κείμενο από το
ypodomes.com
Μετά από μεγάλο διάστημα η χώρα απέκτησε ισχυρή τρικομματική Κυβέρνηση η οποία θα μπορέσει με καθολικές προσπάθειες να επαναφέρει την Ελλάδα σε δρόμους ανάπτυξης. Όλα αυτά φυσικά με δεκάδες προϋποθέσεις.
Το μεγάλο νέο στα έργα υποδομών την εβδομάδα που μας πέρασε δεν είναι κάποιο έργο άλλα ένα ..πρόσωπο. Ο Κωστής Χατζηδάκης παλιός γνώριμος του Μεταφορών και του Ανάπτυξης είναι ο νέος Υπέρ-Υπουργός του ενοποιημένου Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών. Αυτά που περιμένουμε ..εκατοντάδες και μάλιστα με χρονοδιαγράμματα πιο ασφυκτικά και από εκείνα της Ολυμπιάδας του 2004 με τις κόκκινες κάρτες της ΔΟΕ.
Ο Κωστής Χατζηδάκης καλείται να διορθώσει λάθη που ξεκινούν από 2005 και συνεχίστηκαν μέχρι πριν από λίγες μέρες. Αυτά τα 7 χρόνια ο κατασκευαστικός κλάδος έχει βιώσει ένα πρωτόγνωρο κατήφορο με εκατοντάδες χιλιάδες ανέργους και μια χώρα με υποτυπώδη έργα τόσο από τον ιδιωτικό τομέα όσο και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων που έχει καταντήσει πικρό ανέκδοτο.
Μεγάλο, τεράστιο θέμα είναι η επανεκκίνηση των έργων στους 4 αυτοκινητόδρομους που έχει γονατίσει όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρείες που συμμετέχουν αλλά και τους οδηγούς που καλούνται να οδηγήσουν μέσα από εργοτάξια.
Τα έργα Μετρό, αστικής ανάπτυξης, αναπλάσεις πόλεων, ενέργειας, ΕΣΠΑ, και δεκάδες άλλα που αυτή τη στιγμή είναι στον αέρα από την οικονομική κρίση που σάρωσε τα πάντα εδώ και 5 χρόνια.
Είναι ιδιαίτερα κρίσιμο να τρέξουν παράλληλα πολλά έργα με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, να επανέλθουν σε ρυθμούς κατασκευής αυτά που είναι παγωμένα, να ολοκληρωθούν αυτά που καθυστερούν εδώ και χρόνια και να ετοιμαστούν τάχιστα τα επόμενα έργα της δεκαετίας.
ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟ
Εδώ είναι και το σημείο κλειδί για την μακροπρόθεσμη επιτυχία του Ανάπτυξης-Υποδομών καθώς μερικά οραματικά έργα θα δώσουν πνοή στην Ελλάδα, την Ελληνική Οικονομία, την εικόνα της χώρας εντός και εκτός και θα επανακαθορίσουν την Ευρωπαϊκή της ταυτότητα.
Όπως την δεκαετία του 1990 υπήρχαν τα οραματικά έργα του Μετρό, της Αττικής Οδού, του Αεροδρομίου των Σπάτων, της Γέφυρας Ρίο-Αντίρριο, του Σιδηρόδρομου (που παραμένει όραμα και όχι έργο) έτσι και σε αυτή τη φάση υπάρχει η ανάγκη μεγάλων μακρόπνοων έργων που θα εξυπηρετούν την κατά κάποιο τρόπο αναγέννηση της χώρας.
Πεδίο υπάρχει μεγάλο και μπορεί να εμπλουτιστεί με πολλά έργα, είναι στα χέρια του Κωστή Χατζηδάκη και του μεγάλου Υπέρ-Υπουργείου του να δώσει δείγματα γραφής χωρίς καθυστερήσεις και να συμβάλλει τα μέγιστα στην μεγάλη προσπάθεια των επόμενων μηνών για ολική επιστροφή στην ανάπτυξη που έχει από στόχος, πόθος.
Καλή επιτυχία λοιπόν
Νίκος Καραγιάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου