κείμενο από το
ypodomes.com
Ο υποψήφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μαγκριώτης επισκέφτηκε το Δήμο Καλαμαριάς και είχε συνεργασία με τον Δήμαρχο κ. Θεοδόση Μπακογλίδη. Αντικείμενο της συνεργασίας κατά την επίσκεψη του στο Δήμο Καλαμαριάς αποτέλεσαν κυρίως η επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά, τα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας καθώς επίσης και τα θέματα σχολικής στέγης ,αρμοδιότητας ΟΣΚ.
Ο Υφυπουργός εστίασε στα εξής: «Το φθινόπωρο του 2012, αναμένεται να αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής της Επέκτασης προς Καλαμαριά, του Μετρό Θεσσαλονίκης, της πρώτης επέκτασης της υπό κατασκευή βασικής γραμμής. Παράλληλα, η Αττικό Μετρό προετοιμάζει μελετητικά τις επεκτάσεις προς τη δυτική Θεσσαλονίκη, προκειμένου να αξιοποιήσει το χρηματοδοτικό πλαίσιο της περιόδου 2014-2020 των Κοινοτικών Ταμείων, που θα χρηματοδοτεί έργα πράσινης ανάπτυξης και καινοτόμα.
Τα τελευταία δύο χρόνια έχει γίνει επιτάχυνση των ρυθμών κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, και με τη δημοπράτηση της β! φάσης του έργου της Επέκτασης προς Καλαμαριά, επιβεβαιώνονται οι δεσμεύσεις που είχαμε αναλάβει. Παρά τη δυσπιστία που είχε εκδηλωθεί από πολλούς, καταβλήθηκε μεγάλη προσπάθεια για να εξασφαλισθούν πόροι για την Επέκταση Καλαμαριάς, και το έργο εντάχθηκε στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
Υπήρξε στενή συνεργασία με όλους και γι αυτό θέλω να ευχαριστήσω τόσο τη διοίκηση και τα στελέχη της Αττικό Μετρό για την σημαντική και αποτελεσματική δουλειά, όσο και τον Δήμαρχο Καλαμαρίας, τον Αντιδήμαρχο και τα στελέχη του Δήμου για την συνεργασία τους. Εκτιμάται ότι η Επέκταση Καλαμαριάς θα κατασκευαστεί σε μικρότερο χρόνο από τους 60 μήνες, και με την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου επιτυγχάνεται σε σημαντικό βαθμό. η διάνοιξη της επέκτασης της οδού Πόντου.
Η Αττικό Μετρό Α.Ε. θα καταβάλλει τις αποζημιώσεις για το τμήμα της οδού που αφορούν στα έργα του μετρό. Κατά την διάρκεια της κατασκευής θα δημιουργηθούν περίπου χίλιες θέσεις εργασίας. H Επέκταση Καλαμαριάς, προϋπολογισμού 518 εκατ. ευρώ θα προσθέσει στα 9,6 χλμ και στους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, 4,8 χλμ. γραμμής και 5 σταθμούς.
Με την επέκταση αυτή, η Θεσσαλονίκη σταδιακά θα αρχίσει να αποκτά δίκτυο Μετρό , καθώς προβλέπονται δύο επεκτάσεις προς δυτικά, η γραμμή Τούμπα ? Χαριλάου και η επέκταση προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία». Οι πέντε σταθμοί της Επέκτασης θα είναι, οι: «Νομαρχία», «Καλαμαριά», «Αρετσού», «Νέα Κρήνη» και «Μίκρα».
Η ημερήσια επιβατική κίνηση υπολογίζεται σε 76.000 επιβάτες, που θα αντιστοιχούν στο 25% της συνολικής επιβατικής κίνησης. Το Μετρό, έργο φιλικό προς το περιβάλλον, θα συμβάλλει στη μείωση του αριθμού των μετακινούμενων οχημάτων, κατά περίπου 20.000, συμβάλλοντας στη σημαντική μείωση του εκλυόμενου διοξειδίου του άνθρακα».
O Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στο έργο «Αποχέτευση ομβρίων Υδάτων Νοτίου τμήματος Δήμου Καλαμαριάς-Φάση Α», που προκηρύχθηκε στις 15/3/2012 με προβλεπόμενο άνοιγμα προσφορών στις 8/5/2012. Προϋπολογισμός του έργου 8,5 εκ. ευρώ. Παράλληλα οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου συνεχίζουν την ωρίμανση και των υπόλοιπων αντιπλημμυρικών έργων του Δήμου Καλαμαριάς, προϋπολογισμού 12 εκ. ευρώ.
Οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί και προχωράμε στην επίλυση θεμάτων που σχετίζονται με απαλλοτριώσεις και με τα έργα του ΜΕΤΡΟ. Τα έργα αυτά είναι ενταγμένα σε γενικότερο πρόγραμμα αντιπλημμυρικής προστασίας της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, ύψους 180 εκατ. ευρώ, που είναι σε πλήρη εξέλιξη.
Κατά την επίσκεψη στα γραφεία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε , ο Υφυπουργός ευχαρίστησε τα στελέχη και τους εργαζόμενους της εταιρίας για την παραγωγική συνεργασία που υπήρξε το προηγούμενο διάστημα. Ο Υφυπουργός επισήμανε ότι: «Η λειτουργία της Δ/νσης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., που συγκροτήθηκε για την υλοποίηση του δικτύου μετρό στη Θεσσαλονίκη, το οποίο δρομολογήθηκε με γενική συναίνεση, απέδειξε ότι υπάρχει η ικανότητα διαχείρισης ενός τόσο μεγάλου έργου.
Η πολιτική μας για στήριξη της αποκέντρωσης των παραγωγικών και εκτελεστικών δραστηριοτήτων του κράτους θα συνεχιστεί, καθώς η κεντρική διοίκηση θα πρέπει να μετασχηματιστεί στην κατεύθυνση του επιτελικού και προγραμματικού σχεδιασμού. Μέσα από την εμπειρία που αποκτήθηκε στην υλοποίηση της βασικής γραμμής μέχρι σήμερα, αποκτήθηκε η απαιτούμενη τεχνογνωσία για ανάληψη περαιτέρω αρμοδιοτήτων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου