κείμενο από το ypodomes.com
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννης Μανιάτης, υπέγραψε την Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) για την κατασκευή και λειτουργία του έργου «Ηλεκτροκίνηση Σιδηροδρομικής Γραμμής Λάρισα –Βόλος», μήκους περίπου 61,2 km, εντός των ορίων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Το έργο αφορά στην ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα - Βόλος από το Σ.Σ. Λάρισας μέχρι τον Σ.Σ. Βόλου. Για τη λειτουργία των ηλεκτραμαξών απαιτείται η κατασκευή υποσταθμού έλξης πλησίον της σιδηροδρομικής γραμμής στην ευρύτερη περιοχή του οικισμού Ριζόμυλου, που θα συνδέεται με το δίκτυο υψηλής τάσης 150 kV της ΔΕΗ σε μήκος γραμμής μικρότερο από 200 m.
Φορέας υλοποίησης του έργου είναι σύμφωνα με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων η ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. και η γεωγραφική θέση προσδιορίζεται εντός περιοχής υπαγόμενης διοικητικά στους Δήμους Λαρισαίων, Κιλελέρ, Ρήγα Φεραίου και Βόλου των Π.Ε. Λάρισας και Μαγνησίας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
2 σχόλια:
Η ανακοίνωση αυτή πιστεύω ότι σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας αναπτυξιακής διαδικασίας για ολόκληρη της Θεσσαλία που από μόνη της υψώνει τη σημαία σε πρώτη φάση της υλοποίησης του διπόλου και που αποτελεί την πεμπτουσία των αρχών της περιφερειακής χωροταξικής ανάπτυξης που είναι σε ισχύ. Η επόμενη φάση της πρέπει να είναι η ηλεκτροκίνηση Παλαιοφαρσάλων - Καλαμπάκας που δεν πρέπει να αργήσει.
Παναγιώτης Γ.Παπαδέλλης Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός Πρώην Νομαρχιακός Σύμβουλος Μαγνησίας και πρώην Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου Μαγνησίας.
Διορθώνω τη φράση μου επόμενη φάση και εύχομαι παράλληλη κατασκευή την δύο τμημάτων για γρήγορη ενοποίηση του Θεσσαλικού χώρου συγκοινωνιακά ,πολιτισμικά ,οικονομικά.
Δημοσίευση σχολίου