κείμενο από το ypodomes.com
Ποιός είπε ότι ο Σιδηρόδρομος είναι μόνο για επιβατικές μεταφορές; Ένα από τα σημαντικότερα παρακλάδια υπηρεσιών είναι οι εμπορικές μεταφορές. Εδώ και αρκετά χρόνια ο ΟΣΕ προσπαθεί να ολοκληρώσει το σημαντικότερο έργο εμπορικής εκμετάλευσης.
Αυτό δεν είναι άλλο από την σύνδεση των Εμπορευματικών Προβλήτων του Ικονίου με το Θριάσιο Πεδίο και το υπόλοιπο Σιδηροδρομικό Δίκτυο. Τα έργα εξελίσσονται με ικανοποιητική πλέον ταχύτητα και δεν θα περάσει μεγάλο διάστημα από την οριστική διασύνδεση του Λιμανιού με το Θριάσιο πεδίο.
Ήδη οι γραμμές έφτασαν στον παραχωρημένο προβλήτα της ΣΕΠ, και στον προβλήτα Ι του ΟΛΠ. Η εγκατάσταση των σιδηροτροχιών έχει ηδη ολοκληρωθεί σε όλο το λιμάνι. Έχει γίνει αποξήλωση της παράπλευρης εισόδου του Β6 τομέα επάνδρωσης, προκειμένου να προχωρήσει το έργο μέχρι την αφετηρία του που θα είναι μπροστά στο κτήριο του ΣΕΜΠΟ όπου μελλοντικά θα ξεκινήσει η άμεση φορτοεκφόρτωση των κοντέινερ που θα έχουν καταληκτικό προορισμό το Θριάσιο.
Από την άλλη, οι κατασκευαστικές προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς τη διάνοιξη στοών στο Σχιστό, αλλά και την αποπεράτωση της γέφυρας στην Αθηνών - Κορίνθου.
Το έργο μετά την ολοκλήρωσή του εκτιμάται ότι θα δώσει τεράστια ανάσα στο κυκλοφοριακό των παραλιμένιων Δήμων, μια και όλα τα φορτία με προορισμό τον Πειραιά θα παραπεμφθούν στο Θριάσιο, ενώ εντός των τέρμιναλ θα διακινούνται μόνο τράνζιτ κοντέινερ.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
3 σχόλια:
Άλλο ένα έργο που σχεδιάστηκε χωρίς πρόβλεψη για το μέλλον (όπως λ.χ. η έλλειψη σιδηροδρομικής υποδομής στην γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου η οποία θα στερήσει την σιδ/κη σύνδεση της Αιτωλοακαρνανίας με τον μελλοντικό προαστιακό Πατρών - Αθηνών). Θα ήταν δυνατόν να σχεδιαστεί η σιδ/κη γραμμή για την σιδηροδρομική εξυπηρέτηση των κατοίκων των δυτικών συνοικιών του Πειραιά. Μάλιστα για τα 10 χλμ της σιδ/κης γραμμής από το Ικόνιο στην Μαγούλα ή στα Άνω Λιόσια δεν θα χρειαζόταν διπλασιασμός της γραμμής, παρά μόνο 3 - 4 διακλαδώσεις και ένα καλό σύστημα σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης και φυσικά ηλεκτροκίνηση! Τα έργα στην Ελλάδα όταν σχεδιάζονται, σχεδιάζονται γαλαντόμα και large! Έχουμε βρε παιδί μου την άνεση να κάνουμε λ.χ. μια δευτέρα σιδ/κη γέφυρα μεταξύ Ρίου - Αντιρρίου, έχουμε την δυνατότητα να ξανααπαλωτριώσουμε γη στο πάμφθηνο λεκανοπέδιο για επέκταση του προαστιακού στις δυτικές συνοικίες. Για όλα αυτά ευτυχώς που δε φταίνε οι πολιτικοί που σώζουν εδώ και πολλές δεκαετίες την χώρα αλλά οι δημόσιοι υπάλληλοι που διορίστηκαν μόνοι τους...
@ τρενομανής:
Πόσοι πειραιώτες θέλουν προαστιακό από το Πέραμα στην Ελευσίνα; Με τι πληρότητα θα κυκλοφορούν τέτοια τρένα;
Τί υπάρχει στο ενδιάμεσο, εκτός από πουρνάρια και εγκαταστάσεις του Π.Ν;
Υπάρχει ήδη προαστιακός που φτάνει στο επιβατικό λιμάνι του Πειραιά και χρειάζεται ηλεκτροκίνηση και σωστή λειτουργία.
Καλώς σχεδιάστηκε έτσι το έργο, ας μην πέσουμε να τους φάμε τώρα που ολοκληρώνεται...
Αγαπητέ ανώνυμε 13 Σεπτεμβρίου 2011 7:15 μμ. άσχημα θα ήταν να μετακινούνται από και προς το ΣΚΑ από το Ικόνιο, από το Πέραμα και το Κερατσίνι σε 10 min; Στο λεκανοπέδιο ΔΕΝ υπάρχει ακατοίκητη περιοχή με πουρνάρια κ.λπ.. Όταν το 1955 - 57 επεκτάθηκε ο Ηλεκτρικός βορείως του σταθμού Αττικής, στο σταθμό του Αμαρουσίου, του Νέου Ηρακλείου, ακόμα και της προσφυγικής Νέας Ιωνίας βόσκανε πρόβατα. Οι συρμοί βορείως της Αττικής ήταν διβάγονοι! Όταν πρωτολειτούργησε ο προαστιακός οι συρμοί πηγαινοέρχονταν άδειοι ανατολικά του ΣΚΑ. Σήμερα συμβαίνει το ίδιο; Πέριξ ενός αστικού σιδηροδρομικού δικτύου προσαρμόζεται ο πληθυσμός και οικιστικά και από άποψη μεταφορικών συνηθειών. Οι δυτικές συνοικίες του Πειραιά είναι συγκοινωνιακά υπερβολικά υποβαθμισμένες. Είχανε και τρία μέσα σταθερής τροχιάς (ηλεκτρικός αστικός σιδηρόδρομος Πειραιά – Περάματος, διπλή – μικτού εύρους σιδ/κη γραμμή Άγιοι Ανάργυροι - Ελευσίνα και Σ.Σ. Αγίου Διονυσίου για την υπεραστική σιδ/κη σύνδεση του Πειραιά) ΟΛΑ καταργημένα σήμερα... Επομένως δεν χάνεται καμιά ευκαιρία που θα εξυπηρετούσε συγκοινωνιακά τα δυτικά του Πειραιά. Όμως οι έλληνες πολιτικοί που σώζουν αενάως αυτήν την χώρα είναι πολύ large στα δημόσια έργα. Όλα μπορούν να γίνουν διπλά και τρίδιπλα. Λεφτά υπάρχουν...(από τις έκτακτες εισφορές)
Δημοσίευση σχολίου