Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

Ολυμπία Οδός: Οδηγός για ασφαλείς διαδρομές την περίοδο των γιορτών και όχι μόνο

κείμενο από το ypodomes.com
Για τη μεγαλύτερη δυνατή διευκόλυνση των οδηγών ενόψει της αυξημένης κυκλοφορίας που αναμένεται να έχει και φέτος ο αυτοκινητόδρομος λόγω των εορτών των Χριστουγέννων, η Ολυμπία Οδός υπενθυμίζει μερικούς βασικούς κανόνες για τη μετακίνησή μας:
Ελέγχουμε το αυτοκίνητο πριν το ταξίδι:
Καύσιμα: Έχουμε αρκετά καύσιμα; Ξέρουμε που θα ανεφοδιαστούμε αν χρειαστεί;
Λάδια: Ελέγξαμε τη στάθμη λαδιού;
Νερό/ αντιψυκτικό: Είναι γεμάτα το ψυγείο και το δοχείο νερού των υαλοκαθαριστήρων;
Ηλεκτρικά: Λειτουργούν τα φώτα και τα φλας;
Ελαστικά: Ελέγξαμε την κατάσταση και την πίεση των ελαστικών;
Αλυσίδες: Έχουμε μαζί μας για την περίπτωση κακοκαιρίας; Ξέρουμε να τις τοποθετούμε;
Ενημερωνόμαστε
Συμβουλευόμαστε στην αρχική σελίδα του www.olympiaodos.gr πληροφορίες για τον καιρό σε έξι προορισμούς κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου και την πρόβλεψη κυκλοφορίας για τις επόμενες τρεις μέρες.
Παρακολουθούμε τις Πινακίδες Μεταβλητών Μηνυμάτων του αυτοκινητόδρομου. Οι άνθρωποι του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας επικοινωνούν μαζί μας δίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για το τι θα συναντήσουμε μπροστά μας.
Ταξιδεύουμε με Ασφάλεια
Αν «σέρνουμε» τρέιλερ, πριν ξεκινήσουμε ελέγχουμε την κατάστασή του, ειδικά, αν ήταν σε ακινησία μεγάλο διάστημα.
Αν μεταφέρουμε ποδήλατα ή άλλα φορτία στην οροφή, βεβαιωνόμαστε ότι είναι καλά ασφαλισμένα.
Οδηγούμε ξεκούραστοι, ειδικά νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ.
Για μεγάλες διαδρομές συνιστάται να κάνουμε μια στάση 15 λεπτών κάθε 2 ώρες.
Δεν οδηγούμε και δεν σταματάμε στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης!
Η καλή οργάνωση του ταξιδιού μας βοηθάει να αποφύγουμε τους περισσότερους περισπασμούς. Τρώμε, καπνίζουμε ή τηλεφωνούμε προτού ξεκινήσουμε το ταξίδι μας. Εάν είναι απολύτως απαραίτητο να απαντήσουμε στο τηλέφωνο, σταματάμε σε ένα από τα πάρκινγκ κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου. Κάθε περίπου 10-12χλμ. υπάρχει ένας τέτοιος χώρος.
Προσαρμόζουμε την οδήγησή μας στις επικρατούσες συνθήκες
Τα περισσότερα θέματα που μπορεί να μας συμβούν, όταν οδηγούμε, είτε σε αυτοκινητόδρομο, είτε στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο, μπορούν να αντιμετωπιστούν ακολουθώντας έναν απλό κανόνα: Προσαρμόζοντας την οδήγησή μας στις συνθήκες που επικρατούν κάθε στιγμή. Οδηγούμε διαφορετικά στο χιόνι και στον παγετό, υπό βροχή ή σε συνθήκες αυξημένης κίνησης.
Προγραμματίζοντας το ταξίδι κατά το δυνατόν εκτός των περιόδων αιχμής, μπορούμε να κερδίσουμε χρόνο.
Για τον καλύτερο προγραμματισμό των ταξιδιών σας, δημιουργήσαμε την Υπηρεσία Πρόβλεψης Κυκλοφορίας σε σημεία του αυτοκινητόδρομου που παραδοσιακά συγκεντρώνουν μεγάλο φόρτο στις μαζικές εξόδους των εκδρομέων (Ελευσίνα και Ισθμός).
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μέσω του www.olympiaodos.gr και μέσω αυτής μπορούμε:
Να βλέπουμε την πρόβλεψη της κυκλοφορίας στα διόδια της Ελευσίνας και του Ισθμού και για τις δύο κατευθύνσεις για τις επόμενες τρεις μέρες (72 ώρες), μετακινώντας απλώς τη γκρι μπάρα κάτω από το διάγραμμα.
Να βλέπουμε την τρέχουσα κυκλοφορία στα ίδια σημεία κατά την αναγραφόμενη μέρα και ώρα. Συγκεκριμένα, στην εφαρμογή η πυκνότητα της κυκλοφορίας των προηγούμενων τελευταίων 15’ της ώρας αποτυπώνεται με διαφορετικούς χρωματισμούς ανάλογα με την έντασή της (χαμηλή, μέτρια, υψηλή).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα