στον οδικό άξονα που ξεκινά από το Αντίρριο (αμέσως μετά το πέρας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου) και σταματά σε κόμβο με την Εγνατία Οδό, παρουσίασε 13 τροχαία, ένα εκ των οποίων θανατηφόρο και 12 ελαφρείς τραυματισμούς.
Επί της ουσίας, αυτά τα στατιστικά επιβεβαιώνουν την τεράστια αλλαγή που έφερε ο αυτοκινητόδρομος στην καθημερινότητα κυρίως των Ηπειρωτών και των Αιτωλοακαρνάνων αλλά ευρύτερα και σε όσους κινούνται στον αυτοκινητόδρομο.
ΑΥΞΗΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΕΩΝ – ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ένα επιπρόσθετο στοιχείο είναι η κατακόρυφη αύξηση στην κίνηση πάνω στην Ιόνια Οδό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com, κατά μέσο όρο, κάθε μέρα κινούνται σχεδόν 30.000 οχήματα. Αν αυτό συνδυαστεί με τα στοχεία της τροχαίας, τότε μας δίνει ένα ακόμα πλεονέκτημα στη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου και της συμβολής του στην γεωμετρική μείωση των τροχαίων.
Αντίθετα με τον αυτοκινητόδρομο, οι οδηγοί αποδεικνύονται ..τολμηροί, μιας και σύμφωνα με στοιχεία της τροχαίας σημειώνουν 15.000 παραβάσεις. Οι περισσότερες αφορούν υπερβολική ταχύτητα, καταδεικνύοντας ότι οι οδηγοί δύσκολα αντιστέκονται στο γκάζι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου