κείμενο από το ypodomes.com
Εξαγγέλθηκε από το 2008, βγήκε ως «έτοιμο για δημοπράτηση» λίγο πριν τις εκλογές του Οκτωβρίου του 2009. Άλλαξε 5 φορές ημερομηνία ενώ υπήρχαν υποθετικά έτοιμες μελέτες. Δημοπρατήθηκε στις χειρότερες δυνατές πολιτικές συνθήκες που θα μπορούσε να βρίσκεται η χώρα τις τελευταίες δεκαετίες.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο διαγωνισμός αυτός βγήκε άγονος με τις ενδιαφερόμενες εταιρείες τελικά να διστάζουν να κατέβουν. Ποίο θα είναι το επόμενο βήμα; Πάντως σε μακέτα θα μπορούν να απολαμβάνουν το αεροδρόμιο στο Καστέλλι οι ονειροπόλοι καθώς το μεγάλο αυτό έργο έμεινε χωρίς «αρραβωνιαστικούς».
Το έργο, προϋπολογισμού 800.000.000 ευρώ που θα μπορούσε να βγάλει το νησί της Κρήτης από την ύφεση οδηγώντας το σε κούρσα ανόδου τελικά έμεινε όνειρο και όσοι περίμεναν κάτι διαφορετικό από αυτό που ζούμε εδώ και 3 χρόνια τελικά διαψεύστηκαν. Είναι μια μεγαλοπρεπής Ελληνική αποτυχία που δείχνει το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε και τις προσδοκίες με τις οποίες μπορούμε να πορευόμαστε.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με πολλά δημοσιεύματα οι ενδιαφερόμενοι ζήτησαν σημαντικές αλλαγές από το Υπουργείο Υποδομών για να γίνει ελκυστικό το έργο όμως τελικά δεν βρέθηκε -και πάλι- σημείο επικοινωνίας με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν σίγουρο ότι το έργο αυτό θα μετατεθεί στο ..μέλλον.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
"Ο διαγωνισμός που διεξήχθη την 18-10-2011 για την ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης του Νέου Διεθνούς Αεροδρομίου Καστελλίου Κρήτης απέβη άγονος.
Εντός των επόμενων εβδομάδων θα προκηρυχθεί με ανοικτή διαδικασία νέος διαγωνισμός για την υλοποίηση του έργου, με κατάλληλο επαναπροσδιορισμό των τεχνικών χαρακτηριστικών του και κατασκευή κατά φάσεις, ώστε να βελτιωθεί η χρηματοοικονομική βιωσιμότητα του έργου στη σημερινή χρηματοπιστωτική συγκυρία.
Σημειώνεται ότι στο μεταξύ έχουν προκηρυχθεί οι κτηματολογικές μελέτες, ώστε οι απαλλοτριώσεις να προχωρήσουν με γρήγορους ρυθμούς.
H Κυβέρνηση παραμένει αταλάντευτα προσηλωμένη στην υλοποίηση ενός σύγχρονου αεροδρομίου στο Καστέλλι Ηρακλείου Κρήτης, το οποίο θα συμβάλλει τις επόμενες δεκαετίες στην οικονομική ανάπτυξη της Μεγαλονήσου".
Ήδη οι φωνές για αξιοποίηση του παρόντος Αεροδρομίου (που βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό και που οι φωνές για ένα επικίνδυνο αεροδρόμιο ήταν πολλές) έχουν ξεκινήσει, ξεθωριάζοντας την ιδέα ενός, νέου σύγχρονου μεγάλου Αεροδρομίου για την Κρήτη. Θα πρέπει να πούμε ότι η Κύπρος, ένα νησί με παρόμοιο μέγεθος και πληθυσμό πριν 1 χρόνο εγκαινίασε ένα μεγάλο νέο αεροδρόμιο ξεπερνώντας αγκυλώσεις του παρελθόντος και θυμίζοντας ότι τα μεγάλα έργα είναι πάντα ευπρόσδεκτα και σημαντικά..
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
1 σχόλιο:
χωρις σιδηροδρομική συνδεση του Α/Δ με το Ηράκλειο, θα μιλάμε για ένα "τυφλό" έργο
Δημοσίευση σχολίου