Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

Riviera Tower: ξεκινούν σύντομα τα έργα στον ουρανοξύστη κατοικιών, έτοιμος το 2026

 κείμενο από το ypodomes.com

Ξεκινούν σύντομα τα έργα στον ουρανοξύστη κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026.

Το Ελληνικό δείχνει πλέον πολύ περισσότερο ως εργοτάξιο σε σχέση με έξι μήνες πριν ενώ σε πολλά σημεία του ακινήτου υπάρχει δραστηριότητα ακόμα και αν αυτή δεν είναι αμιγώς κατασκευαστική.

Σε δημοσιογραφική ξενάγηση παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία του ακινήτου ενώ ακολούθησε κουβέντα με τον επικεφαλής της Lamda κ.Οδυσσέα Αθανασίου.


Πλησιάζει η έναρξη των έργων στο Riviera Tower

Ο Riviera Tower θα είναι ο πρώτος παράκτιος ουρανοξύστης της χώρας, ο πιο ψηλός και ο πρώτος “πράσινος”.

Θα διαθέτει 50 ορόφους και 170 διαμερίσματα, ενώ στο ground floor προβλέπονται χώροι 2.000 τ.μ.


Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα επιλεγεί ο ανάδοχος για την θεμελίωση του κτιρίου και μέχρι το τέλος του 2022 θα επιλεγεί και ο ανάδοχος για το κυρίως κατασκευαστικό έργο.


Όπως όλα δείχνουν, η συνεργασία με το σχήμα Intrakat-Bouygues είναι καλή και κατά πάσα πιθανότητα από το συμβουλευτικό ρόλο που έχει σήμερα θα περάσει και στον αμιγώς κατασκευαστικό.

Ο κ.Αθανασίου ανέφερε πως στόχος είναι να γίνει η επιλογή του κατασκευαστή μέχρι το τέλος του 2022.

Η εκκίνηση των μεγάλων κτιριακών έργων (ανάμεσά τους και ο Πύργος Κατοικιών) εκτιμάται από στελέχη της Lamda πως θα λάβει χώρα το Β’ τρίμηνο του 2023.

Η ολοκλήρωση και λειτουργία του Riviera Tower προβλέπεται για τον Μάρτιο του 2026.


Οι άλλες οικιστικές επενδύσεις μέσα στο Ελληνικό

Στην περιοχή δίπλα από την Μαρίνα του Αγίου Κοσμά, θα κατασκευαστεί ένα πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο που θα βλέπει το ακρωτήριο.

Δίπλα θα κατασκευαστούν σε 28 οικόπεδα, 28 βίλες σε συνεργασία με 5 αρχιτεκτονικά γραφεία και θα είναι όλες custom made, δηλαδή σχεδιασμένες ανάλογα με τις επιθυμίες του εκάστοτε αγοραστή

Πίσω από τις βίλες προβλέπεται η κατασκευή 115 διαμερισμάτων σε 3ώροφα κτίσματα. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Lamda το Α’ τρίμηνο του 2023 θα εκδοθούν οι άδειες, θα ξεκινήσει ο σχετικός διαγωνισμός για την ανάληψη του έργου και το Γ’ τρίμηνο θα ξεκινήσει η κατασκευή, με στόχο στις αρχές του 2026 να παραδοθούν όλα τα παραπάνω προς χρήση.

Ακριβώς πίσω από την “γειτονιά” της Ποσειδώνος, θα κατασκευαστούν σειρά από πολυκατοικίες ύψους 50 μέτρων που θα διαθέτουν 14 ορόφους με συνολικά 300 διαμερίσματα. Ο σχεδιασμός τους γίνεται σε συνεργασία με μεγάλα αρχιτεκτονικά γραφεία.

Τέλος, στην περιοχή που γειτνιάζει με τον Άλιμο, προβλέπεται η κατασκευή επιπλέον 500 διαμερισμάτων σε 4ώροφα κτίρια.

Οι τιμές τους στα δύο αυτά σημεία θα είναι παρόμοιες με ότι σήμερα πωλείται στην ευρύτερη περιοχή των νοτίων προαστίων.

Για αυτά τα κτίρια εκτιμάται πως μέχρι το τέλος του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί η έκδοση των αδειών και το 2024 θα ξεκινήσουν τα έργα με τη διενέργεια αντίστοιχου διαγωνισμού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα