Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου

κείμενο από το ypodomes.com
Σε κατασκευαστική περίοδο είναι και επίσημα εδώ και λίγα λεπτά, το εμβληματικό έργο για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου. Στο Καστέλι, την περιοχή που επιλέχθηκε για να αναπτυχθεί το αεροδρόμιο, βρέθηκε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος έθεσε τον θεμέλιο λίθο για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου. Για τον κ.Μητσοτάκη είναι μία ιδιαίτερη στιγμή μιας και η έναρξη κατασκευής αυτού του μεγάλου έργου τυγχάνει να είναι στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Κρήτη.
Μαζί του ήταν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος συνετέλεσε στο να σφραγιστεί η χρηματοδότηση των 180εκατ.ευρώ από την ΕΤΕπ για την χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου και να δώσει την οριστική προώθηση στο νέο αυτό έργο. Ακόμα εκεί βρέθηκαν και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης κ.α.

ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΩΤΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΙΟΥ

Η έναρξη της κατασκευής του νέου αεροδρομίου Καστελίου στο Ηράκλειο της Κρήτης σηματοδοτεί την έναρξη των νέων μεγάλων έργων αυτής της δεκαετίας και έχει πολλές πρωτιές. Είναι φυσικά το πρώτο για τη χώρα πολύ μεγάλο έργο που ξεκινά η κατασκευή του. Είναι το πρώτο έργο παραχώρησης που εκκινεί μετά από την περίφημη περίοδο των έργων στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους και συνεπώς μίας νέας γενιάς τέτοιων έργων. Είναι το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο όλων των εποχών για ττην Κρήτη με θετική επίπτωση τόσο στην οικονομία του νησιού, όσο και συνολικά στην ελληνική οικονομία. Είναι το μεγαλύτερο νέο έργο σε αεροδρόμιο στην Ελλάδα, πολλαπλάσια μεγαλύτερο από το αμέσως επόμενο. Είναι επίσης το μεγαλύτερο νέο συγκοινωνιακό έργο υποδομής στην Ελλάδα. Για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ένα μεγάλο γεγονός. Είναι ο μοναδικός μεγάλος όμιλος της χώρας με επίσημη παρουσία (ως μέλος του σχήματος που κέρδισε το συμβόλαιο) στην ανάπτυξη και διαχείριση ενός μεγάλου αεροδρομίου στην Ελλάδα.
Για την Κρήτη είναι επίσης μία ιδιαίτερη στιγμή. Ένα έργο που αποτελούσε όραμα για τη μεγαλόνησο εδώ και χρόνια γίνεται πραγματικότητα. Σε μία πενταετία από σήμερα, θα διαθέτει ένα υπερσύγχρονο αεροδρόμιο, αντάξιο της φήμης και της ιστορίας του νησιού. Αναμένεται να «απογειώσει» την κατασκευαστική δραστηριότητα και να απορροφήσει μεγάλο μέρος (μέσω υπεργολαβιών και συμβάσεων) του τοπικού τεχνικού κλάδου. Τώρα, η Κρήτη αναμένει και την υλοποίηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτη, του περίφημου ΒΟΑΚ ουτώς ώστε με μοντέρνες υποδομές να μπορεί να έχει μία βιώσιμη ανάπτυξη στα μεγάλα της όπλα, τον τουρισμό και την πρωτογενή παραγωγή.

Αναφορικά με την αξιοποίηση του σημερινού αεροδρομίου Ν.Καζαντζάκης, αυτή  είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την κατασκευή του νέου αεροδρομίου. Στο σημερινό χώρο αναμένεται να προταθούν διάφορες χρήσεις καθώς αποτελεί ένα μοναδικό «φιλέτο» στην πόλη του Ηρακλείου με πρωταρχικό στόχο μεγάλο τμήμα αυτού να μεταβληθεί σε ένα μητροπολιτικό πάρκο για του κατοίκους αλλά και τμήμα προς αξιοποίηση.

40 ΜΗΝΕΣ

Στην Ελλάδα λέμε πολλές φορές για να χαρακτηρίσουμε κάτι δύσκολο ότι χρειάστηκε να περάσει τα 40 κύμματα. Στην περίπτωση του αεροδρομίου στο Καστέλι, θα παραφράσουμε και θα πούμε ότι χρειάστηκαν να περάσουν 40 μήνες. Στις 27 Οκτωβρίου 2016 (και αφού είχε παραταθεί η ημερομηνία αρκετές φορές), ξεκινούσε από τον πρώην υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ο διαγωνισμός με την εκδήλωση του ενδιαφέροντος. Στον διαγωνισμό δίνει το παρών μόνο η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-GMR παρά το έντονο ενδιαφέρον πολλών ομίλων.
Από τότε ξεκινά ένας αγώνας δρόμου. Η προσφορά της κοινοπραξίας ανοίγει τον Απρίλιο του 2017. Ο διαγωνισμός προχωρά και η Ariadne Airport Group ανακηρύσσεται ανάδοχος τον Μάιο του 2017. Ενάμιση χρόνο αργότερα, στα μέσα Σεπτεμβρίου του 2018, αυτή η απόφαση επικυρώνεται. Η σύμβαση παραχώρησης οδηγείται στο Ελεγκτικό Συνέδριο και τελικά στις 21 Φεβρουαρίου 2019 πραγματοποιείται η τελετή των υπογραφών. Στις 14 Μαϊου 2019, κυρώνεται η σύμβαση παραχώρησης από τη Βουλή των Ελλήνων και μπαίνουν οι βάσεις για να ξεκινήσουν τα έργα. Σαράντα μήνες από την εκκίνηση του διαγωνισμού, σήμερα, ξεκινά επίσημα η Τ1, η κατασκευαστική περίοδος που έχει χρονοδιάγραμμα 60 μήνες. Τον Φεβρουάριο του 2025 θα πρέπει να είναι πανέτοιμο το νέο αεροδρόμιο για να υποδεχθεί τους πρώτους επιβάτες.
Συνολικά η περίοδος παραχώρησης είναι 35 χρόνια αρχής γενομένης από σήμερα (λήξη 7.2.2055). Το κόστος κατασκευής είναι 480εκατ.ευρώ εξαιρουμένου του εξοπλισμού αεροναυτιλίας ο οποίος εμπίπτει στη δικαιοδοσία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και θα καθοριστεί μετά την Ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης από κοινού με την ΥΠΑ. Κατακευαστής του έργου είναι η ΤΕΡΝΑ. Κατά τη διάρκεια των κατασκευών αναμένεται η απασχόληση να φτάσει μέχρι και τα 2.000 άτομα.

ΤΟ ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

Το αεροδρόμιο Ν.Καζαντζάκης σήμερα είναι το δεύτερο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της χώρας. Το 2019 κατέγραψε 8εκατ.επιβάτες. Το σημερινό ακίνητο έχει ήδη ξεπεράσει κατά πολύ τη χωρητικότητα της επιβατικής του κίνησης, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει δυνατότητα απορρόφησης περαιτέρω αύξησης της κίνησης.
Το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου θα κατασκευαστεί με τις πιο σύγχρονες κατασκευαστικά και περιβαλλοντικά τεχνικές και θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος των αερομεταφορών της Κρήτης.
Θα χρειαστούν πέντε χρόνια κατασκευών για να ξεκινήσει η επίσημη εμπορική λειτουργία του. Σε αυτά, υπολογίζεται και ο απαραίτητος χρόνος της δοκιμαστικής λειτουργίας. Θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι κρίσιμος παράγοντας για να μην έχουμε καθυστερήσεις, είναι να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το 2021 όλες οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις καθώς και οι αρχαιολογικές εργασίες.
Το αντικείμενο κατασκευής περιλαμβάνει ένα νέο αεροδρόμιο καθώς και ένα αυτοκινητόδρομο 18χλμ με δύο λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας που θα το συνδέει με τον ΒΟΑΚ στο ύψος της Χερσονήσου. Επίσης θα περιλαμβάνει και ένα οδικό άξονα που θα το συνδέει με τον ΝΟΑΚ. Πιο αναλυτικά θα κατασκευαστεί:
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ (ΕΡΓΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ)
-1 Διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης μήκους 3.200m κατηγορίας κατά ICAO 4E
-1 παράλληλος τροχόδρομος κίνησης αεροσκαφών ίσου μήκους
-8 συνδετήριοι τροχόδρομοι του διαδρόμου με τον παράλληλο τροχοδρομο
-2 συνδετήριοι τροχοδρομοι με τον διάδρομο του Στρατιωτικού Αεροδρομίου
-Χώρος στάθμευσης αεροσκαφών (apron) για 27 απομακρυσμένες θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών κατηγορίας κατά ICAO C & 5+1 θέσεις τύπου MARS κατηγορία κατά ICAO E (ή 10+2 σταθερές θέσεις στάθμευσης Κατηγορίας C)
-1 Τερματικό κτίριο Αεροσταθμού (Terminal Building) 5 επιπέδων συνολικής επιφάνειας 72.000m2 εκ των οποίων περί τα 13.000m2 χώροι εμπορικών χρήσεων και περίπου 1.000m2 μόνιμοι εκθεσιακοί χώροι
-11 Κτίρια/Εγκαταστάσεις απαιτήσεων λειτουργίας αεροδρομίου: Πύργος Ελέγχου, Πυροσβεστική, Αστυνομία, Συντήρησης Αεροδρομίου, Εγκατάστασης εταιριών επίγειας εξυπηρέτησης, Κέντρο ενέργειας, Υποσταθμός 150kV, Δεξαμενές Νερού, Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού, Εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμων και ανεφοδιασμού αεροσκαφών μέσω υπόγειου συστήματος Hydrant, Εγκατάσταση συλλογής απορριμμάτων αεροδρομίου
-Δυνατότητα εξυπηρέτησης των αναγκών πλήρης διοχέτευσης των αστικών αποβλήτων των οικισμών Θραψανού, Αρχάγγελου, Γαλελιανού, Σκλαβεροχωρίου, Ευαγγελισμού, Λιλιανού, Αγίας Παρασκευής, Ρουσοχωρίων στην Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού του Αεροδρομίου
-Χώροι στάθμευσης και εξυπηρέτησης οχημάτων (ΙΧ, Ταξί, Αστικά-Εμπορικά Λεωφορεία)
-Εσωτερικό δίκτυο οδοποιίας
-Οδός πρόσβασης 2 κλάδων με 4 κυκλικούς κόμβους
-Χώρος Εμπορικών Χρήσεων επιφάνειας 400στρ

ΤΟΠΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΟΔΟΙ ΣΥΝΔΕΣΗΣ

-Παρεμβάσεις επί του ΒΟΑΚ για την κατασκευή του νέου Α/Κ Χερσονήσου με επεμβάσεις αναβάθμισης των χαρακτηριστικών των τοπικών οδών προς Χερσόνησo
-Οδός σύνδεσης Αεροδρομίου με τον ΒΟΑΚ στο ύψος του οικισμού Χερσονήσου μήκους περίπου 18km, 2 κλάδων με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και παράπλευρο δίκτυο σε όλο το μήκος

-Αποκατάσταση της υφιστάμενης Ε.Ο. Χερσόνησος – Καστέλι στα σημεία επιρροής από την νέα οδό σύνδεσης ΒΟΑΚ – Αεροδρομίου
-Οδός σύνδεσης Αεροδρομίου με την Οδό Αρκαλοχωρίου-Βιάννος μήκους περίπου 6km, με 1 λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και παράπλευρο δίκτυο σε όλο το μήκος
-Περιμετρική οδός Καστελίου μήκους 1,5km
-Εξωτερικό περιμετρικό δίκτυο Αεροδρομίου με την αναβάθμιση των χαρακτηριστικών των υφιστάμενων οδών που επηρεάζονται εκτιμώμενου συνολικού μήκους 20km

ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Το κεφαλαιουχικό σχήμα του νέου αεροδρομίου είναι: Ελληνικό Δημόσιο (45,90%) – ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (32,46%) – GMR Airports Ltd (21,64%).
Έχει προβλεφθεί αντισταθμιστικό αντάλλαγμα, το οποίο θα καταβάλλεται από την Εταιρεία ετησίως ως εξής: Συνολικά 2% επί των εσόδων που προκύπτουν από την εκμετάλλευση του Έργου, εκ των οποίων 1% στο Δήμο Μινώα Πεδιάδος της Περιφέρειας Κρήτης (Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου) και 1% για την ενίσχυση της ανάπτυξης στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου καθώς και σε άλλες κοινωφελείς δράσεις}.
Η στελέχωση της Εταιρείας του Αεροδρομίου, θα περιλαμβάνει το μόνιμο προσωπικό, κατανεμημένο σε διευθύνσεις και τμήματα, ενώ σύμφωνα και με τις συνήθεις πρακτικές των αεροδρομίων, η Εταιρεία προτίθεται να αναθέσει κάποιες παροχές/εργασίες σε τρίτους (πχ εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων, καθαριότητα, συντήρηση πρασίνου, τεχνική (IT) υποστήριξη , ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κτλ), προκειμένου να εξασφαλίσει τη βέλτιστη εξυπηρέτηση σε συνδυασμό με τη βέλτιστη ποιότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα