κείμενο από το ypodomes.com
Παρουσιάστηκε, μετά από πολύ καιρό αναμονής, αλλαγές και προσθήκες, το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αττικής, που προβλέπει 2 μεγάλα μητροπολιτικά κέντρα, την Αθήνα και τον Πειραιά!
Είναι σαφής η κατεύθυνση για λιγότερη επιβράβευση της χρήσης αυτοκινήτου στην βεβαρυμένη κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά πρωτεύουσα ενώ αντίθετα δίνεται μεγάλη έμφαση στην επέκταση και ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Το τραμ αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό πυλώνα του νέου κυκλοφοριακού χάρτη της Αθήνας και σύμφωνα με τα σχέδια πρόκειται να επεκταθεί σε όλες τις περιοχές της Αττικής.
Αναπτύσσεται ως ελαφρύ σύστημα Μέσου Σταθερής Τροχιάς ενδοαστικής εξυπηρέτησης, μεσαίας χωρητικότητας και μεσαίας εμπορικής ταχύτητας, είτε σε άξονες κορμού επιφανειακών κατά βάση Δημόσιων Συγκοινωνιών (διαχωρισμός διαδρόμου κίνησης 60 ? 80%) με μεσαία ζήτηση, είτε κατά μήκος διαδρόμων όπου επιδιώκεται, παράλληλα με τη συγκοινωνιακή αναβάθμιση, η πολεοδομική ανάπλαση και η αποθάρρυνση κυκλοφορίας των ΙΧ. Σε ειδικές περιπτώσεις αναπτύσσεται τμηματικά και υπογείως ή σε υπερυψωμένη τροχιά.
Δείτε παρακάτω τις νέες γραμμές μέχρι και το 2021:
Σύνταγμα-Πλ. Αιγύπτου-Άνω Πατήσια
Στ. Λαρίσης - Νοσοκομεία Παίδων / Γουδί
Καμίνια - Φρεαττύδα / Χατζηκυριάκειο
Πειραιάς - Κερατσίνι - Πέραμα
Πειραιάς - Τζιτζιφιές - Λεωφ. Θησέως - Φιξ
Λιμένας Κρουαζιερόπλοιων (Πειραϊκή) - Ακτή Ξαβερίου - Ακτή Κονδύλη - Ηετιώνεια Ακτή - Δραπετσώνα: ειδικό Μέσο Σταθερής Τροχιάς για την εσωτερική εξυπηρέτηση της λιμενικής ζώνης.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου