κείμενο από το ypodomes.com
Συνεχίζονται οι ζυμώσεις στο Μετρό Θεσσαλονίκης με αλλεπάλληλες συναντήσεις. Εχθές είχαμε συνάντηση εκπροσώπων του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας με τον Αντιπρόεδρο της Α.Μ κο Γρίβα ενώ στην συνάντηση ήταν ο κος Ζέρβας και ο Διευθυντής του έργου κος Κωνσταντινίδης.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του ypodomes.com προς το παρόν υπάρχουν οι θετικές ειδήσεις, υπάρχουν σκέψεις για αλλαγή στο έργο και υπάρχει και διαδικασία απελευθέρωσης του έργου από τα προβλήματα. Όπως ανέφερε στο ypodomes.com από την ΑΜ ανέφεραν πως τα κονδύλια υπάρχουν και οι υπερβάσεις οφείλονται κατά κύριο λόγο στις αρχαιολογικές ανασκαφές.
Όπως είπαν από την Αττικό Μετρό αυτές τις μέρες δημοπρατείται σύμβουλους που θα αναλάβει όλα τα έργα Μετρό στη Θεσσαλονίκη προκειμένου οι αποφάσεις να λαμβάνονται πιο άμεσα και κυρίως πιο αποτελεσματικά. Αυτό θεωρητικά θα απομπλέξει το έργο από τις συνεχείς καθυστερήσεις στην λήψη αποφάσεων λόγω απόστασης. Από πλευράς απορροφήσεων έχουμε φτάσει στο 45% (430εκ.ευρώ).
Η ιδέα της λειτουργίας του Μετρό σε 2 φάσεις φαίνεται πως ωριμάζει συνεχώς και πλέον είναι το επικρατέστερο σενάριο. Σε πρώτη φάση θα δούμε να λειτουργεί το τμήμα ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ-ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ-ΜΙΚΡΑ και 1-2 χρόνια αργότερα το ανατολικό και δυτικό άκρο της βασικής γραμμής ανάλογα με τις τελικές αποφάσεις.
Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα που συζητήθηκε είναι οι 2 τελευταίοι σταθμοί ΒΟΥΛΓΑΡΗ και ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Αττικό Μετρό τώρα πέφτει στο τραπέζι η ιδέα να διατηρηθεί ο σταθμό ΒΟΥΛΓΑΡΗ και να καταργηθεί ο σταθμός ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ ο οποίος έχει χωροθετηθεί σε ένα πολύ δύσκολο σημείο. Ωστόσο δεν υπάρχουν οριστικές αποφάσεις για αυτό.
Για τον σταθμό ΒΟΥΛΓΑΡΗ που έχει χωροθετηθεί πάνω σε ..ρέμα, τελικά η Αττικό Μετρό θα αναλάβει την παράκαμψη του ρέματος για να μπορέσει να κατασκευαστεί ο σταθμός ενώ την ανάπλαση του πάνω χώρου θα αναλάβει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
Στον κεντρικότατο σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ ο οποίος θα είναι σταθμός χρήσης από 2 γραμμές (προς Νέα Ελβετία και Καλαμαριά) επειδή ο σταθμός είναι πολύ μικρός υπάρχει σκέψη να κατασκευαστεί όπως ο σταθμός Κατεχάκη στην Αθήνα για να υπάρξει ζωτικός χώρος.
Για την επέκταση προς Καλαμαριά, ανέφεραν πως τα εκεί εργοτάξια στήνονται και δεν αναμένονται σοβαρές χρονοτριβές και το έργο θα κατορθώσει να ολοκληρωθεί το 2018.
Συνεχίζονται οι ζυμώσεις στο Μετρό Θεσσαλονίκης με αλλεπάλληλες συναντήσεις. Εχθές είχαμε συνάντηση εκπροσώπων του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας με τον Αντιπρόεδρο της Α.Μ κο Γρίβα ενώ στην συνάντηση ήταν ο κος Ζέρβας και ο Διευθυντής του έργου κος Κωνσταντινίδης.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του ypodomes.com προς το παρόν υπάρχουν οι θετικές ειδήσεις, υπάρχουν σκέψεις για αλλαγή στο έργο και υπάρχει και διαδικασία απελευθέρωσης του έργου από τα προβλήματα. Όπως ανέφερε στο ypodomes.com από την ΑΜ ανέφεραν πως τα κονδύλια υπάρχουν και οι υπερβάσεις οφείλονται κατά κύριο λόγο στις αρχαιολογικές ανασκαφές.
Όπως είπαν από την Αττικό Μετρό αυτές τις μέρες δημοπρατείται σύμβουλους που θα αναλάβει όλα τα έργα Μετρό στη Θεσσαλονίκη προκειμένου οι αποφάσεις να λαμβάνονται πιο άμεσα και κυρίως πιο αποτελεσματικά. Αυτό θεωρητικά θα απομπλέξει το έργο από τις συνεχείς καθυστερήσεις στην λήψη αποφάσεων λόγω απόστασης. Από πλευράς απορροφήσεων έχουμε φτάσει στο 45% (430εκ.ευρώ).
Η ιδέα της λειτουργίας του Μετρό σε 2 φάσεις φαίνεται πως ωριμάζει συνεχώς και πλέον είναι το επικρατέστερο σενάριο. Σε πρώτη φάση θα δούμε να λειτουργεί το τμήμα ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ-ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ-ΜΙΚΡΑ και 1-2 χρόνια αργότερα το ανατολικό και δυτικό άκρο της βασικής γραμμής ανάλογα με τις τελικές αποφάσεις.
Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα που συζητήθηκε είναι οι 2 τελευταίοι σταθμοί ΒΟΥΛΓΑΡΗ και ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Αττικό Μετρό τώρα πέφτει στο τραπέζι η ιδέα να διατηρηθεί ο σταθμό ΒΟΥΛΓΑΡΗ και να καταργηθεί ο σταθμός ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ ο οποίος έχει χωροθετηθεί σε ένα πολύ δύσκολο σημείο. Ωστόσο δεν υπάρχουν οριστικές αποφάσεις για αυτό.
Για τον σταθμό ΒΟΥΛΓΑΡΗ που έχει χωροθετηθεί πάνω σε ..ρέμα, τελικά η Αττικό Μετρό θα αναλάβει την παράκαμψη του ρέματος για να μπορέσει να κατασκευαστεί ο σταθμός ενώ την ανάπλαση του πάνω χώρου θα αναλάβει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
Στον κεντρικότατο σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ ο οποίος θα είναι σταθμός χρήσης από 2 γραμμές (προς Νέα Ελβετία και Καλαμαριά) επειδή ο σταθμός είναι πολύ μικρός υπάρχει σκέψη να κατασκευαστεί όπως ο σταθμός Κατεχάκη στην Αθήνα για να υπάρξει ζωτικός χώρος.
Για την επέκταση προς Καλαμαριά, ανέφεραν πως τα εκεί εργοτάξια στήνονται και δεν αναμένονται σοβαρές χρονοτριβές και το έργο θα κατορθώσει να ολοκληρωθεί το 2018.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου