Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

Ποια μεγάλα έργα θα υπογραφούν το επόμενο εξάμηνο – Ποιοι τα αναλαμβάνουν

 κείμενο από το ypodomes.com

Μεγάλα και σημαντικά έργα υποδομής αναμένεται να υπογραφούν το επόμενο οκτάμηνο στη χώρα. Μερικά από αυτά είναι πολυσυζητημένα, άλλα είναι χαμηλού προφίλ, κοινή παραδοχή όμως είναι πως πρόκειται για έργα που περιμένει ο κατασκευαστικός κλάδος.

Δύο από αυτά αφορούν δύο σπουδαία οδικά έργα στην περιοχή της Θράκης. Το πρώτο είναι η εργολαβία ολοκλήρωσης του Περιφερειακού Αλεξανδρούπολη. Στην δημοπράτηση του έργου μειοδότησε η ΤΕΚΑΛ με 27,81%. Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι το υπουργείο Υποδομών.

Το δεύτερο είναι το τμήμα Μελίβοια-Σύνορα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού που μειοδότησε η Οδός ΑΤΕ με ποσοστό έκπτωσης 21,52%. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε. Τα δύο έργα δημοπρατήθηκαν τον Σεπτέμβριο και η υπογραφή των συμβάσεων εκτιμάται για το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Ένα τρίτο είναι το μεγάλο οδικό έργο ασφάλειας στην υφιστάμενη “καρμανιόλα” της Ε.Ο.Πατρών-Πύργου. Η ΑΚΤΩΡ έχει μειοδοτήσει με 47,59% και το έργο εκτιμάται ότι θα υπογραφεί το επόμενο χρονικό διάστημα.

Σιδηροδρομικά και έργα Μετρό-Τραμ

Για το τέλος του έτους εκτιμάται η υπογραφή σε δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα. Το πρώτο αφορά στην ηλεκτροκίνηση του τμήματος Λάρισα-Βόλος. Ανάδοχος είναι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 51,5%. Το δεύτερο είναι η σηματοδότηση στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη με ανάδοχο την Κ/Ξ ΑΒΑΞ-ALSTOM με 10,5%. Αναθέτουσα αρχή των έργων είναι η ΕΡΓΟΣΕ.

Αρχές του έτους εκτιμάται ότι θα υπογραφούν δύο συμβάσεις της Αττικό Μετρό. Η πρώτη αφορά έργο Η/Μ στην επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με ανάδοχο την ΑΚΤΩΡ (έκπτωση περίπου 9%). Η δεύτερη αφορά στην επέκταση του Αμαξοστασίου Τραμ στο Ελληνικό. Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΘΕΜΕΛΗ με ποσοστό έκπτωσης 17,2%.

Έργα αποχέτευσης-φυσικού αερίου-μονάδων απορριμματων

Στην περιοχή της Αττικής αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2022 το έργο δικτύου αποχέτευσης σε περιοχής του Δήμου Μαραθώνα (Νέος Βουτζάς, Αγία Μαρίνα, Ζούμπερι κ.α). Στο έργο έχει μειοδοτήσει η κοινοπραξία ΕΚΤΕΡ-ΘΕΜΕΛΗ-ΕΡΕΤΒΟ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ με ποσοστό έκπτωσης 23,11%.

Στην Κεντρική Μακεδονία εκτιμάται πως το επόμενο διάστημα θα πέσουν υπογραφές για τις επεκτάσεις του δικτύου φυσικού αερίου σε Κιλκίς-Σέρρες και Κατερίνη-Αλεξάνδρεια. Είναι δύο έργα της ΔΕΔΑ τα οποία επεκτείνουν ακόμα περισσότερο το εθνικό δίκτυο.

Την σύμβαση για την επέκταση του φυσικού αερίου σε Θήβα-Χαλκίδα αναμένουμε επίσης. Ανάδοχος του έργου είναι η ΤΕΚΑΛ.

Παράλληλα στις Μονάδες Επεξεργασίας Απορριμμάτων περιμένουμε να υπογραφούν συμβάσεις για τις μονάδες σε Χερσόνησο, Σητεία, Δυτική Θεσσαλία.

Κινητικότητα στο Αιγαίο

Στην περιοχή του Αιγαίου περιμένουμε την υπογραφή των συμβάσεων για δύο έργα αεροδρομίων. Το πρώτο αφορά την αναβάθμιση του αεροδρομίου Χίου που μειοδότησε η ΘΕΜΕΛΗ με 24,79%. Το δεύτερο αφορά την αναβάθμιση του αεροδρομίου Πάρου που μειοδότησε η ΕΚΤΕΡ με 31,61%. Τα δύο έργα που εκτιμάται ότι θα υπογραφούν μέχρι το Πάσχα του 2022 έχουν ως αναθέτουσα αρχή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Για το επόμενο διάστημα εκτιμάται και η υπογραφή της σύμβασης για το έργο Δ`φάσης ηλεκτρικής διασύνδεσης των Κυκλάδων με την Αττική στο οποίο θα διασυνδεθούν η Σαντορίνη, η Μήλος, η Φολέγανδρος και η Σέριφος. Ανάδοχος του έργου είναι η Ελληνικά Καλώδια. Αναθέτουσα Αρχή είναι ο ΑΔΜΗΕ.

1 σχόλιο:

CARAMEL JOHNSON είπε...

Πού να πάρετε ένα αξιόπιστο δάνειο;

Η απόκτηση νόμιμης πιστωτικής εταιρείας ήταν πάντα μεγάλο πρόβλημα. Σε πελάτες που έχουν οικονομικά προβλήματα και χρειάζονται λύση για αυτό. Το θέμα της πίστωσης και των προπληρωμών είναι κάτι για το οποίο ανησυχούν πάντα οι πελάτες όταν αναζητούν δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή. Ωστόσο, έχουμε κάνει αυτή τη διαφορά στον κλάδο των δανείων με την εταιρεία HILLTOP FINANCE. (hilltopfinancefirm@gmail.com)

Γιατί να πάρω δάνειο από το HILLTOP;

Εδώ στο HILLTOP προσπαθούμε να είμαστε η καλύτερη εταιρεία διαδικτυακών δανείων όσον αφορά τις υπηρεσίες μας και την ικανοποίηση των πελατών μας. Προσφέρουμε ακάλυπτα δάνεια στο 90% των αιτούντων μας
- με επιτόκιο έως και 3%
- χωρίς απαίτηση πιστοληπτικής ικανότητας
- Απαιτούνται πολύ λίγα έγγραφα
- Η προγραμματισμένη ημερομηνία αποπληρωμής είναι ελαστική
- εκταμίευση δανείου μεταξύ 24 ωρών από την υποβολή της αίτησης
- πολύ φιλικό περιβάλλον.

Πώς μπορώ να πάρω δάνειο από το HILLTOP;

Προσφέρουμε δάνεια χωρίς εξασφάλιση που κυμαίνονται από 3000 έως 500000 σε USD/EUR/£ £, εξακολουθούν να ισχύουν άλλα ισοδύναμα νομίσματα. Τώρα βιαστείτε και επιλέξτε τη φόρμα αίτησης για να λάβετε το επιθυμητό δάνειο για την ενοποίηση τμήματος, την επιχείρηση, τις επισκευές κατοικιών και οποιαδήποτε άλλα σχετικά θέματα.

E-mail: hilltopfinance@protonmail.com

E-mail: hilltopfinancefirm@gmail.com

Whatsapp: +1(954)417-1149

Τηλεγράφημα: +1(954)417-1149

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα