κείμενο από το
ypodomes.com
Το έργο της σηματοδότησης των 3 επεκτάσεων με τους 7 παγωμένους σταθμούς στο Μετρό της Αθήνας από την Siemens είναι σε πλήρη εξέλιξη και προχωρά κανονικά. Το ypodomes.com επικοινώνησε με την Αττικό Μετρό και οι απαντήσεις των υπευθύνων ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές.
Τα έργα έχουν ξεκινήσει από τα τέλη Μαρτίου με εντατικούς ρυθμούς οι οποίοι αναμένεται να κορυφωθούν τους επόμενους μήνες. Στο «κυνήγι» των ημερομηνιών για τις παραδόσεις και λειτουργία των 7 σταθμών τα νέα είναι ενδιαφέροντα και ανατρέπουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα.
ΠΡΩΤΗ Η ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αν και όλα τα σχετικά νέα έδειχναν πως η πρώτη επέκταση που θα λειτουργήσει θα είναι αυτή με το σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, τελικά η πρώτη παράδοση επέκταση προς λειτουργία θα είναι αυτή προς Ανθούπολη. Σύμφωνα με τις απαντήσεις στο ypodomes.com από τους αρμόδιους υπάλληλους τον Μάρτιο του 2013 θα λειτουργήσει η επέκταση με τους 2 σταθμούς ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ.
Αυτό γίνεται καθώς τρέχουν οι ημερομηνίες και μέχρι το τέλος Μαρτίου θα έχει ισχύ η χρηματοδότηση από το Γ` ΚΠΣ. Αυτό έδωσε την προτεραιότητα σε αυτή την επέκταση και σε περίπου 8 μήνες από τώρα θα την δούμε να λειτουργεί.
Τρείς μήνες αργότερα, τον Ιούνιο του 2013 δηλαδή σε ένα χρόνο από σήμερα θα λειτουργήσει η επέκταση προς Ελληνικό με τους 4 σταθμούς ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Η μεγάλη επέκταση των 5,5 χιλιομέτρων κινδυνεύει άμεσα καθώς από τον επόμενο μήνα λήγει η προθεσμία ολοκλήρωσης με την χρηματοδότηση από το Γ` ΚΠΣ.
Για το τέλος του έργου μένει η επέκταση προς Χαϊδάρι και τον σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ που σύμφωνα με το τρέχον χρονοδιάγραμμα θα λειτουργήσει τον Αύγουστο του 2013 κλείνοντας τον κύκλο των παγωμένων επεκτάσεων που ξεκίνησαν το 2006 και θα παραδοθούν με απόκλιση περίπου 3 ετών.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ
Πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Αττικό Μετρό στο ypodomes.com υπάρχει η τεχνική δυνατότητα να παραδοθούν οι σταθμοί περίπου 2 μήνες νωρίτερα αλλά αυτό εξαρτάται από την ταχεία πρόοδο των εργασιών. Έτσι στους παραπάνω χρόνους υπάρχει ένα παραθυράκι να δούμε τους σταθμούς να λειτουργούν λίγο νωρίτερα.
ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Με την λειτουργία των 7 νέων σταθμών των 3 επεκτάσεων θα έχουμε ευεργετικές επιδράσεις τόσο περιβαλλοντικά όσο και οικονομικά. Με την λειτουργία των 7 σταθμών θα προστεθούν προοδευτικά 160.000 νέοι επιβάτες καθημερινά.
Με τη σειρά του αυτό θα επιδράσει στην κυκλοφορία που θα μειωθεί κατά 30.000 οχήματα. Αυτό πρακτικά σημαίνει 600.000 οχηματοχιλιόμετρα την ημέρα! Στην ατμόσφαιρα θα εκλύονται 130 λιγότεροι τόνοι CO2 καθημερινά και αυτό θα φέρει μείωση στα θανατηφόρα ατυχήματα που υπολογίζεται πως σε ετήσια βάση θα είναι 6 λιγότερα.
Τα εντυπωσιακά στοιχεία δεν σταματούν εδώ καθώς στον οικονομικό τομέα θα γλυτώσουμε 800.000 ανθρωποώρες ημερησίως που αυτό θα σημάνει εξοικονόμηση 320.000 ευρώ καθημερινά δηλαδή 115.000.000 ευρώ τον χρόνο! Εντυπωσιακά πραγματικά τα νούμερα.
Στην πεζή σημερινή πραγματικότητα όμως και μέχρι να λειτουργήσουν αυτές οι επεκτάσεις και οι 7 σταθμοί θα έχουμε καθημερινό κόστος 180.000 ευρώ την ημέρα δηλαδή περίπου 65.000.000 ευρώ ζημιά ετησίως..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου