κείμενο από το ypodomes.com
Με μία πολύ σημαντική απόφαση το Υπουργείο Υποδομών ενέκρινε το διαγωνισμό που έγινε προ ημερών για την εκπόνηση της μελέτης για σειρά Γεωτεχνικών Ερευνών και μελετών στους πιο σημαντικούς άξονες της Στερεάς Ελλάδας και συγκεκριμένα:
1.Οδικός Άξονας Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη
2.Θήβα-Λειβαδιά
3.Αράχωβα-Ιτέα (κατά τμήματα)
4. Λαμία-Ιτέα- Αντίρριο (κατά τμήματα)
Οι γεωτεχνικές έρευνες και μελέτες αποφασίστηκαν καθώς υπάρχει ανάγκη της ολοκλήρωσης τους, προκειμένου να επιτευχθεί η απαιτούμενη ωρίμανση των μελετών για τη δημοπράτηση της κατασκευής των παραπάνω αξόνων.
Η προεκτιμώμενη δαπάνη της μελέτης ήταν 4.400.000,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ 23%). Η ανάθεση της μελέτης του παραπάνω έργου τελικά ανατίθεται στον διαγωνιζόμενο: «ΟΜΙΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Τ.Ε. - ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Τ.Ε. -ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ Α.Τ.Ε.» , που υπέβαλε την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, με το ποσό των 2.957.984,00 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.
Με την ολοκλήρωση των παραπάνω μελετών ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για την προώθηση με παραχώρηση του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη, ενός δρόμου που θα παρακάμπτει ολόκληρο το Νομό Αττικής, συντομεύοντας την απόσταση Θεσσαλονίκης ?Πάτρας κατά σχεδόν 60 χιλιόμετρα.
Αναφορικά με τους υπόλοιπους οδικούς άξονες είναι εξίσου σημαντικοί καθώς με την αναβάθμιση τους θα λειτουργούν συμπληρωματικά τους αυτοκινητόδρομους με τους οποίους θα συναντώνται όπως ο ΠΑΘΕ, η Κεντρική Οδός Ε65, και ο Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
2 σχόλια:
Ξανά τα ίδια και τα ίδια. Αποκλείεται να υπάρχει κάποιος αρμόδιος σώφρων σε αυτήν την χώρα, κάποιος αρμόδιος από αυτήν την Ευρωπαϊκή Ένωση που διαρρηγνύει δήθεν τα ιμάτιά της για το χρέος της Ελλάδας, κάποιος από αυτές τις τράπεζες που δανειοδοτούν αυτά τα τεχνικά έργα να μην βλέπει το έγκλημα; Να σχεδιάζεται δηλαδή ΜΟΝΟΝ ο αυτοκινητόδρομος αντί να σχεδιάζεται από κοινού η μελέτη αυτοκινητοδρόμου – σιδηροδρόμου, είτε ως σιδηροδρομική νησίδα στο μέσον του αυτοκινητοδρόμου είτε ως ενιαίο έργο με κάποια πιθανά κοινά έργα υποδομών (όπως τα οδικά - σιδηροδρομικά έργα στην κακιά σκάλα). Αν υποθέταμε ότι ο αυτοκινητόδρομος υλοποιούνταν τότε ο σιδηρόδρομος θα χρειάζονταν πολλαπλάσιο κόστος για να υλοποιηθεί ως αυτοτελές έργο. Και δεν είναι μόνον αυτό. Η διπλή γραμμή Αθηνών – Οινόης χαράχθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα και διπλασιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 50. Η ορεινή χάραξη δεν επιτρέπει την ανάπτυξη ταχυτήτων μεγαλύτερες από 100 km/h ακόμα και στην περίπτωση ηλεκτροκίνησης! Μια νέα χάραξη εκτός ότι θα παρακάμψει 60 km, θα διαθέτει σύγχρονη χάραξη για ανάπτυξη ταχυτήτων τουλάχιστον έως 200 km/h. Αυτό θα σημάνει ότι η απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη μέσω Βιλίων θα είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί σε χρόνο κάτω από 3h!!! Η δε παλαιά χάραξη μέσω Αφιδνών και Αγίου Στεφάνου θα είνα δυνατόν να δοθεί για αποκλειστική χρήση στον προαστιακό και να μην εμπλέκονται στην διαδρομή αυτή ούτε εμπορικοί συρμοί ούτε συρμοί προερχόμενοι από βόρεια Ελλάδα! Ας ελπίσουμε ότι αυτό το σχόλιο θα το μελετήσει κάποιος αρμόδιος ώστε να μην επαναληφθεί μια νέα γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου δίχως σιδ/κη υποδομή...
Ξανά τα ίδια και τα ίδια. Αποκλείεται να υπάρχει κάποιος αρμόδιος σώφρων σε αυτήν την χώρα, κάποιος αρμόδιος από αυτήν την Ευρωπαϊκή Ένωση που διαρρηγνύει δήθεν τα ιμάτιά της για το χρέος της Ελλάδας, κάποιος από αυτές τις τράπεζες που δανειοδοτούν αυτά τα τεχνικά έργα να μην βλέπει το έγκλημα; Να σχεδιάζεται δηλαδή ΜΟΝΟΝ ο αυτοκινητόδρομος αντί να σχεδιάζεται από κοινού η μελέτη αυτοκινητοδρόμου – σιδηροδρόμου, είτε ως σιδηροδρομική νησίδα στο μέσον του αυτοκινητοδρόμου είτε ως ενιαίο έργο με κάποια πιθανά κοινά έργα υποδομών (όπως τα οδικά - σιδηροδρομικά έργα στην κακιά σκάλα). Αν υποθέταμε ότι ο αυτοκινητόδρομος υλοποιούνταν τότε ο σιδηρόδρομος θα χρειάζονταν πολλαπλάσιο κόστος για να υλοποιηθεί ως αυτοτελές έργο. Και δεν είναι μόνον αυτό. Η διπλή γραμμή Αθηνών – Οινόης χαράχθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα και διπλασιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 50. Η ορεινή χάραξη δεν επιτρέπει την ανάπτυξη ταχυτήτων μεγαλύτερες από 100 km/h ακόμα και στην περίπτωση ηλεκτροκίνησης! Μια νέα χάραξη εκτός ότι θα παρακάμψει 60 km, θα διαθέτει σύγχρονη χάραξη για ανάπτυξη ταχυτήτων τουλάχιστον έως 200 km/h. Αυτό θα σημάνει ότι η απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη μέσω Βιλίων θα είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί σε χρόνο κάτω από 3h!!! Η δε παλαιά χάραξη μέσω Αφιδνών και Αγίου Στεφάνου θα είνα δυνατόν να δοθεί για αποκλειστική χρήση στον προαστιακό και να μην εμπλέκονται στην διαδρομή αυτή ούτε εμπορικοί συρμοί ούτε συρμοί προερχόμενοι από βόρεια Ελλάδα! Ας ελπίσουμε ότι αυτό το σχόλιο θα το μελετήσει κάποιος αρμόδιος ώστε να μην επαναληφθεί μια νέα γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου δίχως σιδ/κη υποδομή...
Δημοσίευση σχολίου