κείμενο από το ypodomes.com
Σε... σίριαλ έχει μετατραπεί η κατασκευή του Κεντρικού Σταθμού Αθηνών Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΑΥΛΕ) στην περιοχή του Ελαιώνα, όπου πρόκειται να μεταφερθούν τα 32 ΚΤΕΛ του Κηφισού και τα 11 ΚΤΕΛ της οδού Λιοσίων.
Ο διαγωνισμός είναι άφαντος ενώ παλαιότερα η Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ) έχει εισηγηθεί στο ΥΠΕΧΩΔΕ ο νέος σταθμός να γίνει με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης.
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Το έργο της μεταφοράς των ΚΤΕΛ ακριβώς πανω από το σταθμό της γραμμής 3 του Μετρό ΕΛΑΙΩΝΑΣ έχει προϋπολογισμό περίπου 50.000.000 ευρώ. Υπολογίζεται ότι χρειάζεται περίπου 18 μήνες για να ολοκληρωθεί. Με την έναρξη λειτουργίας θα πάψουν να λειτουργούν οι τριτοκοσμικοί σταθμοί σε Κηφισό και Λιοσίων ενώ θα ζωντανέψει και ο σταθμός ΕΛΑΙΩΝΑΣ που ουσιαστικά δημιουργήθηκε στη μέση του ..πουθενά με την προοπτική να γίνει συγκοινωνιακός κόμβος σε συνδυασμό με τα ΚΤΕΛ.
ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΜΕΛΕΤΗ
Η μελέτη, που έχει γίνει από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, προβλέπει τη μεταφορά των δύο ΚΤΕΛ (Κηφισού και Λιοσίων) πάνω από το αμαξοστάσιο της Aττικό Mετρό στη στάση «Ελαιώνας», σε μία έκταση 90 στρεμμάτων εκ των οποίων τα 45 θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των ΚΤΕΛ.
Ο νέος σταθμός θα κατασκευαστεί στα 23 στρέμματα και τα υπόλοιπα 22 στρέμματα θα χρησιμοποιηθούν για εμπορικές χρήσεις (ξενοδοχείο, τράπεζες, καταστήματα, φαρμακεία, σουπερμάρκετ).
H ημερήσια επιβατική κίνηση των ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων, σε αναχωρήσεις και αφίξεις, κυμαίνεται μεταξύ 25.000 και 30.000, εκτιμάται όμως ότι η μετεγκατάστασή τους στον Eλαιώνα, περιοχή η οποία όχι μόνο εξυπηρετείται από το μετρό αλλά αποτελεί και κόμβο βασικών οδικών αξόνων (λεωφόρο Π. Ράλλη, Ιερά Οδό κ.τ.λ.), θα αυξήσει σημαντικά την κίνηση και θα ξεπεράσει τους 35.000 επιβάτες.
Η κίνηση αυτή θα αποσυμφορήσει κατά τι και τους οδικούς άξονες του Κηφισού και της Λιοσίων ενώ θα δημιουργηθεί ένας νέος εμπορικός πόλος με καταστήματα που θα βρουν πλέον ελκυστική την περιοχή με ευεργετικές συνέπειες στην απασχόληση και την οικονομία.
Προς το παρόν το όλο εγχείρημα παραμένει στα συρτάρια για να ..μην σκονίζεται και με το νου στην κρίση αφήνεται για ..αργότερα.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
1 σχόλιο:
Ο σταθμός ΚΤΕΛ, ο οποίος μπορεί αλλά και πρέπει να περιλαμβάνει και τα ΚΤΕΛ Αττικής (προς Μεσόγεια, προς Αλεποχώρι - Πόρτο Γερμενό) θα ήταν πολύ καλύτερο να γίνει πλησίον του ΣΚΑ ώστε: ο μετακινούμενος να έχει όλες τις δυνατότητες μετακίνησης (τρένο, αεροπλάνο, λεωφορείο) προς και από οποιαδήποτε κατεύθυνση (Πελοπόννησο, Κεντρική, Δυτική και Βόρεια Ελλάδα). Το κέντρο αποσυμφορίζεται από την κίνηση δεκάδων λεωφορείων που στραγγαλίζουν την κυκλοφορία στο κέντρο και γεμίζουν τον Αττικό ουρανό με εκατομμύρια τόνους τοξικών καυσαερίων. Όμως το έχω ξαναγράψει και δε θα κουραστώ να το γράφω: στην Πατρίδα μας οι "αξιότατοι" πολιτικοί μας δεν μπορούν να σχεδιάσουν το "ένα για όλα". Θέλουν άλλο σταθμό για το τρένο, άλλο για το ΚΤΕΛ, άλλο για το άλλο ΚΤΕΛ κ.ο.κ. Λεφτά υπάρχουν ας φτιάξουμε και δυο - τρία συγκοινωνιακά κέντρα περισσότερα…
Δημοσίευση σχολίου