Κείμενο από το ypodomes.com
Πολύ σοβαρά σκέφτεται το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να δοθεί μία παράταση στον παραχωρησιούχο της Αττικής Οδού με χρονικό ορίζοντα 2 έτη. Αυτό προέκυψε από άτυπη ενημέρωση των δημοσιογράφων εχθές στο Υπουργείο.
Είναι η πρώτη φορά που η πιθανότητα μιας τέτοιας κίνησης δείχνει μεγάλη και μάλιστα σε μία παραχώρηση που έχει χαρακτηριστεί ως η πιο κερδοφόρα στη χώρα. Με την ισχύουσα σύμβαση η λήξη της έχει τοποθετηθεί το 2024.
Όπως σημειώθηκε έτσι επιτυγχάνεται διπλός στόχος. Από τη μία με αυτή την παράταση ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει ατελώς την εκπόνηση όλων των μελετών που είναι απαραίτητες για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και από την άλλη θα κερδηθεί χρόνος για την ωρίμανση και εύρεση χρηματοδότησης των μελετών αυτών.
Όπως τονίστηκε, με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουν πιο εύκολα να προγραμματιστούν οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις που περιλαμβάνουν την οδική και σιδηροδρομική επέκταση μέχρι τα Λιμάνια Λαυρίου και Ραφήνας (μέσω Αεροδρομίου), την αστική σήραγγα Κατεχάκη-Βουλιαγμένης, την επέκταση της Λ.Κύμης και ότι άλλο προκύψει από την εκπόνηση των μελετών.
Ηδη στο πλαίσιο συναντίληψης που έχει υπογραφεί με τον παραχωρησιιούχο της Αττικής Οδού προβλέπονται περιορισμός των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στο υπό λειτουργία τμήμα της Αττικής Οδού, καθώς επίσης:
- επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού στη Ραφήνα
- επέκταση του προαστιακού Σιδηροδρόμου στη Ραφήνα και στο Λαύριο
- οδική σύνδεση του Αεροδρομίου με τη Ραφήνα
- αναβάθμισης του οδικού άξονα Σταυρού-Λαυρίου
- δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κορωπίου
- συμπληρώσεις στους Ανισόπεδους κόμβους Μεταμόρφωσης και Λεονταρίου Αττικής
- συμπληρωματικά έργα στο λιμένα Λαυρίου.
Αυτό που δεν ειπώθηκε είναι ο τρόπος εξεύρεσης της χρηματοδότησης σε ένα project το οποίο ξεπερνά το 1,5δισ.ευρώ. Το βέβαιο είναι ότι πρόκειται για έργο που θα μας απασχολήσει πολύ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου