κείμενο από το ypodomes.com
Η διαδικασία για την παραχώρηση των περιφερειακών μας Αεροδρομίων ξεκίνησε. Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται όλα τα Αεροδρόμια, μικρά και μεγάλα τα οποία θα πάρουν το δρόμο της ιδιωτικοποίησης.
Αυτό σε πρώτη ανάγνωση είναι μια καλή είδηση. Τα περισσότερα από αυτά τα αεροδρόμια είναι ζημιογόνα ενώ ένα σημαντικός αριθμός από αυτά είναι εποχικά. Τώρα σαν Δημόσιες επιχειρήσεις πληρώνουμε ποσά αντιστρόφως ανάλογα και από τις υπηρεσίες που παρέχουν και για τις πραγματικές ανάγκες που έχουν.
Μέσα σε αυτή τη λίστα συμπεριλαμβάνονται Αεροδρόμια «φιλέτα» όπως αυτό του Αεροδρομίου Μακεδονία, του Αεροδρομίου της Μυκόνου, της Ρόδου, της Κέρκυρας και των Ιωαννίνων. Είναι τα δυνατά χαρτιά που αναμένεται να λειτουργήσουν ως «πόλοι» για άλλα μικρότερα αεροδρόμια.
Σύμφωνα με την προκήρυξη για την εξεύρεση χρηματοοικονομικών συμβούλων τα Αεροδρόμια θα οργανωθούν σε μικρές ομάδες που θα χωριστούν γεωγραφικά. Το μεγαλύτερο σε κίνηση Αεροδρόμιο θα παίξει το ρόλο του leader ενώ τα υπόλοιπα θα είναι κάτω από την ομπρέλα του.
Υποθετικά θα μπορούσαμε να πούμε πως το Αεροδρόμιο της Μυκόνου θα ήταν επικεφαλής των Αεροδρομίων των Κυκλάδων που θα συμπεριλάμβανε άλλα Αεροδρόμια όπως αυτό της Πάρου, της Σαντορίνης, της Μήλου κλπ.
Με αυτό τον τρόπο θεωρείται ότι θα καταστεί ένα «ελκυστικό» προϊόν για τους ενδιαφερόμενους επενδυτές οι οποίοι με τη σειρά τους θα προσθέσουν χαρακτηριστικά ανάπτυξης για την εξεύρεση πελατείας.
Η πελατεία αυτή απευθύνεται κυρίως στις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους που αναζητούν φθηνά περιφερειακά αεροδρόμια και από εκεί να αντλήσουν τουρισμό, ο οποίος αλυσιδωτά (προσδοκούμε πως) θα φέρει μια νέα τουριστική άνοιξη.
Το μεγαλύτερο στοίχημα θα είναι το Αεροδρόμιο Μακεδονία που θα είναι προφανώς το leader Αεροδρόμιο των αεροδρομίων της Βορείου Ελλάδας (Κοζάνης, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης κλπ). Δεδομένου του γεγονότος της μεγάλης προσπάθειας που γίνεται για την αναβάθμιση της πόλης σε μεγάλο city- break προορισμό, θα της προσδώσει υπεραξία στην προσπάθεια παραχώρησης αυτής της ομάδας Αεροδρομίων.
Προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα οι λεπτομέρειες, οι ομάδες των Αεροδρομίων ή άλλες πληροφορίες. Αυτό αναμένεται να γίνει λίγο πριν την επίσημη εκκίνηση της διαδικασίας παραχώρησης των Ελληνικών Αεροδρομίων που μπαίνουν μπροστά στη μάχη της ανάπτυξης.
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Από τη διαδικασία εξαιρείται το Αεροδρόμιο Ηρακλείου καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη η διαγωνιστική διαδικασία ( είμαστε εν αναμονή και με πολλές αναβολές) για την κατασκευή του Νέου Αεροδρομίου στην περιοχή του Καστελίου με την μορφή της παραχώρησης για τα επόμενα 30-35 χρόνια.
Από την ίδια διαδικασία προφανώς δεν συμπεριλαμβάνεται το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος το οποίο εν μέρει είναι πλέον ιδιωτικό και αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα να πωληθεί το υπόλοιπο ποσοστό που παραμένει στο Δημόσιο.
Ο κυρίως διαγωνισμός αναμένεται τους πρώτους μήνες του 2012 με στόχο η διαδικασία να μην είναι μακροχρόνια αλλά και επιτυχημένη.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου