κείμενο από το ypodomes.com
Από σήμερα μπαίνουμε για τα καλά στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και του ερχομού του νέου έτους. Το 2013 μας επιφύλαξε πολλά, καλά και κακά και θα τα δούμε στο τέλος του μήνα στις ετήσιες ανασκοπήσεις που ετοιμάζουμε εδώ στο ypodomes.com εδώ και χρόνια για εσάς.
Αναλογιζόμενος ποιο είναι το σημαντικότερο φετινό γεγονός θα έλεγα πως ναι είναι η υπογραφή των νέων συμβάσεων για τους αυτοκινητόδρομους αλλά η πιο χειροπιαστή καλή είδηση του έτους ήταν ..τρεις. Μιλώ για την λειτουργία των 3 νέων επεκτάσεων της Αττικό Μετρό προς Ελληνικό και Ανθούπολη που ήδη λειτουργούν και την Τρίτη προς Αγία Μαρίνα που έρχεται σε λίγες μέρες.
Η λειτουργία μέσα στο 2013 εν μέσω σφοδρής κρίσης 7 νέων σταθμών Μετρό έπαιξε σημαντικό ρόλο στην τόνωση των συγκοινωνιακών δεδομένων της πρωτεύουσας και έδωσε ελπίδες πως τα δημόσια έργα και δη τα πολύ μεγάλα είναι εδώ και δεν μας έχουν ..τελειώσει.
Εκτός άλλων ο κάθε ένας από αυτούς του σταθμούς είναι πραγματικό κόσμημα για την περιοχή του και βοηθά στην ανάπτυξη νέων εμπορικών δραστηριοτήτων πέριξ του. Αυτό με τον χρόνο θα εδραιωθεί και θα γίνει πολύ μεγαλύτερο το κέρδος τους.
Το Μετρό, το τραμ και ο Προαστιακός σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης παίζουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις συγκοινωνίες και την μετακίνηση του μεγαλύτερου μέρους του επιβατικού κοινού.
Στην Αθήνα πλέον το Μετρό έχει ένα αξιοπρεπές, μικρομεσαίο δίκτυο που θα μπορέσει σε μερικά χρόνια να μεγαλώσει και άλλο. Μεγαλώνοντας το δικτύου και έχοντας την κατάλληλη τροφοδότηση από το Τραμ και τον Προαστιακό η Αθήνα θα περάσει στην μεγάλη κατηγορία των πόλεων με καθολική παρουσία σε όλο τον αστικό ιστό μέσων σταθερής τροχιάς.
Αυτά όσον αφορά το μέλλον. Γιατί εδώ στο πεζό παρόν εκτός από τους 7 νέους σταθμούς που καμαρώνουμε από φέτος και με τεράστια καθυστέρηση (που έφτασε μέχρι και 5 χρόνια) στα σκαριά είναι και μία μεγαλειώδης επέκταση της γραμμής 3 από την Αγία Μαρίνα στο κέντρο του Πειραιά.
Μιλάμε για έργο 660εκ.ευρώ! Ένα εντυπωσιακό έργο που εδώ και 1,5 χρόνο έχει μπει στην καθημερινότητα μας με την κατασκευή του και κυρίως με την πρόοδο του. Συνήθως τα έργα Μετρό είναι συνυφασμένα με προβλήματα και παράπονα και ίσως είναι από τα ελάχιστα έργα που κυλά τόσο ήρεμα (μην το ματιάσουμε μόνο).
Αυτό το έργο θα λειτουργήσει αν συνεχίσει έτσι προς τα τέλη του 2017 και θα μας φέρει 6 νέους σταθμούς σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο.
Φέτος έχουμε την εκκίνηση του μετροπόντικα, σκαψίματα στους σταθμούς και πολλά, πολλά χρήματα που διοχετεύονται στην πραγματική οικονομία, στην απασχόληση, στην τόνωση της κατασκευής και των εκατοντάδων κλάδων που συνδέονται με αυτή.
Εδώ λοιπόν κρύβεται το μυστικό της ανάπτυξης και φωνάζουμε για αυτό. Η κατασκευή και ο λειτουργία μεγάλων έργων δεν είναι ούτε πολυτέλεια ούτε υπερβολή. Είναι μία ανάγκη για την αναστροφή της ύφεσης και την επιστροφή της χώρας σε καλύτερες μέρες. Έργα σαν το Μετρό που όταν κατασκευάζονται τροφοδοτούν την κατασκευή και όταν λειτουργούν τροφοδοτούν την επιχειρηματικότητα.
Αυτό χρειαζόμαστε και αυτή ήταν η μεγάλη είδηση για το 2013 (μάλλον βιάστηκα να το αποκαλύψω εε). Τα έργα Μετρό που λειτούργησαν και μπήκαν στην ζωή μας. Καλώς ήλθαν λοιπόν και περιμένουμε πολλά περισσότερα.
Καλή εβδομάδα σε όλους
Νίκος Καραγιάννης
n.karagiannis@ypodomes.com
Από σήμερα μπαίνουμε για τα καλά στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και του ερχομού του νέου έτους. Το 2013 μας επιφύλαξε πολλά, καλά και κακά και θα τα δούμε στο τέλος του μήνα στις ετήσιες ανασκοπήσεις που ετοιμάζουμε εδώ στο ypodomes.com εδώ και χρόνια για εσάς.
Αναλογιζόμενος ποιο είναι το σημαντικότερο φετινό γεγονός θα έλεγα πως ναι είναι η υπογραφή των νέων συμβάσεων για τους αυτοκινητόδρομους αλλά η πιο χειροπιαστή καλή είδηση του έτους ήταν ..τρεις. Μιλώ για την λειτουργία των 3 νέων επεκτάσεων της Αττικό Μετρό προς Ελληνικό και Ανθούπολη που ήδη λειτουργούν και την Τρίτη προς Αγία Μαρίνα που έρχεται σε λίγες μέρες.
Η λειτουργία μέσα στο 2013 εν μέσω σφοδρής κρίσης 7 νέων σταθμών Μετρό έπαιξε σημαντικό ρόλο στην τόνωση των συγκοινωνιακών δεδομένων της πρωτεύουσας και έδωσε ελπίδες πως τα δημόσια έργα και δη τα πολύ μεγάλα είναι εδώ και δεν μας έχουν ..τελειώσει.
Εκτός άλλων ο κάθε ένας από αυτούς του σταθμούς είναι πραγματικό κόσμημα για την περιοχή του και βοηθά στην ανάπτυξη νέων εμπορικών δραστηριοτήτων πέριξ του. Αυτό με τον χρόνο θα εδραιωθεί και θα γίνει πολύ μεγαλύτερο το κέρδος τους.
Το Μετρό, το τραμ και ο Προαστιακός σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης παίζουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις συγκοινωνίες και την μετακίνηση του μεγαλύτερου μέρους του επιβατικού κοινού.
Στην Αθήνα πλέον το Μετρό έχει ένα αξιοπρεπές, μικρομεσαίο δίκτυο που θα μπορέσει σε μερικά χρόνια να μεγαλώσει και άλλο. Μεγαλώνοντας το δικτύου και έχοντας την κατάλληλη τροφοδότηση από το Τραμ και τον Προαστιακό η Αθήνα θα περάσει στην μεγάλη κατηγορία των πόλεων με καθολική παρουσία σε όλο τον αστικό ιστό μέσων σταθερής τροχιάς.
Αυτά όσον αφορά το μέλλον. Γιατί εδώ στο πεζό παρόν εκτός από τους 7 νέους σταθμούς που καμαρώνουμε από φέτος και με τεράστια καθυστέρηση (που έφτασε μέχρι και 5 χρόνια) στα σκαριά είναι και μία μεγαλειώδης επέκταση της γραμμής 3 από την Αγία Μαρίνα στο κέντρο του Πειραιά.
Μιλάμε για έργο 660εκ.ευρώ! Ένα εντυπωσιακό έργο που εδώ και 1,5 χρόνο έχει μπει στην καθημερινότητα μας με την κατασκευή του και κυρίως με την πρόοδο του. Συνήθως τα έργα Μετρό είναι συνυφασμένα με προβλήματα και παράπονα και ίσως είναι από τα ελάχιστα έργα που κυλά τόσο ήρεμα (μην το ματιάσουμε μόνο).
Αυτό το έργο θα λειτουργήσει αν συνεχίσει έτσι προς τα τέλη του 2017 και θα μας φέρει 6 νέους σταθμούς σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο.
Φέτος έχουμε την εκκίνηση του μετροπόντικα, σκαψίματα στους σταθμούς και πολλά, πολλά χρήματα που διοχετεύονται στην πραγματική οικονομία, στην απασχόληση, στην τόνωση της κατασκευής και των εκατοντάδων κλάδων που συνδέονται με αυτή.
Εδώ λοιπόν κρύβεται το μυστικό της ανάπτυξης και φωνάζουμε για αυτό. Η κατασκευή και ο λειτουργία μεγάλων έργων δεν είναι ούτε πολυτέλεια ούτε υπερβολή. Είναι μία ανάγκη για την αναστροφή της ύφεσης και την επιστροφή της χώρας σε καλύτερες μέρες. Έργα σαν το Μετρό που όταν κατασκευάζονται τροφοδοτούν την κατασκευή και όταν λειτουργούν τροφοδοτούν την επιχειρηματικότητα.
Αυτό χρειαζόμαστε και αυτή ήταν η μεγάλη είδηση για το 2013 (μάλλον βιάστηκα να το αποκαλύψω εε). Τα έργα Μετρό που λειτούργησαν και μπήκαν στην ζωή μας. Καλώς ήλθαν λοιπόν και περιμένουμε πολλά περισσότερα.
Καλή εβδομάδα σε όλους
Νίκος Καραγιάννης
n.karagiannis@ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου