Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

Εξελίξεις για τον άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά – Λύση στον γόρδιο δεσμό;

 κείμενο από το ypodomes.com

Εξελίξεις για τον άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά αναμένονται το επόμενο διάστημα σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Ηπείρου, Αλέξανδρο Καχριμάνη. Τον γόρδιο δεσμό που έχει δημιουργηθεί για την εύρεση χρηματοδότησης του έργου φαίνεται πως τελικά θα τον λύσει το Υποδομών.

Ο ίδιος μιλώντας στην Πανηπειρωτική Έκθεση την περασμένη εβδομάδα αποκάλυψε ότι εντός των ημερών θα υπάρξει λύση για την υλοποίηση του πολύπαθου έργου. “Είμαστε στην τελική ευθεία” ανέφερε χαρακτηριστικά.Ο ίδιος δίνοντας μια γεύση του τι θα ανακοινωθεί, μίλησε για τρίιχνη χάραξη αλλά θα πρόκειται για express way, δηλαδή έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και όχι κλειστό αυτοκινητόδρομο. Παρόμοια υλοποίηση έχουμε στον άξονα Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη ο οποίος προχωρά μέσω διαγωνισμού με τη μέθοδο της ΣΔΙΤ.

Αντίθετα, τα έργα σύνδεσης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό και το Καμπή-Φιλιππιάδα παραμένουν προς υλοποίηση από την Περιφέρεια Ηπείρου.

Μονόδρομος η επιστροφή του έργου στο Υποδομών

Η προσέγγιση της Περιφέρειας Ηπείρου με το υπουργείο Υποδομών και η επαναφορά του στην κεντρική κυβέρνηση ήταν κατά πολλούς μονόδρομος για να έχει πιθανότητες προώηθησης σε κατασκευή ο δρόμος.

Πρόσφατα το υποστήριξε ο βουλευτής Ιωαννίνων με τη Νέα Δημοκρατία, Σταύρος Καλογιάννης, ο οποίος εξαρχής είχε διαφωνήσει με την επιλογή υλοποίησης του έργου περιφερειακά και όχι κεντρικά.

Το τελευταίο διάστημα έπεσαν στο τραπέζι ιδέες όπως η υλοποίηση του δρόμου ως κάθετος άξονας της Εγνατίας Οδού ή προσθήκη στην παραχώρηση της Ιόνιας Οδού.

Το τμήμα Ιωάννινα-Κακαβιά μήκους 64 χιλιομέτρων έχει απασχολήσει την κοινωνία της Ηπείρου για χρόνια καθώς “κόλλησε” και δεν έγινε εφικτό να βρεθεί χρηματοδότηση για να μπορέσει να κατασκευαστεί. Είναι η φυσική συνέχεια της Ιόνιας Οδού, του άξονα που ξεκινά από το Αντίρριο και φτάνει μέχρι την είσοδο της πόλης των Ιωάννινων. Είναι όμως και τμήμα της Αδριατικής Οδού, του άξονα που ξεκινά από την Τεργέστη και καταλήγει στην Πελοπόννησο.

Νίκας: Τα έργα της Πελοποννήσου

Στην ίδια εκδήλωση μίλησε και ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου που αναφέρθηκε στα έργα της Περιφέρειας του. Μίλησε για την επαναλειτουργία της ανενεργής σήμερα γραμμής Κόρινθος-Ναύπλιο για την οποίο εκτίμησε ότι θα μπορέσει να διεξάγει δρομολόγια απότον επόμενο χρόνο.

Παράλληλα μίλησε για την απολιγνιτοποίηση και την δίκαιη αναπτυξιακή μετάβαση του δεύτερου μεγάλου λιγνιτικού κέντρου της χώρας, την Μεγαλόπολη. Σύμφωνα με τον ίδιο αυτό μπορεί να γίνει μέσα ήδη προγραμματισμένα δημόσια έργα, αλλά και μέσα από δεκάδες προτάσεις ιδιωτών για σημαντικές επενδύσεις στην συγκεκριμένη περιοχή.

1 σχόλιο:

CARAMEL JOHNSON είπε...

Πού να πάρετε ένα αξιόπιστο δάνειο;

Η απόκτηση νόμιμης πιστωτικής εταιρείας ήταν πάντα μεγάλο πρόβλημα. Σε πελάτες που έχουν οικονομικά προβλήματα και χρειάζονται λύση για αυτό. Το θέμα της πίστωσης και των προπληρωμών είναι κάτι για το οποίο ανησυχούν πάντα οι πελάτες όταν αναζητούν δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή. Ωστόσο, έχουμε κάνει αυτή τη διαφορά στον κλάδο των δανείων με την εταιρεία HILLTOP FINANCE. (hilltopfinancefirm@gmail.com)

Γιατί να πάρω δάνειο από το HILLTOP;

Εδώ στο HILLTOP προσπαθούμε να είμαστε η καλύτερη εταιρεία διαδικτυακών δανείων όσον αφορά τις υπηρεσίες μας και την ικανοποίηση των πελατών μας. Προσφέρουμε ακάλυπτα δάνεια στο 90% των αιτούντων μας
- με επιτόκιο έως και 3%
- χωρίς απαίτηση πιστοληπτικής ικανότητας
- Απαιτούνται πολύ λίγα έγγραφα
- Η προγραμματισμένη ημερομηνία αποπληρωμής είναι ελαστική
- εκταμίευση δανείου μεταξύ 24 ωρών από την υποβολή της αίτησης
- πολύ φιλικό περιβάλλον.

Πώς μπορώ να πάρω δάνειο από το HILLTOP;

Προσφέρουμε δάνεια χωρίς εξασφάλιση που κυμαίνονται από 3000 έως 500000 σε USD/EUR/£ £, εξακολουθούν να ισχύουν άλλα ισοδύναμα νομίσματα. Τώρα βιαστείτε και επιλέξτε τη φόρμα αίτησης για να λάβετε το επιθυμητό δάνειο για την ενοποίηση τμήματος, την επιχείρηση, τις επισκευές κατοικιών και οποιαδήποτε άλλα σχετικά θέματα.

E-mail: hilltopfinance@protonmail.com

E-mail: hilltopfinancefirm@gmail.com

Whatsapp: +1(954)417-1149

Τηλεγράφημα: +1(954)417-1149

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα