κείμενο από το ypodomes.com
Μόλις πριν από λίγες μέρες αναρτήθηκε στο Διαύγεια η απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ για την παρακατάθεση αποζημίωσης για την Συμπληρωματική αναγκαστική απαλλοτρίωση στην περιοχή εξόδου της Σήραγγας Όθρυος στο τμήμα από ΧΘ 14,150- ΧΘ 24,692 της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μεταξύ των περιοχών Λιανοκλαδίου και Δομοκού.
Πρόκειται για τμήμα των μεγάλων έργων που εκτελούνται εδώ και χρόνια στο τμήμα αυτό και τα οποία έχουν παρουσιάσει σχετική καθυστέρηση τα τελευταία χρόνια. Ειδικότερα για την υπόθεση των απαλλοτριώσεων λύνει κατά πολύ σημαντικό πρόβλημα με την ανάπτυξη του εργοταξίου.
Να θυμίσουμε αν και οι 3 εργολαβίες του συγκεκριμένου τμήματος έχουν προχωρήσει αρκετά ωστόσο θα χρειαστεί εργολαβία σκούπα που θα ολοκληρώσει όλες τις υπάρχουσες εκκρεμότητες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια των έργων.
Το έργο της αναβάθμισης τόσο του τμήματος αυτού όσο και του τμήματος Τιθορέας- Λιακοκλαδίου εντάσσονται στα πολύ μεγάλα έργα που όταν ολοκληρωθούν θα μεταμορφώσουν τα σιδηροδρομικά ταξίδια μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης ρίχνοντας την χρονοαπόσταση σε περίπου 3 ώρες και 10 λεπτά ενώ οι ταχύτητες σε κάποια τμήματα θα φτάνουν και τα 200χλμ ανά ώρα.
Οι σκιές στην ολοκλήρωση των έργων έχει γίνει έντονη με την οικονομική κρίση και το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας των τμημάτων αυτών μήκους 106χλμ δεν θα είναι νωρίτερα στην καλύτερη περίπτωση από το 2015. Το πολύ ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στις 2 εργολαβίες σκούπες που περιμένουμε το επόμενο διάστημα.
Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΠΑΘΕ
Το τμήμα Πάτρα ?Αθήνα- Θεσσαλονίκη είναι ο κεντρικός σιδηροδρομικός άξονας της χώρας. Στο τμήμα Αθήνα-Θεσσαλονίκη τα 106 χλμ του τμήματος Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός θα ολοκληρώσουν τα έργα συνολικού μήκους 500χλμ και θα εκσυγχρονίσουν τις εμπορικές και επιβατικές μεταφορές με σιδηρόδρομο στην Ελλάδα που επί δεκαετίες παραμένουν ο φτωχός συγγενείς των ΚΤΕΛ και των ιχ.
Στο τμήμα Αθήνα-Πάτρα τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα καθώς το τμήμα από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο είναι έτοιμο και με ηλεκτροκίνηση. Έργα γίνονται από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο, στην περιοχή της Ροδοδάφνης, ενώ σύμφωνα με τον προγραμματισμό της ΕΡΓΟΣΕ ο σύγχρονος σιδηρόδρομος μέχρι το 2016 θα φτάσει μέχρι το Ρίο.
Τα τελευταία χιλιόμετρα μέχρι την πόλη της Πάτρας είναι το μεγάλο αγκάθι καθώς η απόφαση για υπογειοποίηση 5 χλμ με την ανάλογη κοστολόγηση του κάνει το έργο στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο δύσκολα υλοποιήσιμο και βάζουν την πόλη της Πάτρας σε μία ιδιότυπη σιδηροδρομική απομόνωση.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου