κείμενο από το
ypodomes.com
Νέες καθυστερήσεις προβλέπονται για τα έργα των αυτοκινητόδρομων με παραχώρηση. Το ρευστό πολιτικό σκηνικό αφήνει πλέον πίσω την πιθανότητα να δούμε και πάλι τα εργοτάξια να γεμίζουν με κόσμο και τις εργασίες να ξεκινούν και πάλι.
Ο πολιτικός χάρτης που διαμορφώθηκε την Κυριακή δεν επιτρέπει αισιοδοξία τουλάχιστον μέχρι να υπάρξει μία σταθερή Κυβέρνηση για την χώρα. Η πολυπλοκότητα του θέματος των αυτοκινητόδρομων απαιτεί τόσο την πολιτική παρέμβαση όσο και την Ευρωπαϊκή συμβολή για την εύρεση της απαραίτητης χρηματοδότησης των έργων καθώς οι τράπεζες πλέον αρνούνται να χρηματοδοτήσουν δρόμους οι οποίοι δεν φαίνεται να είναι κερδοφόροι τουλάχιστον σε σύντομο χρονικό διάστημα.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα από τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους εντοπίζεται στον άξονα Κόρινθος-Πάτρα καθώς σε ακτίνα 100 και πλέον χιλιομέτρων υπάρχει ένα συνεχές εργοτάξιο. Αυτό δημιουργήθηκε τα δύο χρόνια που υπήρχαν εργασίες ενώ εδώ και 2 σχεδόν χρόνια τα εργοτάξια παραμένουν και φυσικά ο δρόμος που δεν θυμίζει ούτε καν την παλιά Εθνική Οδό που υπήρχε.
ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΤΕΜΠΩΝ
Το δεύτερο πρόβλημα είναι η ολοκλήρωση της κατασκευής στις σήραγγες των Τεμπών και Πλαταμώνα που μαζί με τα τμήματα αυτοκινητόδρομου είναι μόλις 25 χιλιόμετρα. Μπορεί το συνολικό μήκος να μην είναι μεγάλο όπως στην Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών ωστόσο πρόκειται για το πιο στρατηγικό έργο οριστικής ένωσης των πόλεων της Αθήνας με τη Θεσσαλονίκη και να δημιουργήσει ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 500 χιλιομέτρων.
Η περίπτωση στις σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα είναι σαφέστατα πιο εύκολο ενώ υπολογίζεται ότι θα χρειαστεί περίπου εργασία ενός έτους για να παραδοθούν οι σήραγγες και τα νέα τμήματα του αυτοκινητόδρομου στην κυκλοφορία. ΙΟΝΙΑ, Ε65
Οι άλλοι δύο αυτοκινητόδρομοι της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο-Ιωάννινα) και του Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία) μπορεί να μην είναι δρόμοι με τόσο μεγάλη εθνική εμβέλεια αλλά πρόκειται για εξαιρετικά σημαντικούς οδικούς άξονες που με την ολοκλήρωση τους θα μπορέσουν να εμπλουτίσουν το οδικό δίκτυο της Ελλάδας.
Το σίγουρο είναι πως η παρατεταμένη εκλογική αβεβαιότητα δεν βοηθά στην λύση του προβλήματος που θα τώρα πλέον θα πρέπει να περιμένουν την επόμενη Κυβέρνηση για να ασχοληθούν με το πρόβλημα.
Όσο περνά ο χρόνος τόσο πιο δύσκολο και μη ρεαλιστικό γίνεται το χρονοδιάγραμμα που έθεσε ο απερχόμενος Πρωθυπουργός κος Παπαδήμος για επανεκκίνηση τον φετινό Οκτώβριο. Ένα πιο ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα είναι πια να έχουμε έργα στους αυτοκινητόδρομους κάποια στιγμή μέσα στο 2013...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου