Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ξεκινά ο σταθμός Ανάληψη, προβλήματα με τους εργαζόμενους

Προχωρούν τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης και ξεκινούν τα έργα στο σταθμό ΑΝΑΛΗΨΗ. Ο σταθμός αυτός ξεκινά μετά τους: Ν.Σ.Σταθμο, Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγία Σοφία, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Ευκλείδη. Οι επόμενοι και τελευταίοι 3 σταθμοί που απομένουν να αρχίσουν οι εργασίες είναι οι Πατρικίου (όπου θα γίνει και η διακλάδωση για την επέκταση προς Μίκρα), Βούλγαρη, Νέα Ελβετία. Οι ρυθμίσεις που θα ισχύσουν για τους επόμενους 8 μήνες είναι:
1. Μετατοπίζεται ανατολικά ο άξονας της οδού Δελφών, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Μ. Μπότσαρη μέχρι την οδό Αντωνίου Νάστου. Στο συγκεκριμένο τμήμα η οδός Δελφών θα διαθέτει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
2. Διακόπτεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων σε τμήματα της οδού Αναλήψεως, και συγκεκριμένα από τη συμβολή της με την οδό Δροσίνη μέχρι την οδό Δελφών και από την οδό Μυκηνών μέχρι την οδό Δελφών.
3. Μετατοπίζεται βορειοανατολικά ο άξονας της οδού Δροσίνη, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Σόλωνος μέχρι την οδό Αναλήψεως με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
4. Μετατρέπονται σε αδιέξοδες οι οδοί Χατζηλαζάρου και Ψυχάρη στο τμήμα τους από την οδό Μυκηνών μέχρι την οδό Δελφών.
5. Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση όλων των οχημάτων στις οδούς Δελφών και Δροσίνη κατά μήκος της ζώνης των έργων, και στο τμήμα της οδού Ψυχάρη, από την οδό Χαλκιδικής μέχρι την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
6. Λόγω μεταφοράς της κύριας εισόδου του Νοσοκομείου Δερματικών και Αφροδίσιων Νοσημάτων επί της οδού Χαλκιδικής απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση όλων των οχημάτων στη δεξιά πλευρά της οδού Χαλκιδικής από την οδό Π.Συνδίκα μέχρι την οδό Ψυχάρη, κατά τη φορά της κίνησης των οχημάτων.
7. Η κυκλοφορία όλων των οχημάτων από την οδό Δελφών προς τα αποκλεισμένα τμήματα των οδών Αναλήψεως και Ψυχάρη θα γίνεται μέσω των οδών Π.Συνδίκα-Χαλκιδικής ή εναλλακτικά μέσω των οδών Μ.Μπότσαρη-Μυκηνών και των γύρω δρόμων. Επίσης, η κυκλοφορία όλων των οχημάτων από την οδό Δελφών προς την οδό Δροσίνη θα γίνεται μέσω της οδού Π.Συνδίκα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Μέρος της ανακοίνωσης των εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης αναφέρει: (...)Στις συγκεκριμένες απεργίες που είχαν ως αποτέλεσμα, με παράνομη εντολή της Αττικό Μετρό, να απαγορευθεί η εργασία στους εργάτες της αρχαιολογίας, επιβεβαιώθηκαν τα λεγόμενα μας.
Επιβεβαιώθηκαν τα κακώς κείμενα που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας και συμπεριφοράς, που επέλεξαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, με σκοπό να καταστρατηγήσουν κάθε θεμελιωμένο δικαίωμα των εργατών, να πατήσουν την αξιοπρέπεια απλών εργατών που καθημερινά μάχονται σε άθλιες συνθήκες για να εξασφαλίσουν το μεροκάματο τους, να δημιουργήσουν ένα καθεστώς φόβου προσπαθώντας να υποτάξουν τους εργάτες, χρησιμοποιώντας κάθε μέσο τρομοκράτησης και χειραγώγησης κι όλα αυτά με τη δύναμη που τους παρέχει η καρέκλα τους.
(...)Τώρα πλέον στο Υπουργείο γνωρίζουν και πρέπει να πράξουν τα ανάλογα, προς όφελος των εργαζομένων. Είναι αισιόδοξη η κίνηση της Αττικό Μετρό, μετά από τις "υψηλές" πιέσεις που δέχτηκε, να υποχωρήσει και να επιτρέψει στους εργάτες της αρχαιολογίας να εργαστούν αύριο, παρόλο που οι αρχαιολόγοι θα απεργήσουν ξανά. (...)
Εκτός όλων αυτών υπάρχει και δημοσίευμα εφημερίδας της πόλης που προβλέπει λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης το 2016 και μετά... Χωρίς να υπάρχει όμως κάποια σοβαρή πηγή που να επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Μέχρι σήμερα αποδεδειγμένα είμαστε 8-10 μήνες πίσω από το χρονοδιάγραμμα κ το 2013 θεωρείται ως τώρα το έτος λειτουργίας. Σίγουρα όμως καλό θα ήταν να μάθουμε υπεύθυνα εάν και πόση καθυστέρηση στην πραγματικότητα υπάρχει στα έργα του Μετρό.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η εφημερίδα Μακεδονία αποκαλύπτει επιστολή του προέδρου της Μετρό Θεσσαλονίκης που αποκαλύπτει ότι είναι τέτοια η προχειρότητα, η ανοργανωσιά και οι καθυστερήσεις του έργου που θα καιυστερήσει αλλά δυο χρόνια. δηλ. το 2016 (;)
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=42428

Ανώνυμος είπε...

Μακεδονία, 26.07.09

Του Κώστα Καντούρη

* Η "ΜτΚ" αποκαλύπτει επιστολή-καταπέλτη του διευθυντή του έργου.
* "Μοιάζει να εκτελείται ένα σημαντικό έργο χωρίς μελέτη εγκαίρως εγκεκριμένη, χωρίς να είναι γνωστό ότι τα υλικά είναι εξαρχής κατάλληλα και με μία επίβλεψη, η οποία πάντα δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες που προκύπτουν", επισημαίνει ο διευθυντής του «Μετρό Θεσσαλονίκης» Ευάγγελος Γαλούσης σε επιστολή του, την οποία απέστειλε στον γενικό διευθυντή της εταιρείας τέσσερις μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.
* Ακήρυχτος πόλεμος μεταξύ κοινοπραξίας και «Αττικό Μετρό Α.Ε.».Αλαλούμ στην επίβλεψη και στα υλικά.

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον φτιάχνοντας τραμ γίνεται πολύ πιο γρήγορα και οικονομικά και δεν κινδυνεύεις από καθαίρεση σηράγγων λόγω κακοτεχνιών ή σεισμού. Τώρα, πεταμένα λεφτά προς όφελος της "κυκλοφορίας" σε μία πόλη ήδη πεθαμένη περιβαλλοντικά και κορεσμένη κυκλοφοριακά.

Ανώνυμος είπε...

ο μετρο-φάγος σπύρος γιακουμάκης ξαναχτυπάει και μετά την αθήνα θέλει να δει και την θεσσαλονικη χωρίς μετρό... ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ, ΤΑ ΠΑΜΕ ΑΥΤΑ

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα