κείμενο από το ypodomes.com
Φαινόμενα κατακερματισμού παρατηρούνται στον ΗΣΑΠ ενόψει της συγχώνευσης με την Αττικό Μετρό και το Τραμ για να δημιουργηθεί η εταιρεία ΣΤΑΣΥ. Εδώ και αρκετό καιρό υπάρχει κακή λειτουργία και εξυπηρέτηση στις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού του ιστορικού ΗΣΑΠ.
Από τις 8 Ιουνίου τα δρομολόγια εκτελούνται σε όλο το μήκος της γραμμής αλλά είναι «σπασμένα» στα δύο. Στο συρμό που ξεκινά από τον Πειραιά παρατηρείται μεγάλη καθυστέρηση στην εκτέλεση των δρομολογίων με χρόνους που φτάνουν ακόμα και τα 15 λεπτά. Σε ώρα αιχμής οι συρμοί φεύγουν με πολύ αραιή συχνότητα (τουλάχιστον ανά 10 λεπτά) με αποτέλεσμα να δημιουργείται συνωστισμός μέσα στους συρμούς.
ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ..ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ
Κατά τη διάρκεια του δρομολογίου οι αναγγελίες για τον επόμενο σταθμό ποικίλουν ανάλογα με το ..συρμό και ανάλογα με το σταθμό. Δεν αναγγέλλονται όλοι οι σταθμοί ενώ κατά τον ΗΣΑΠ στο δρομολόγιο Πειραιάς- Ομόνοια ο σταθμός ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ απλά δεν υπάρχει.
Μετά το σταθμό ΘΗΣΕΙΟ αναγγέλλεται ο σταθμός ΟΜΟΝΟΙΑ ως τερματικός χωρίς να διευκρινίζεται ότι ο αμέσως επόμενος σταθμός στο Μοναστηράκι δεν λειτουργεί η αποβάθρα ανόδου και δεν πραγματοποιείται στάση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κομφούζιο τόσο στους επιβάτες που δεν χρησιμοποιούν καθημερινά τον ΗΣΑΠ και δεν το γνωρίζουν όσο και για τους τουρίστες που στην κυριολεξία πανικοβάλλονται.
Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Μέσα στους συρμούς του ΗΣΑΠ υπάρχουν αναρτημένοι πάνω από τις πόρτες οι χάρτες με τις 3 γραμμές του δικτύου του Μετρό της Αθήνας και τους σταθμούς. Σύμφωνα με τους χάρτες αυτούς ο σταθμός της Γραμμής 3 ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ απλά ..δεν υπάρχει!
Αν και ο σταθμός έχει ανοίξει από τις 30 Δεκεμβρίου 2010 κανείς δεν έχει μπει στον κόπο να ενημερώσει τους χάρτες. Στους χάρτες υπάρχει ήδη κολλημένο χαρτί με τους δύο νέους σταθμούς ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ και ΧΟΛΑΡΓΟΣ. Με αυτόν τον τρόπο ..δοκιμάζουν τις γνώσεις του επιβατικού κοινού για το Αθηναϊκό δίκτυο Μετρό.
Αυτά είναι μερικά από τα καθημερινά παρατράγουδα του πιο ιστορικού μέσου της Αθήνας που έχει πάνω του 130 χρόνια ζωής. Τώρα το γιατί έχει επιλεχθεί αυτή η μίζερη κατάσταση και η υποβάθμιση του μέσου σε β` κατηγορίας αυτό είναι ένα βασικό ερώτημα.
Ας ελπίσουμε με την ενοποίηση των εταιρειών , η «πράσινη» γραμμή του ΗΣΑΠ να τύχει καλύτερης αντιμετώπισης και να λειτουργεί με την πρέπουσα αξιοπιστία που του αξίζει και του αρμόζει. Ως τότε οι επιβάτες του ΗΣΑΠ θα πρέπει να είναι και υπομονετικοί και κυρίως εφοδιασμένοι με ..γνώσεις για την καθημερινή ή όχι μετακίνηση τους.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
1 σχόλιο:
Λίγο άδικη η γκρίνια σου νομίζω! Γιατί να αναγγέλεται το Μοναστηράκι, αφού ΔΕΝ πραγματοποιείται στάση εκει; Ίσα-ίσα, το ανάποδο θα ήταν παράδειγμα κακής ενημέρωσης.
Επίσης οι σταθμοί είναι γεμάτοι με ανακοινώσεις (ΚΑΙ στα αγγλικά) για το τι συμβαίνει στο Μοναστηράκι και στην Ομόνοια, φαντάζομαι ο μέσος τουρίστας είναι συνηθισμένος από τη χώρα του να δίνει σημασία σε αυτές τις ανακοινώσεις.
Στα περί Αγ. Παρασκευής πάω πάσο, ίσως περιμένουν να προστεθούν και οι 7 νέοι σταθμοί να το κάνουν μια και έξω.
Αντιπαράδειγμα οι της Α.Μ που έβαλαν στην επέκταση προς Ελληνικό ταμπέλες "προς Άγιο Αντώνιο", για να τις ξηλώσουν οσονούπω.
Δημοσίευση σχολίου