κείμενο από το ypodomes.com
Εντός του 2016 μετατίθεται η έναρξη λειτουργίας για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου Κρήτης. Μετά τις αλλεπάλληλες αναβολές στην ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού, είμαστε ένα βήμα πριν την 7η Ιουνίου.
Οι φορείς της Κρήτης ελπίζουν ότι δεν θα υπάρξει άλλη καθυστέρηση στην υλοποίηση του μεγαλύτερου αναπτυξιακού έργου που έγινε ποτέ στην Κρήτη. Μεγάλα σχήματα από Ελλάδα και Ευρώπη βρίσκονται σε θέσεις μάχης για την απόκτηση του σημαντικότερου περιφερειακού αεροδρομίου της Ελλάδας.
Το έργο εφόσον τελικά δημοπρατηθεί τον Ιούνιο και εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις, εκτιμάται ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα αναδειχθεί και ο ανάδοχος για την κατασκευή του αεροδρομίου. Το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, που θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης, είναι προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ και θα καταλαμβάνει, μαζί με όλα τα έργα υποδομής, έκταση 6.000 στρεμμάτων.
Το νέο αεροδρόμιο, θα ενταχθεί αρμονικά στο περιβάλλον και στην αρχιτεκτονική της Κρήτης, ενώ στα έργα υποδομής του περιλαμβάνεται και η κατασκευή οδικού άξονα που θα συνδέει το αεροδρόμιο με τον Βόρειο και το Νότιο Οδικό Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ).
Το νέο αεροδρόμιο θα έχει διάδρομο προσαπογείωσης 3.800 μέτρων, εξυπηρετώντας και μεγάλα αεροσκάφη, ώστε να καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες αερομεταφορών του νησιού.
Επιπλέον, θα κατασκευαστεί παράλληλος βοηθητικός διάδρομος προσαπογείωσης, το κτίριο του αεροδρομίου θα είναι βιοκλιματικό, θα κατασκευαστούν ταινιόδρομοι μεταφοράς επιβατών, ενώ θα υπάρξει πρόβλεψη για την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων στην περιοχή του αεροδρομίου.
Παράλληλα, θα κατασκευαστούν σκιασμένοι χώροι στάθμευσης, ελικοδρόμιο, αερολέσχη, εγκαταστάσεις για τις ενισχυτικές και τις βοηθητικές λειτουργίες του αεροδρομίου. Επίσης, θα υπάρξει και πρόβλεψη για την επέκταση του αεροδρομίου και των χώρων στάθμευσης αεροσκαφών.
Το συνολικό κόστος του αεροδρομίου, μαζί με την εξυπηρέτηση των δανείων και τις απαλλοτριώσεις, αναμένεται να φτάσει το 1,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα, εκτιμάται ότι την περίοδο κατασκευής του θα δημιουργηθούν 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ την περίοδο λειτουργίας του οι θέσεις εργασίας θα ανέλθουν σε 2.500.
Όσον αφορά στο σημερινό αεροδρόμιο του Ηρακλείου (το Νίκος Καζαντζάκης) με τη λειτουργία του νέου αεροδρομίου θα απελευθερωθεί και θα αξιοποιηθεί καταλλήλως. Στα υπέρ του νέου αεροδρομίου θα είναι η γρήγορη και εύκολη πρόσβαση, ενώ θα υπάρξει αποκατάσταση του οδικού δικτύου της ευρύτερης περιοχής.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 4 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου